فهرست مقاله

همانطور که در بخش اول معرفی بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت گفتیم، این کشور پتانسیل زیادی برای جذب گردشگر و شهروند داره و انتخاب شهر مناسب برای زندگی جدید یکی از دغدغه های مهاجرین به کانادا محسوب میشه.

در ادامه این مطلب با معرفی بخش دوم بهترین شهرهای کانادا به شما کمک می کنیم تا در انتخاب مقصد مورد نظرتون آگاهانه تصمیم بگیرید.

با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

کانادا

 شهر St.Androws   کانادا

شهر سنت اندروز جز شهرهای قدیمی کانادا در کنار دریاست، این شهر در واقع شهری هست زیبا و تفریحی که برای گذراندن تعطیلات تابستان جزو بهترین گزینه ها محسوب میشه.

خیابان های عریض شهر با انواع درختان و بوته های گلی که فضای شهر رو به زیبایی تزئین کردند مربوط به حفظ بافت قدیمی شهر است که با وجود تغییرات مدرن در سطح شهر همچنان باقی ماندند.

اگه قصد دارید با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به این شهر زیبا سفر کنید بهتره بدونید که در این شهر هتل های شیک، رستوران های عالی و بوتیک های مختلفی وجود داره.

 شهر St.Androws کانادا

شهر Niagara Falls  کانادا

نیاگارا فالز همان شهریست که سه آبشار زیبای نیاگارا که با نام های نعل اسبی، نقاب عروس و آبشار آمریکایی شناخته می شن  رو در بر می گیره.

در شهر نیاگارا فالز علاوه بر زرق و برق شهر می تونید از نمای فوق العاده زیبایی که آبشار به شهر بخشیده لذت ببرید.

شهر Niagara Falls کانادا

شهر Mahone bay   کانادا

ماهون بی، یکی دیگر از شهر های زیبای کاناداست که در کرانه دریا واقع شده. خلیجی با چشم اندازی عالی در این شهر وجود داره که بیش از صد جزیره  رو در دل خود جای داده.

مسیر خیابان اصلی شهر در راستای خلیج آبی اش قرار گرفته و در این خیابان انواع رستوران، کافه و گالری وجود داره. شما می تونید در خلیج کایک سواری و قایق رانی کنید.

شهر Mahone bay کانادا

شهر whistler  کانادا

ویستلر شهری افسونگر و زیباست در منطقه ای کوهستانی. در این شهر یکی از برترین و مشهورترین پیست های اسکی دنیا وجود داره. تابستان های ویستلر هم از نظر زیبایی همچون زمستان آن دارای چشم انداز های عالی و حیرت انگیز ست که اسب سواری، کوهنوردی و قایق رانی رو دلچسب تر می کنه. به طور کلی میشه گفت زندگی در این شهر یه جورایی پر از هیجان است.

شهر whistler کانادا

شهر  St.Paul   کانادا

شهر پائول کانادا به دلیل طبیعت و مناظر زیبایش به بهشت هنرمندان شهرت دار، این  سرزمین رویایی در دره ای با چشم اندازی بی نظیر قرار گرفته. این شهر پر از کوچه های باریک و خانه های قدیمی ، استودیو و گالری های هنری ست.

شهر زیبای پائول، شهر مورد علاقه ی یک گروه 7 نفره از نقاشان کاندایی بوده و یکی از جذاب ترین شهرهای کاناداست.

شهر St.Paul کانادا

با ارزان ترین نرخ بلیط هواپیما به کانادا سفر کنید

اگه تصمیم به سفر و یا مهاجرت به کانادا رو دارید، ما در آژانس جهانگردی آواسیر مناسب ترین و به صرفه ترین نرخ خرید بلیط هواپیما رو به شما پیشنهاد میدیم.

برای مشاوره سفر و یا خرید بلیط هواپیما با مناسب ترین قیمت، از طریق شماره های زیر با کارشناسان حرفه ای ما در دپارتمان تور های خارجی آواسیر تماس بگیرید و با خیالی آسوده سفر کنید.

شماره های تماس:

05131700

09150393380

 

 

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700