فهرست مقاله

پاریس شهریست که به عنوان یکی از زیباترین و رومانتیک ترین  شهرهای جهان شهرت داره. شهری که در کوچه. و خیابان هایش زمزمه عشق و هنر جاریست. هر سال میلیون ها توریست  با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل راهی سفر با تور پاریس می شوند تا از جاذبه های این شهر زیبا دیدن کنند.

آواسیر در این مطلب شما رو با برخی از زیبایی های شهر پاریس آشنا می کند.

خرید تور پاریس

 برج ایفل توریستی ترین نماد پاریس

یکی از مشهور ترین جذابیت های پلریس برج ایفل است، برج زیبای ایفل در سال 1887 به منظور بزرگداشت انقلاب فرانسه ساخته شد و اکنون پر آوازه ترین سازه اروپا به حساب میاد، به طوری که همه پاریس رو با برج ایفل می شناسند و گردشگران و توریست های زیادی برای تماشای این برج با خرید تور پاریس به این شهر زیبا سفر می کنند.

 برج ایفل توریستی ترین نماد پاریس

موزه لوور؛ با شکوه ترین موزه اروپا

موزه ی لوور، موزه ای افسانه ای در دل کاخ سلطنتی و شاهانه لوور که مجموعه ای ست بی نظیر از قدیمی ترین و باشکوه ترین تندیس ها و نقاشی ها و اشیای قیمتی. در این موزه بیش از 38000 اثر هنری وجود داره که متعلق به دوره ی قبل تاریخ هست. این موزه پربازدید ترین و معروف ترین موزه جهان محسوب میشه. به همین دلیل بهتون توسیه می کنیم در سفر با تور پاریس بازدید از این موزه رو از دست ندید.

موزه لوور؛ با شکوه ترین موزه اروپا

کلیسای نتردام

کلیسای نوتردام جز اولین کلیساهایی که به سبک گوتیک ساخته شده، این کلیسای باعظمت و باشکوه از نمادهای ملی، تاریخی و فرهنگی فرانسه بوده و از قرن یازدهم یکی از شاخص های پاریس به شمار میاد.

متاسفانه کلیسای نوتردام در سال 2019 بر اثر آتش سوزی تخریب شد.

کلیسای نتردام

کلیسای  ساکره کور

کلیسای ساکره کور، کلیسایی با نمای سفید مجلل و شاهانه که بر فراز تپه مونتمار شهر پاریس واقع شده، این کلیسا بر پایه امید بنا شده به همین دلیل با نام قلب مقدس یا قلب حضرت مسیح شهرت داره.

کلیسای ساکره کور

شانزه لیزه پر آوازه ترین خیابان پاریس

خیابان شانزه لیزه از به نام ترین خیابان های پاریس هست. شانزه لیزه خیابانی است که بیشتر قشر مرفه و سرمایه دار در آن سکونت دارند. این خیابان زیبا و سرسبز که شامل کافه تراس های معروف و فروشگاه های برند و سالن های تئاتر مجلل و لوکس است از معروف ترین و زیباترین خیابان های دنیاست.

شانزه لیزه پر آوازه ترین خیابان پاریس

طاق پیروزی

طاق پیروزی یادواره ای ست که برای گرامی داشت پیروزی های ناپلئون و سربازانش ساخته شده . این طاق با ارتفاع 49/5 متر در سال 1806 توسط ژان فرانسوا شالگرین طراحی شده. بر روی دیواره طاق پیروزی طرحی از زنان و مردان برهنه فرانسوی به تصویر کشیده شده که با دست های خالی در حال مبارزه با سربازان زره پوش آلمانی هستند.

طاق پیروزی

کاخ ورسای با عظمتی تاریخی

کاخ ورسای پاریس که نامش در لیست میراث جهانی بونسکو ثبت شده، زمانی به عنوان سکونت گاهی معمولی برای شکار ساخته شده بود و بعدها به دلیل معماری فوق العاده زیبای آن از نامدارترین کاخ های جهان و الگویی برای قصر های اروپایی مبدل شد. این کاخ بیش از یک قرن محل سکونت دربار حکومتی فرانسه بوده.

کاخ ورسای با عظمتی تاریخی

باغ لوکزامبورگ

سرسبزی، زیبایی و طراوت باغ لوکزامبورگ، آن را تبدیل به محبوب ترین پارک پاریس کرده. وسعت این پلرک به قدریست که انواع زمین های بازی، باغات میوه، انواع تندیس ها و آبنماها را در خود جای داده، این باغ در ابتدا متعلق به کاخ لوکزامبورگ بوده ولی اکنون مکانی عمومی و پربازدیدترین پارک پاریس است.

باغ لوکزامبورگ

خرید تور پاریس، بلیط هواپیما و رزرو هتل

برای خرید تور پاریس و سفر به توریستی ترین شهر اروپا می تونین از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید و کار دریافت ویژا، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل تون رو به کارشناسان حرفه ای ما بسپارید.

شماره های تماس:

05131700

09150393380

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700