فهرست مقاله

سالهای زیادیه که آنتالیا در بین گردشگران ایرانی جایگاه ویژه ای داره و در روزهای تعطیلات نوروز و تابستون افراد زیادی باخرید بلیط ارزان هواپیما یا خرید تور آنتالیا به این شهر سفر میکنن.

سواحل زیبا و پر از هیجان، طبیعت خارق العاده و لذت خرید از بهترین برندهای دنیا از مراکز خرید لوکس این شهر، باعث شدن خرید تور آنتالیا تا این اندازه مورد توجه قرار بگیره.

پارک کارالی گلوی آنتالیا از جمله جاذبه های گردشگری به شمار میاد که در ادامه قصد داریم بهتون معرفی کنیم.

با وبلاگ آواسیر همراه باشید

خرید تور آنتالیا

ولین توصیه ای که میتونیم برای سفر و خرید تور آنتالیا داشته باشیم اینه که سعی کنین از لحظه لحظه  سفرتون استفاده کنین و وقت زیادی رو در هتل سپری نکنین.

آنتالیا علاوه بر سواحل زیبا و معروفش، پارک های متنوعی داره که این فرصت رو در اختیارتون قرار میده تا زیر سایه درختان قدم بزنین و چشم اندازه فوق العاده عالی و رو به دریا رو تماشا کنین.

پارک کارالی گلوی یکی از بهترین پارک هایی هست که علاوه بر گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما یا خرید تور آنتالیا به این شهر سفر کردن، مردم محلی هم به اون علاقه ی خاصی دارن.

اگه دوست دارین فرهنگ مردم ترک رو از نزدیک ببینین و باهاش آشنا بشین، کافیه در کنار خرید تور آنتالیا، رفتن به پارک کارالی گلوی رو در برنامه تون قرار بدین.

جاذبه گردشگری آنتالیا

پارک کارالی گلوی آنتالیا چندین درِ ورودی داره که با ورود از هر کدوم مزایای خاصی نصیبتون میشه. برای مثال اگه رزرو هتلتون رو برای شرق منطقه ی کالیچی انجام دادین، باید بدونین این پارک یه ورودی در این منطقه داره و در کنار بازدید از مسجد تکلی مهمت پاشا، لذت قدم زدن در پارک کارالی گلوی هم نصیبتون میشه.

لازمه بدونین، این ورودی پارک، بهترین و زیباترین ورودی هست و شما رو در پیاده رویی که دو طرف اون با درختان نخل احاطه شدن و منتهی به ساحلی آرام و رو به دریایی آبی هست قرار میده.

برای اینکه بتونین با خرید تور آنتالیا، لحظاتی عاشقانه و رمانتیک رو تجربه کنین، پارک کارالی گلوی رو از دست ندین.  اون دسته از افرادی که با خرید تور آنتالیا در قسمت قدیمی شهر اقامت دارن و به بازدید از بناهای تاریخی و باستانی علاقمند هستن، میتونن بعد از بازدید برج هیدریلیک، از ورودی این منطقه وارد پارک بشن.

بنای تاریخی تور آنتالیا

بهترین زمان برای رفتن به پارک کارالی گلوی

واقعیت اینه که با خرید تور آنتالیا در تمام روزهای هفته میتونین قدم زدن و پیاده روی روی سنگفرش هایی که با سایه ی درختان نخل پوشیده شدن رو تجربه کنین.

اما اوج شلوغی و شور و هیجان رو در روز یکشنبه شاهد هستین. جمعیت جوان آنتالیا و گردشگران روز تعطیل هفته؛ یعنی یکشنبه رو برای رفتن به پارک کارالی گلوی انتخاب میکنن.

بهترین زمان برای رفتن به پارک کارالی گلوی

کافه نشینی در پارک کارالی گلوی آنتالیا

نشستن رو به ساحل و تماشای دریای آبی مدیترانه و نوازش صورتتون با نسیم خنک پارک کارالی گلوی وقتی لذت سفرتون رو چند برابر میکنه که در کافه ای بنشینن و یه فنجون قهوه ی ترک سفارش بدین.

کافه و رستوران های پارک کارالی گلوی یکی از بهترین فرصت هایی هستن که با خرید تور آنتالیا در اختیارتون قرار میگیره.

علاوه بر طراحی بسیار عالی پارک کارالی گلوی، موقعیت مکانی منحصر به فرد و نزدیک بودن به بناهای تاریخی و بخش قدیمی آنتالیا و گره زدن طبیعت سرسبز به ساحل دریایی خارق العاده، دلایل خوبی برای انتخاب این پارک توسط گردشگران باشه.

بعد از قدم زدن و گشت و گذار و نوشیدن یه فنجون قهوه، بهتون پیشنهاد میکنیم از جاذبه های اطراف پارک حتما بازدید کنین و از خرید تور آنتالیا به بهترین نحو استفاده کنین.

دروازه هادریان، خیابان های کالیچی و لمس تاریخ در بخش قدیمی شهر، از جمله مواردی هستن که در اطراف پارک کارالی گلوی میشه دید.

پارک کارالی گلوی تور آنتالیا

خرید تور آنتالیا

برای مشاوره سفر و خرید تور آنتالیا با مناسب ترین قیمت، می تونین از طریق شمار های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید.

شماره های تماس:

05131700

09150393380

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700