فهرست مقاله

اگه تصمیم دارید یه روز پر از هیجان و شادی رو در سفرتون به جزیره زیبای کیش تجربه کنین، پارک آبی اوشن می تونه یکی از بهترین گزینه ها باشه.

اوشن به عنوان اولین پارک آبی رو باز ایران، کلی تفریحات مهیج و استاندارد رو به مسافران تور کیش هدیه میکنه.

این واترپارک در جنوب جزیره واقع شده و از تمام استانداردهای روز دنیا برای خدمات‌دهی به گردشگران تور کیش برخوردار هست.

در ادامه این مطلب تصمیم داریم شما رو با تفریحات هیجان انگیز پارک آبی اوشن آشنا کنیم.

با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

هیجان در تور کیش

در ابتدا اجازه بدید بهتون بگم که طراحی و ساخت تم پارک آبی «اوشن» کیش به نحوی انجام شده تا خانم‌ها هم بتونن از این پارک رو باز استفاده کنن و این موضوع یکی از مهمترین ویژگی های این پارک آبی محسوب میشه.

جالبه بدونید که “اوشن” دارای ۱۳ راید، ۴ استخر شنا و یک اسپا، بعلاوه دو رستوران، چهار نوشیدنی فروشی و دو منطقه خرید هست و برای گذروندن یک روز شاد و مفرح چیزی واستون کم نمیزاره.

تم پارک اوشن جزیره کیش

امنیت در پارک ابی اوشن

تمامی سرسره‌ها و بازی‌های تم پارک آبی اوشن از کانادا و بخشی از اون  از کشور بلژیک خریداری شده و  زیرساخت‌های لازم قبل از نصب تجهیزات پارک هم از کشورهای اروپای غربی تهیه شده پس می تونین با خیال راحت از لحظات تون در این پارک آبی نهایت لذت رو ببرید.

 تفریحات مهیج پارک آبی اوشن در تور کیش

دینگل

این راید رو باید دو نفره سوار بر تیوب استفاده کنید. از بالای برج داتیس و ارتفاع ۱۲ متری، بعد از عبور از یک شیب تند وارد قسمت آونگی سرسره می شید و طی حرکتی رفت و برگشتی درون استخر پرتاب می‌شید.

دینگل تور کیش

پیچالوپ

اگه دوست دارین لذت سقوط آزاد از برج خورشید( مرتفع‌ترین برج تم‌پارک آبی اوشن) با منظره‌ای فوق‌العاده از آسمان و دریا رو با سرعت خیره‌کننده ۱۲ متر بر ثانیه و مسیری عجیب و غریب تجربه کنید، بهتون توصیه می کنیم که با خرید تور کیش به هیچ عنوان پیچالوپ رو از دست ندید.

پیچالوپ تور کیش

رالی راید

قبل از تجربه  استفاده از رالی راید، بهتره بدونین که قراره با 3 نفر دیگه یه مسابقه پر هیجان رو تجربه کنین، پس تشکچه مخصوص خودتون رو بردارید و  با سر روی سرسره‌ها به سمت پایین بیاید. کسی که زودتر به پایان راید برسه برنده مسابقه رالی راید میشه.

رالی راید تور کیش

چالاب

اگه با خرید تور کیش دلتون می خواد کودکانتون هم روز هیجان انگیزی رو تجربه کنن، باید بهتون بگیم که چالاب پارک اوشن، یکی از دوست داشتنی ترین رایدها برای کودکان هست کودکان  شما می‌تونن در این راید از چند سرسره استفاده کنن.

وسیله بازی مفرح دیگر هم دوش و سطل بزرگی هست که وقتی پر از آب میشه واژگون شده و آب داخل اون روی کودکان تخلیه می‌شه.

چالاب تور کیش

راشین ریور

رودخونه مصنوعی راشین ریور که دور تا دور  تم‌پارک اوشن جریان داره یکی دیگه از جذاب ترین بخش های این پارک هست. می‌تونین سوار بر تیوب، همراه با جریان رودخونه فضای سرگرم‌کننده پارک رو با آرامش بگردید و برای رایدهای هیجانی نفسی تازه کنید.

راشین ریور تور کیش

مارپیچ

مسیری از سرسره های مارپیچ و هیجان انگیز که از بالای برج شورع میشن و می تونین سوار بر تیوپ این مسیر پیچ در پیچ رو طی کنین تا به استخر برسید.

مارپیچ تور کیش

خرید تور کیش

برای خرید تور کیش با مناسب ترین قیمت و اقامت در هتل دلخواه تون؛ می تونین از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور داخلی آواسیر تماس بگیرید و با خیال راحت سفر کنید.

شماره های تماس:

05131700

09150393360

09150393370

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700