فهرست مقاله

اگه از مزایای شهروندی و زندگی در کانادا بگذریم، از تلفیق طبیعت شگفت انگیز شهرهای این کشور که شامل تندراهای بلند قامت و سفید پوش کوهستانی و زمین های سبز، خطوط ساحلی صخره ای و معماری ساختمان هایی مدرن و مرتفع هست نمیشه گذشت.

از اونجایی که کانادا یکی از بهترین گزینه های برای مهاجرت محسوب میشه و اکثر خانواده هایی که با خرید بلیط هواپیما قصد مهاجرت و زندگی در این کشور رو دارن تصمیم داریم شما رو با بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت و یا سفر آشنا کنیم.

با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

مهاجرت به کانادا

شهر Niagara on the lake

این شهر زیبا که در مرکز استان نیاگارا واقع شده شهریست پر از  گل و گیاه با مغازه ها و خانه هایی قدیمی که در آن عطر زندگی و طراوت رو میشه حس کرد. البته در کنار این همه سادگی، توریست ها این شهر با هتل های لوکس و مجللش و غذاهای باکیفیت و بی نظیر منوی رستوران ها و باغ های سرسبز و خوش آب و هوایش می شناسند. حالا تصور کنید زندگی در این شهر می تونه چه حسی داشته باشه.

شهر Niagara on the lake

شهر Quebec city

شهر کبک از شهرهای قدیمی کاناداست این شهر بر روی دماغه الماس واقع شده و در لیست میراث یونسکو قرار دارد.  کلیساها، سنگفرش خیابان هایش و کافه های دنج کنار خیابان ها تجلی از اروپای قدیمی و سنتی ست. البته محله های مدرن شهر کبک هم کم نیستند  محله هایی با ساختمان ها و فروشگاه های شیک و رستوران های لوکس.

شهر Quebec city

شهر churchill

شهر چرچیل کانادا شهری ست که می تونید در آن چیزهایی رو ببینید که تا حالا از نزدیک ندیدید.

مثلا  شما می تونید در ماه اکتبر تا نوامبر در امتداد ساحل خلیج هادسن خرس های قطبی ای رو ببینید که در حال شکار هستند.

شهر churchill کانادا

یا در فصل تابستان شاهد حضور وال ها باشید.

همچنین در این شهر منطقه ای سبز از انبوه درختان تندرا وجود دارد که محل زندگی 200 نوع پرنده مختلف ست.

و یا همانند دیگر گردشگران شهر چرچیل عصرها رو به تماشای اورورا یا همان نورهای شمالی بشینید.

شهر churchill

شهرGoderich

شهر گودریچ کانادا، زیباترین شهر کانادا از دید ملکه الیزابت دوم بوده. این شهر که بر فراز صخره  رو به دریاچه هورن (huron) واقع شده دارای سه ساحل با چشم اندازی زیبا و فریبنده ست که معمولا شلوغ و پرطرفدار ست.

در شهر گودریچ موسیقی و آواز چه در کافه ها چه در سواحل و خیابان ها برپاست.

شهرGoderich

شهر Banff

بانف شهر کوچک و زیبایی ست با مناظری دیدنی و رویایی که در پارک ملی بانف واقع شده. این شهر دارای طبیعتی بکر و حیات وحش ست و در واقع پای گردشگران و توریست ها زمانی به این شهر کوچک باز شد که هتل  دلباز و زیبای Banff springs در آن ساخته شد.

شهر Banff

خرید بلیط هواپیما کانادا با مناسب ترین قیمت

اگر قصد دارید با خرید ارزان ترین نرخ بلیط هواپیما به کشور کانادا سفر کنید، می تونید از طریق شماره های زیر با آژانس مسافرتی آواسیر تماس بگیرید و با کارشناسان حرفه ای ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر با خیالی آسوده سفر کنید

شماره های تماس:

05131700

09150393380

 

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700