فهرست مقاله

سبک زندگی در کشور زیبای روسیه

سفر به روسیه و تماشای شیوه و سبک زندگی روس ها می تونه شما رو متعجب و شگفت زده کنه، در این کشور نسبت به سایر کشورهای اروپایی، تفاوت بسیاری بین ثروتمندان و مردم طبقه متوسط وجود داره.

تفاوتی زننده که با چشم دیده میشه از ویلاها و اتومبیل های سرمایه دارها گرفته تا طریقه راه رفتشان..

آفر ویژه تور روسیه

استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در روسیه

اگه عازم تور مسکو روسیه هستید باید بدونید که با شهر شلوغ و پر رفت و آمدی سر و کار دارید.  رشد هندسی جمعیت مسکو باعث شده معماری زیبای متروی آن در ازدحام جمعیت به چشم نیاد.

با این وجود شما می تونید آخر هفته ها که دیگه خبری از هرج و مرج نیست از مترو استفاده کنید. همچنین می تونید برای گشت و گذار در خارج از مناطق مرکزی  مارشروتکا یا مینی بوس رو امتحان کنید.

استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در روسیه

شخصیت و فرهنگ مردم روسیه

معمولا  همه روس ها رو با شخصیت سرد و جدی و لبخند نزدشون می شناسن اما این حقیقت مردم روسیه نیست. روس ها مردمی بانزاکت و مهربان هستند. در کشورشان احترام و ارزش جایگاه ویژه ای داره. به همین دلیل مردمانی مهمان نواز و خوش مشرب هستند و به راحتی ارتباط برقرار می کنند.

سفر به روسیه

 زبان مردم کشور روسیه

اگه تصمیم دارید به کشور روسیه سفر کنید پیشنهاد می کنیم برای اینکه بتونید راحت تر با روس ها ارتباط بگیرید و در نتیجه بیشتر خوش بگذرونید و از همه لحظات سفرتون لذت ببرید، در حد یک  مکالمه ساده، زبان روسی یاد بگیرید یا اینکه در موبایلتون اپلیکیشن زبان روسی رو نصب کنید  این هم می تونه خیلی کمک کننده باشه.

گردش در روسیه

وضعیت هزینه ها در روسیه

شاید بشه گفت که در بین کشورهای اروپایی و آمریکایی، قیمت ها در روسیه متعادل تره.

البته این به وضعیت مالی شخص شما هم برمی گرده شاید از نظر بعضی ها روسیه کشوری گران و قیمت بالا باشه و از نظر عده ای، خرید از روسیه ارزان و متعادل به حساب بیاد.

با این وجود در روسیه هم با بالا و پایین شدن نرخ ارز، قیمت ها هم تغییر می کنه.

روسیه

آشنایی با سوغات روسیه

یکی از معروفترین سوغاتی هایی که میشه از روسیه خرید صنایع دستی خوخلوما ست.

یک هنر سنتی و قدیمی که نقطه آغاز آن به قرن 17 برمی گرده.

ابزاری طراحی شده با نقش های خاص و زیبا از گل ها، شاخه های خاکستری کوهستانی، پرندگان و حیوانات که این ظرافت نقاشی و  رنگ بندی در زمینه ای تیره را  هرکجا که ببینید به راحتی می تونید هنر روس ها رو تشخیص بدید.

کارد و چنگال های زیبا خوخلوما که انگار از طلا ساخته شدن می تونه سوغاتی  خوبی باشه.

این هنر زبردستان و استادان خوخلوما ست که باعث درخشش طلاگونه ی این ظروف شده.

در واقع این هنرمندان مشهور و زبردست ظروف پوشیده شده از قلع رو در روغن کتان قرار می دهند و سپس در کوره می پزند و در نتیجه حرارت و دما روغن کتان زرد شده و قلع همانند طلا شروع به درخشیدن می کنه.

سوغات روسیه

خرید تور روسیه با مناسب ترین قیمت

اگه تصمیم دارید با خرید تور روسیه به این کشور زیبا سفر کنید، آژانس آواسیر با ارائه مناسب ترین نرخ ها تور روسیه خاطرات فراموش نشدنی واستون رقم میزنه. می تونید از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید.

شماره های تماس:

05131700

09150393380

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700