فهرست مقاله

شروع سفر و پا گذاشتن به کشور و شهری که شناختی از اون ندارین، کمی سخته و با کلی سوال همراهه. اما هیچ کاری در واقع سخت نیست و کافیه در کنار انتخاب بهترین روش برای خرید بلیط ارزان هواپیما یا خرید آنلاین تور، در مورد مقصد سفرتون هم اطلاعاتی داشته باشین.

در این مطلب قصد داریم در مورد نکات مهم و حقایقی که لازمه قبل از خرید تور آنتالیابدونین صحبت کنیم.

با وبلاگ آواسیر همراه باشید.تور آنتالیا ارزان

با خرید تور آنتالیا، مواظب هزینه ی تلفن همراه باشین

یکی از معمول ترین روش ها برای استفاده از تلفن همراه شخصی در طول سفر به شهرهای ترکیه، فعال کردن امکان رومینگ هست. با توجه به اینکه در اکثر شهرهای ترکیه، از جمله آنتالیا امکان فعال سازی و استفاده از رومینگ تلفن همراره وجود داره، در نتیجه اکثر افرادی که خرید تور آنتالیا انجام میدن دیگه نیازی نیست تا در طول سفر از سیم کارت جدید استفاده کنن. اما یه نکته رو خوبه بدونین که اگه میخواین سفرتون با خرید تور آنتالیا طولانی باشه، در اولین فرصت یه سیم کارت جدید مخصوص ترکیه بخرین تا در هزینه های سفرتون صرفه جویی بشه.

 هزینه ی تلفن همراه در آنتالیا

نگران ولتاژ برق نباشین

یکی از نگرانی هایی که در طول سفرهای خارجی ممکنه برای بسیاری از گردشگران وجود داشته باشه، تفاوت در نوع پریز و ولتاژ برق با محل زندگی شخص هست. خوشبختانه تمام شهرهای ترکیه از جمله آنتالیا، از نظر ولتاژ برق و نوع پریزها مشابه با ایران هستن. در نتیجه با خرید تور آنتالیا براحتی لپ تاپ یا تلفن همراه و سایر وسایل الکترونیکی تون رو شارژ کنین.

اقامت در آنتالیا

تلفن های اضطراری آنتالیا

هیچ چیزی در زندگی قابل پیش بینی نیست و ممکنه اتفاقات زیادی در طول زندگی و سفر براتون پیش بیاد. سعی کنین اگه خرید تور آنتالیا انجام دادین یا به هر شهر و کشور دیگه ی سفر کردین، شماره تلفن های اضطراری رو همراه داشته باشین. برای مثال شماره تلفن های اضطراری آنتالیا عبارتند از:

اطلاعات تماس: 118

پلیس: 115

آتش نشانی: 110

اورژانس: 112

تلفن های اضطراری آنتالیا

آب شیر در آنتالیا قابل نوشیدن هست

یه نکته ی خیلی مهم که در طول سفرهای خارجی باید رعایت کنین این هست که به محض ورود به مقصد سفر، لیوانتون رو از آب شیر پر و رفع تشنگی نکنین. لازمه بدونین برخی از کشورهای خارجی، برای مثال تایلند، آب شیر قابل خوردن نیست. اما اگه خرید تور آنتالیا انجام دادین، از این بابت نگرانی نداشته باشین، چون آب شیر در آنتالیا قابل خوردنه.

آب آشامیدنی در آنتالیا

به فرهنگ مردم آنتالیا احترام بزارین

احترام گذاشتن به فرهنگ و آداب و رسوم هر منطقه، یه امر ضروری در طول سفره و نباید نسبت بهش بی توجه باشین. برای مثال اگه خرید تور آنتالیا انجام دادین و میخواین سفر خیلی خوبی داشته باشین، اول از همه به نوع پوشش تون دقت کنین. با توجه به اینکه در آنتالیا همه جور فرهنگ و مذهبی وجود داره، در نتیجه لباس مناسب بپوشین تا باعث آزار و اذیت دیگران نشین. یکی دیگه از نکات مهم برای ارتباط برقرار کردن و ورود به خونه های مردم تُرک، در آوردن کفش قبل از ورود به خونه هست. البته این برای ما ایرانی ها یه امر کاملا عادیه و مسلما در طول سفر بهمون سخت نمیگذره.

با خرید تور آنتالیا، از سفرتون لذت ببرین

با رعایت کردن نکات مهم در طول سفر، میتونین یه سفر عالی رو با خرید تور آنتالیا تجربه کنین. سعی کنین روزهای سفرتون رو فقط به خوشگذرونی در سواحل پر از جنب و جوش آنتالیا سپری نکنین و از بخش تاریخی این شهر هم بازدید کنین. فرهنگ و تاریخ با شکوه و ابهت آنتالیا ارزش وقت گذاشتن و مرور اون در آثار باستانی و کهن رو داره. بعد از کلی خوشگذرونی و لذت بردن از ثانیه ثانیه ی سفر، یه فنجون قهوه ی ترک یا چای معروفش میتونه خستگی رو برطرف کنه و لذت سفرتون چند برابر بشه.

تور آنتالیا

خرید تور آنتالیا با نازل ترین قیمت

برای مشاوره سفر و خرید تور آنتالیا با مناسب ترین قیمت، می تونین از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید.

شماره های تماس:

05131700

09150393380

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700