فهرست مقاله

روز های آفتابی در کنار آرامش وصف نشدنی سواحل زیبای کیش، باعث رونق 4 فصل تور کیش در بین گردشگران و توریست هاست. به همین دلیل جزیره پر شده از هتل، ویلا ، سوئیت و اقامتگاه های مناسب با رنج قیمت متفاوت.

اگه برای خرید تور کیش به جای هتل، به دنبال رزرو ویلا و سوئیت در کیش با قیمت مناسب هستید، در ادامه این مطلب با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

اقامت و رزرو ویلاهای ساحلی کیش

درسته که جزیره کیش هتل لوکس و بی کم وکاستی برای اقامت داره اما جذابیت ویلاهای ساحلی کیش رو دست کم نگیرید. ویلاهای مبله و شیکی که در حاشیه سواحل زیبای خلیج فارس، اقامت متفاوتی رو برای شما رقم می زنند.

با رزرو ویلاهای ساحلی کیش امکانات یه هتل 5 ستاره رو در محیطی راحت و خانوادگی بهتون داده میشه. می تونید آشپزی کنید، جشن بگیرید و در زمان دلخواهتون در کمترین زمان به ساحل برید.

رزرو ویلا و سوئیت در کیش

ویلاهای استخر دار و اجاره ویلا در کیش

اگه دوست دارید در زمان اقامت تون در جزیره کیش، از شنا کردن در استخر خصوصی ویلاتون هم لذت ببرید، می تونید ویلاهای استخر دار جزیره رو برای اقامت در تور کیش انتخاب کنید.

ویلا های استخر دار معمولا قیمت های بالاتری نسبت به سایر ویلا ها دارن ولی می تونید از شنا کردن خانوادگی و یا دوستانه در استخر این ویلا ها در سفرتان لذت ببرید.

هتل کیش

رزرو سوئیت‌ در کیش

یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای اقامت در سفر های خانوادگی به کیش، رزرو سوئیت در جزیره است. سوئیت های جزیره تنوع زیادی دارن و امکانات متفاوتی هم بهتون ارائه میدن، می تونید با توجه به امکانات رفاهی که مد نظرتون هست، سوئیت مناسب اقامت تون رو انتخاب کنید.

اگه اهل خرید و گشت و گذار در مراکز خرید هستید، بهتره بدونید کهنزدیک بودن سوئیت ها به مراکز خرید یکی از مزیت های رزرو سوئیت در جزیره کیش محسوب میشه.

پس اگه تصمیم دارید با کمترین هزینه در تور کیش اقامت مستقلی رو تجربه کنید رزرو سوئیت در جزیره یکی از بهترین گزینه برای اقامت شماست.

رزرو سوئیت و ویلا در شهرک صدف کیش

شهرک صدف که در مرکز جزیره با کلی مراکز خرید، امکانات رفاهی و تفریحی قرار گرفته، تعداد زیادی ویلا، پنت هاوس و سوئیت داره که می تونید متناسب با بودجه سفرتون مناسب ترین گزینه رو برای اقامت سفرتون در شهرک صدف کیش انتخاب و رزرو کنید.

سوئیت کیش

محله میرمهنا ؛ ارزان‌ترین شهرک مسکونی کیش

اگه به دنبال اقامت ارزان قیمت در تور کیش هستید، رزرو سوئیت در محله میرمهنا می تونه یکی از بهترین گزینه ها برای سفر ارزان به جزیره کیش باشه.

شهرک سفین، محله‌ی عرب‌ها یا شهرک نوبنیاد نام های دیگر محله میر مهنا هستند. این منطقه به دلیل موقعیت مکانی و بومی نشین جزیره و دور بودن از مراکز خرید و تفریحی کیش، جزو ارزان ترین مناطق کیش است.

از مزایای اقامت در محله میرمهنا، تماشای چهره اصیل و بومی جزیره و آشنایی با فرهنگ مردم کیش است نزدیک بودن به ساحل دنج میر مهنا هم یکی از جاذبه های اقامت در این بخش از جزیره است.

ساحل کیش

رزرو ویلا و سوئیت در جزیره زیبای کیش

اگر برای اقامت تور کیش، به دنبال رزرو ویلا و یا سوئیت هستید می توانید از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور داخلی آواسیر تماس بگیرید و با خیال راحت سفر کنید.

شماره های تماس:

05131700

09150393360

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700