فهرست مقاله

کانادا کشور فوق العاده زیبایی ست که هم از نظر زیبایی های طبیعی که داره و هم از نظر مراکز فرهنگی
،موردتوجه توریست ها و گردشگران قرار گرفته.
البته جایگاه کانادا رو در بین بهترین کشور ها برای مهاجرت هم نمیشه نادیده گرفت.
هر ساله مسافر های زیادی با خرید بلیط هواپیما کانادا به این کشور زیبا سفر می کنند.

با وبلاگ آواسیر همراه باشید تا برخی از جذابیت ها و زیبایی های کانادا رو در ادامه این مطلب به شما معرفی کنیم.

کشور کانادا

پارک ملی بانف- Banff National park

پارک ملی بانف، منطقه ای تحت حفاظت هست که در ایالت آلبرتا کانادا واقع شده.طبیعت بکر این پارک مانند یک تابلوی نقاشی پر نقش و نگار جلوه گری می کنه. کوه های مرتفع پوشیده از برف با دامنه هایی سبز از ازدحام درختان تنومند و قد برافراشته کاج و رودخانه های پر آبی که تلألو حیات و زندگی ست، منظره فوق العاده شگفت انگیز و زیبایی به تصویر کشیده که بازدید کننده ها رو محسور خودش می کنه.

Banff National park

کلیسای نوتردام- Notro Dame Basilica

از مکان هایی که با خرید بلیط هواپیما و سفر به کانادا باید ازش دیدن کنید کلیسای نوتردام مونترال ست. کلیسایی که در سال 1656 به سبک معماری گوتیک ساخته شده.

در واقع میشه گفت که کلیسای نوتردام مونترال یک قصر سلطنتی باشکوه و مجلل ست.

معماری شکوهمند کلیسا، نورپردازی ها و رنگ بندی های زیبای فضای داخلی آن، تندیس های مذهبی ماهرانه، شیشه کاری ها و چوبکاری های بی نظیر آن در کنار طنین روح نواز و دل انگیز موسیقی کر، همه و همه کلیسای نوتردام رو به مکانی جذاب و پربازدید تبدیل کرده.

Notro Dame Basilica

پارک مونت رویال- Mount Royal Park

بلندترین نقطه شهر مونترال پارک مونت رویال ست که بر فراز آتشفشانی خاموش واقع شده.

طبیعت زیبای مونت رویال، این پارک رو سرآمد دیگر پارک های شهر مونترال کرده. جلوه و زیبایی مناظر پارک محدود به ماه خاصی نمیشه بلکه در هر ماهی از سال جذابیت و زیبایی خاص خودشو داره. یکی از ماه هایی که پارک رو تبدیل به بهشتی عاشقانه و رومانتیک می کنه ماه شکوفه باران می هست و معمولا شلوغ تر از دیگر ماه هاست.

همه روزه شهروندان زیادی برای پیاده روی، دوچرخه سواری و حتی اسکیت روی یخ و همچنین برای لذت بردن از هوای مطبوع و فضای آرامش بخش طبیعت و دلنشین مونت رویال به این پارک میان و نفسی تازه می کنند.

Mount Royal Park

پارک ملی شبه جزیره بروس- Bruce peninsula Natinonal Park

اگر اهل شنا کردن و دنیای هیجانی زیر آب هستید پیشنهاد می کنیم در سفر به کانادا راهی شبه جزیره بروس شوید. این پارک هر آنچه که طبیعت دوستان و گردشگران در انتظار آن هستند رو تمام و کمال داره، از مناطق ماهیگیری، سواحل زیبا و غارهای زیر آبی آن گرفته تا تماشای انواع پرندگان رنگارنگی مانند (دارکوب، زاغ آبی، سهره بنفش و جغد سفید) و زندگی حیواناتی مثل (گوزن، خرگوش سفید و روباه) که ساکنان دائم این منطقه به حساب میان.

بازدید و گردش در جزیره شگفت انگیز بروس، یک ماجراجویی لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.

Bruce peninsula Natinonal Park

خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی

اگه مسافر کانادا هستید برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما با مناسب ترین قیمت می توانید از طریق سایت رسمی خرید بلیط هواپیما با وارد کردن مبدا و مقصد سفر و تاریخ مورد نظرتون ارزان ترین نرخ پرواز های کانادا رو از طریق سایت مشاهده کنید و مناسب ترین گزینه رو به صورت آنلاین از طریق سایت آواسیر خریداری کنید و یا از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید.

شماهر های تماس:

05131700

09150393380

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700