فهرست مقاله

مراکش کشوری هست که در هر گوشه ای از شهرهایش تمدن، فرهنگ و هنر موج می زند. به همین دلیل هر ساله مسافران و گردشگران زیادی از سراسر دنیا با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به این سرزمین زیبا سفر می کنن.

اگه شما هم مسافر تور مراکش هستید، ما را در وبلاگ آواسیر همراهی کنید تا با شهرهای زیبای کشور مرکش آشنا شوید.

شهر مراکش

شهر زیبا و دیدنی مراکش، پایتخت توریستی کشور مراکش ست. این شهر بزرگ، در عین حال که بافت قدیمی و تاریخی خود را حفظ کرده، شهری مدرن و مجلل ست. در این شهر به رنگ آتش همه چی جلوه ای دیگر دارد از موسیقی عجیب خیابانی و بازارهای رنگارنگ و شلوغ آن گرفته تا مکان های تاریخی، باغ ها و نخلستان های آن

شهر اگادیر

اگادیر، شهر ساحلی و زیبایی ست که در ساحل اقیانوس اطلس واقع شده، این شهر آفتابی مدرن به منوی غذایی دریایی اش شهرت دارد. هتل های لوکس و مجهز آن و کافه هایی که به سبک اروپایی ساخته شده اند باعث شده شهر اگادیر در بین توریست ها و گردشگران مراکش، محبوبیت بیشتری داشته باشه. شهر اگادیر چهره امروزی اش را مدیون معمار ایتالیایی کوکو پولتیزی ست. اگر به این شهر زیبا سفر کردید حتما سری به کافه موریش آن بزنید.

شهر اگادیر

شهر کازابلانکا

کازابلانکا بزرگترین شهر مراکش ست که در کرانه ی اقیانوس اطلس قرار گرفته ، این شهر از نظر تجلل و مدرنیسیته یک سر و گردن از دیگر شهرهای مراکش بالاتر است. در این شهر تجاری ثروتمند و پر زرق و برق علاوه بر برج ها و بناهای زیبا، یکی از بزرگترین مسجدهای جهان به نام مسجد hassan واقع شده.

شهر کازابلانکا

شهر مکانس

شهر مکانس در واقع پایتخت امپراتوری مراکش ست، این شهر تلفیقی از ثروت ، تاریخ و تمدن ست و در لیست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. به دلیل مساجد زیادی که در شهر وجود داره به شهر مکانس شهر صد مناره هم می گویند. معماری کمنظیر بناهای شهر ترکیبی از هنر و فرهنگ اسلامی و اروپایی ست.

شهر مکانس

شهر رباط

رباط پایتخت کشور مراکش ست. شهریست زیبا با کوچه و خیابان های باریک و تو در تو که بافت قدیمی خود را حفظ کرده. مردم این شهر بیشتر به صنعت گری و ساخت صنایع دستی مشغولند. شما می تونید در سفر به این شهر از زیباترین و خوش نقش و نگارترین فرش ها و پارچه ها بازدید کنید.

شهر رباط

شهر سعیدیه

شهر سعیدیه بندری ست زیبا و خوش منظره در دریای مدیترانه که ساحل آفتابی و آرامش بخش آن و همچنین دریای آبی و پر تلاطمش گردشگران بسیاری رو برای غواصی ، شنا و موج سواری به این شهر می کشونه. ساحل کمنظیر این شهر با نام نوار طلایی شناخته می شود.

شهر سعیدیه

ارزان ترین نرخ خرید بلیط هواپیما

برای خرید بلیط هواپیما و سفر به مراکش برای بازدید از جاذبه های گردشگری شهر های مختلف این کشور می تونید از طریق سایت رسمی خرید بلیط هواپیما آواسیر با ارزان ترین قیمت خرید پرواز رو انجام بدید. کافیست با انتخاب گزینه پرواز های خارجی و وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفر مناسب ترین گزینه رو انتخاب و به صورت انلاین خرید پرواز تون روانجام بدید.

برای خرید تور مراکش (خرید پرواز رفت و برگشت و رزرو هتل در شهر های مختلف مراکش) می تونید از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید.

شماره های تماس:

05131700

09150393380

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700