فهرست مقاله

کی فکرشو می کرد که یک روزی محل مبارزه گلادیاتور های رم، به یکی از بزرگترین جاذبه های گردشگری جهان تبدیل بشه و سالیانه مسافر های زیادی از سراسر جهان با خرید بلیط هواپیما رم برای بازدید از این بنای تاریخی به ایتالیا سفر کنن!

در ادامه این مطلب تصمیم داریم شما رو بزرگترین آمفی تئاتر جهان بیشتر آشنا کنیم.

با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

کولوسئوم رم در سفر با تور ایتالیا

کولوسئوم بنای باستانی که شاهد مبارزات خونین گلادیاتور ها، قتل ها و اعدام های وحشی گرایانه ای  که برای سرگرمی امپراطورها و اشراف زاده ها ساخته شده و چه حقایق اعجاب انگیزی رو سالیان سال درون خودش مخفی و پنهان کرده.

در سال 72 میلادی، در زمان امپراطوری “تیتوس فلاویوس وسپاسیانوس” ساخت تماشاخانه بزرگی در قسمت شرقی رم آغاز شد و تا هشت سال طول کشید تا در زمان امپراطوری پسرش “” تکمیل شد.

جالبه بدونین که در ابتدا نام این مکان تاریخی” فلاویان” بود که  نامش را از سلسله مشهور فلاویان رم گرفته بوده.

جاذبه های باستانی تور ایتالیا

کولوسئوم محل برگذاری چه مراسماتی بوده؟

نمایش نبرد گلادیاتورها

مبارزه با حیوانات

مبارزات معروف

اعدام بوسیله رهاسازی حیوانات وحشی

نمایش‌های درام

در نهایت کولوسئوم حیرت انگیز با تمام ترس ها، هیجان ها و مسابقات وحشتناکش به خاطر هزینه های بالای زندگی گلادیاتورها و نگهداری از حیوانات درنده متوقف شد.

آخرین نبرد های گلادیاتورها به سال ۴۳۵ میلادی و آخرین شکار حیوان‌ها به سال ۵۲۳ میلادی برمیگرده.

جاذبه باستانی کولوسئوم

اگر مسافر تور ایتالیا هستین:

بهتره بدونین که کولوسئوم از معدود آمفی تئاتر های عظیم دنیاست که تا به امروز باقی مونده، بله همین دلیل گه مسافر تور ایتالیا هستین، به هیچ عنوان بازدید از کولوسئوم رو از دست ندین.

این بنای تاریخی داستان ها و رمز و رازهای زیادی از امپراطوری رم باستان رو در قلبش پنهان کرده.

بهتره برای بازدید و تماشا آثار باستانی ایتالیا از تورهای گردشگری استفاده کنین چون شهر زیبای رم پر شده از بناهای تاریخی و معماری های منحصر به فرد و وجود راهنمای گردشگری می تونه حسابی کمک تون کنه که اطلاعات تون رو بالا ببرین و در کنارش بیشتر لذت ببرین.

بنای کولوسئوم

بلیط ورود به کولوسئوم

برای بازدید از کولوسئوم، باید حتما از قبل بلیط تهیه کنین و این بلیط ها تنها 2 روز اعتبار دارن و بعد از دو روز باطل میشن، پس برای روز های سفرتون برنامه ریزی داشته باشین.

نکته ی دیگه ای که باید بهش توجه  کنین، این هست که زمانی که برای بازدید کولوسئوم میرید؛ تا حد امکان وسایل اضافی با خودتون نبرین چون قبل از ورود تمام وسایلتون بررسی و چک میشه تا مشکل امنیتی برای بنا به وجود نیاد.

توجه کنید که باید 30 دقیقه قبل از زمانی که روی بلیط تون ثبت شده در کولوسئوم حضور داشته باشید.

در ضمن بهتون توصیه می کنیم بعد از بازدید از کولوسئوم، تماشای طاق کنستانتین در نزدیکی این آمفی تئاتر تاریخی رو هم از دست ندید.

بازدید از کولوسئوم

خرید تور ایتالیا با مناسب ترین قیمت

برای سفر به شهر زیبای رم و کشور ایتالیا، نیاز به ویزای شنگن دارین و بهترین راه دریافت ویزای شنگن ایتالیا، اقدام از طریق خرید تورهای گروهی هست که باعث میشه راحت تر بتونین ویزا بگیرین.

برای خرید تور ایتالیا و مشاوره سفر می تونین از طریق شماره های زیر با همکاران ما در بخش دپارتمان تور خارجی آواسیر در تماس باشید.

شماره تماس:

05131700

09150393380

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700