فهرست مقاله

اگر تصمیم دارید با خرید بلیط هواپیما به کشور کانادا سفر کنید و سفری آرامش بخش و خالی از هر استرس و سر و صدا داشته باشید. پیشنهاد می کنیم اقامت در مسافرخانه  مدرن و زیبای جزیره فوگو در نیوفاندلند کانادا رو تجربه کنید.

برای آشنایی با این هتل شیک و خوش منظره جزیره فوگو، با ما در وبلاگ آواسیر همراه باشید.

جزیره فوگو

جزیره فوگو (fogo) یکی از زیباترین و شگفت انگیزترین مکان های جهان به شمار میره. این جزیره در منطقه نیوفاندلند کشور کانادا قرار گرفته و اینقدر زیبایی های بی نظیر داره که می تونه هر گردشگری رو حیرت زده کنه.
به همین دلیل توصیه می کنیم با خرید بلیط هواپیما و سفر به کشور کانادا بازدید از جزیره فوگو رو از دست ندید.

fogo island

در راستای زیبایی های خیره کننده جزیره فوگو، در سال های اخیر، مسافرخانه ای دنج و رویایی با معماری فوق العاده زیبا به دور از هیاهو و غوغای شهر ساخته شد.

این هتل مدرن کاری هنری از گروه معماری ساندرز و سازمان shorefast است.

معماری خیره کننده مسافرخانه جزیره فوگو

هتلی شیک که با نمای سفید رنگش و پنجره هایی که رو به زیباترین چشم انداز ها باز میشن، در بین پستی و بلندی های جزیره خودنمایی می کنه.

اقامت در جزیره فوگو

هتل جزیره فوگو دارای ۲۹ اتاق با طراحی و دکوراسیون مدرن و رنگ آمیزی آرامش بخش ست.همه اتاق ها مشرف به مناظری زیبا و خیره کننده اند.

اتاق های مسافرخانه جزیره فوگو

امکانات و زیبایی های هتل تنها محدود به اتاق ها نیست بلکه در بخش همکف آن در امتداد محور شرق به غرب یک گالری هنری، اتاق ناهارخوری زیبا با پنجره هایی رو به اقیانوس آبی اطلس، یک بار مجهز و دنج، استراحتگاه و همچنین یک کتابخانه وجود داره.

رستوران هتل جزیره فوگوکتابخانه هتلدر طبقات بالایی هتل امکاناتی مانند سالن ژیمناستیک، اتاق همایش و سینما در نظر گرفته شده همچنین  شما می تونید همزمان که در سونای پشت بام و وان گرم ریلکس می کنید و لذت می برید نظاره گر زیبایی های درخشنده اقیانوس اطلس باشید.

ریلکس کردن در مسافرخانه جزیره فوگو
ریلکس کردن در جزیره فوگو

در این مسافرخانه شما می تونید با تاریخچه فرهنگی جزیره فوگو نیز آشنا بشید.

با وجود تمام امکانات و معماری مدرن این هتل ، طراحی سنتی استادانه نیز در سراسر جزئیات ساخت هتل به چشم می خوره به عنوان مثال بخاری های چوب سوزی که در هر اتاق خصوصی تعبیه شده نشان از فرهنگ بومی این منطقه دارد.
معماری مسافرخانه جزیره فوگو
خرید بلیط هواپیما

برای خرید ارزان ترین نرخ خرید بلیط هواپیما پرواز های کانادا، می تونید از طریق سایت رسمی خرید بلیط هواپیما آواسیر اقدام کنید و یا از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجچی آواسیر تماس بگیرید.

شماره های تماس:
05131700

09150393380

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700