فهرست مقاله

بدون شک با خرید تور مالدیو یکی از پر آرامش ترین سفرهای زندگی تون رو می تونین تجربه کنین.

مالدیو کشور زیبای هزار جزیره می تونه در کنار اینکه سفری رویایی و خیال انگیز باشه آرامشی وصف ناپذیر برای شما به ارمغان بیاره. در این مطلب از وبلاگ  آواسیر با معرفی مکان های زیبای و دیدنی کشور مالدیو در خدمت شما هستیم.

اگه مسافر تور مالدیو هستید جاذبه های گردشگری زیر رو از دست ندید.

مالدیو

 جزیره با آتول – Baa Atoll

جزیره با آتول مالدیو، درخششی دیگر از زیبایی های این کشورست. در این جزیره شگفت انگیز صد اقامتگاه و ویلا با طراحی و دکوراسیون فوق العاده مدرن و شیک با ویوی عالی وجود داره که دارای هر گونه امکانات رفاهی و سرگرمی است.

هر گوشه ای از جزیره تجلی زیبایی و طراوت است، آب های آبی شفاف، سواحل سفید و آفتابی و صخره های مرجانی می تونه برای مسافران تور مالدیو تعطیلاتی دلپذیر و خاطره انگیز بسازه.

 جزیره با آتول - Baa Atoll

خانه وال مالدیو – The Whale House

برای هر توریستی که با خرید تور مالدیو به این مجموعه جزایر زیبا سفر می کنه، گشت زدن با زیردریایی می تونه تجربه ای متفاوت باشه.

می تونید با زیردریایی سفری داشته باشید به ژرفای خیال انگیز اقیانوس و دنیای عجیب زیر آب رو از نزدیک تماشا کنید. تماشای مرجان ها، شیر ماهی ها، کوسه های سفید، لاک پشت های بزرگ و ماهی های رنگارنگ واقعا شگفت آور خواهد بود.

خانه وال مالدیو - The Whale House

جزیره هووان فوشی – Huvafen fushi

جزیره هووان فوشی یکی دیگر از جزایر بی نهایت زیبای و دیدنی کشور مالدیو هست که برای رفتن به آن باید از قایق های پرسرعت یا هواپیماهای دریایی استفاده کنید و در ویلاهایی با ویوی بی نظیر اقامت داشته باشید.

در این جزیره شما می تونید علاوه بر لذت بردن از ساحل لبریز از زیبایی و طبیعت کم نظیرش از مرکز اسپای زیردریایی  آن بهره ببرید و همزمان با آرامش روحی، از ریلکس شدن جسمتون هم لذت ببرید.

جزیره هووان فوشی - Huvafen fushi

کاخ مولی آگه – Mulee aage palace

کاخ مولی آگه، بنایی با طراحی زیباست که کمی قبل از شروع جنگ جهانی اول ساخته شده. این کاخ زمانی مقر حکومتی مالدیو بوده و بعدها به دفتر ریاست جمهوری تغییر یافته اما به دلیل معماری زیبا و تاریخی آن امروزه این بنا رو تبدیل به مکانی توریستی و پربازدید کرده.

کاخ مولی آگه - Mulee aage palace

جزیره جیراوارو – Giraavaru

جزیره جیراوارو مالدیو از جزایر قابل سکونت این کشوراست. این جزیره به دلیل دارا بودن چهار فصل از جزایر مورد علاقه ساکنان و گردشگران تور مالدیو است.

طبیعت هر فصل جیراوارو زیبایی و رنگ آمیزی  منحصر به خودشو داره که واقعا حیرت انگیزه. در این جزیره شما می تونید قناری پرسرخ، خرچنگ و مامولک اژدها و پروانه های رنگارنگ رو تماشا کنید که واقعا حیرت انگیزه.

جزیره جیراوارو - Giraavaru

غواصی در صخره بنانا – Banana Reef

صخره بنانا یک بخش دریایی تحت حفاظت و نگهداری هست که به خاطر جذابیت هایش و امکان غواصی در آن در سطح بین الملل شناخته شده.

غارها، خطوط صخره ای و بافت مرجانی آن به حدی زیباست که غواصان رو از این همه زیبایی شگفت زده می کنه.

غواصی در صخره بنانا - Banana Reef

جزیره باتالا -Bathala

در جزایر مرجانی شمالی مالدیو جزیره ی کم نظیر و بسیار کوچک وجود داره به نام جزیره باتالا، این جزیره دارای پوشش طبیعی زیبا و سواحلی پوشیده از شن های سفید هست که می تونه مکانی آرام، دنج و دل نشین برای گردشگران تور مالدیو باشه.

جزیره باتالا -Bathala

خرید تور مالدیو با مناسب ترین قیمت

برای مشاوره سفر و خرید تور مالدیو و سفر به فیروزه اقیانوس هند، می تونید از طریق شماهر های زیر با کارشناسان حرفه ای ما در دپارتمان تور های خارجی آواسیر تماس بگیرید و با خیالی راحت و آسوده سفر کنید

شماره های تماس:

05131700

09150393380

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700