فهرست مقاله

گوآ جزیره ایست زیبا و کوچک که سواحل و مناظر دل انگیز و سرسبزش، همچنین منوی غذای دلچسب رستوران ها و هتل های لوکسش، آن را تبدیل به جذاب ترین منطقه توریستی غرب هند کرده.

ما در این مطلب آواسیر برای آشنایی بیشتر شما با جزیره گوآ، فهرستی از بهترین و دیدنی ترین مکان های گوآ آماده کردیم.

گوآ

ساحل آگوندا

در بین 30 ساحلی که در شهر گوآ وجود داره، زیبایی ساحل آگوندا چیز دیگریست. ساحل ماسه ای و خردلی رنگ آگوندا به زیبایی سرسبز درختان نخلی منتهی می شه که سرشار از طراوت و زندگی است.

طبیعت سبز گوآندا در کنار دریای پرجوش و خروش آن منظره ای بی همتا خلق کرده. چشم اندازی بی نظیر که باعث شهرت ساحل آگوندا به عنوان بهترین ساحل در سال 2018 شد.

در این منطقه خوش آب و هوا و زیبا آلاچیق های ساحلی، کافه ها، رستوران ها، فروشگاه ها و حتی سالن های یوگا و اتاق های ماساژ مختلفی وجود داره که سفر به گوآ رو دلپذیرتر می کنه.

ساحل آگوندا

قلعه آگوادا

قلعه آگوادا در واقع نماد شکوه حکومت پرتقالی هاست. قلعه ای با معماری پیچیده و دیدنی که دورنمایی خوش منظره و چشم نواز به سمت دریای عرب داره. به جرأت می شه گفت که زیباترین بخش قلعه فانوس دریایی آن است.

تماشای دریا و طبیعت بی نظیر اطراف آن از بلندای فانوس دریایی تجربه ای شگفت انگیز و به یاد ماندنی است.

قلعه آگوادا

آبشار دودهساگار

یکی از مرتفع ترین و باشکوه ترین آبشارهای هند، آبشار دودهساگار گوآ ست. ریزش آب های خروشان و سنگین آبشار از میان سنگ های صخره ای کوه ها آن هم از ارتفاع 310 متری، صدای مهیب و هولناکی همانند غرش شیران ایجاد می کنه به همین دلیل نام این آبشار دودهساگار به معنای دریایی از شیر گذاشته شده.

این آبشار در پارک جنگلی مولم در میان ازدحام سبز درختان جنگلی واقع شده و زیبایی طبیعت پارک رو چندین برابر کرده.

آبشار دودهساگار

ساحل باگا

ساحل باگا، ساحلی پر از آلاچیق ها ی رنگارنگ و سرشار از شوق و هیجان و صدای موسیقی ست. شهرت این ساحل در بین گردشگران به دلیل دوره همی های شبانه و کنسرت های موسیقی، رستوران های بزرگ با انواع غذاهای دریایی دلچسب آنست.

ساحل باگا

چهارشنبه بازار آنجونا

یکی از مکان هایی که با خرید تور هند و سفر به گوآ  برای خرید سوغاتی بهتون پیشنهاد می کنیم چهارشنبه بازار رنگارنگ آنجوناست. این بازار در کرانه جنوبی ساحل آنجونا واقع شده. در این بازار پر زرق وبرق بیشتر از 500 غرفه وجود داره که شامل غرفه های صنایع دستی، جواهرات، کیف و پوشاک، پارچه، اجناس کشمیری و تبتیو همچنین  شامل غرفه های مواد غذاییست.

پس به راحتی می تونید هرچی که دلتون بخواد رو با قیمتی مناسب بخرید. این بازار یکی از بازارهای دیدنی و معروف در گوآست.

چهارشنبه بازار آنجونا

رستوران تالاسا

اگه در سفر به گوآ دنبال یک رستوران خوب می گردین که یک وعده غذایی خوشمزه و خاص در مکانی با طراحی زیبا و ویویی عالی میل کنید پیشنهاد ما به شدت رستوران تالاسا ست. در این رستوران شما می تونید طعم بهترین و دلپذیرترین غذاهای مدیترانه ای و یونانی و غذاهای دریایی مانند میگو و کالاماری رو بچشید .

رستوران تالاسا

خرید تور هند با مناسب ترین قیمت

برای خرید تور هند با مناسب ترین قیمت می تونید از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی اواسیر تماس بگیرید.

شماره های تماس:

05131700

09150393380

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700