فهرست مقاله

جزیره مرجانی لاوان، سومین جزیره بزرگ بعد از کیش و قشم در هرمزگان است. جزیره ای که از نظر گردشگری همچنان طبیعتی بکر و دست نخورده دارد.

اگه برای سفر به سواحل خلیج فارس به دنبال مقصدی بکر و آروم هستید، جزیره زیبای لاوان می تونه یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر شما باشه.

برای آشنایی با جزیره لاوان در حاشیه ساحلی خلیج فارس در ادامه این مطلب از وبلاگ آواسیر با ما همراه باشید.

جزیره لاوان زمانی یکی از مشهور ترین بندرهای صید مروارید در جنوب ایران بوده که کم کم این صنعت جای خودش رو به ماهیگیری داده.

در بازدید از طبیعت بکر لاوان با مناظر خیره کننده ای در کنار دریا مواجه می شید، حیات وحش جزیره گونه های متنوعی از حیوان های آزاد رو درون خودش جای داده که بخشی از زیبایی جزیره رو تشکیل میدن.

ساحل لاوان

چطور به جزیره لاوان بریم؟

برای رسیدن به جزیره لاوان بهترین راه، از طریق قایق به بندر مقام است، بندر مقام تا لاوان، 20 کیلومتری فاصله داره این مسیر رو باید از طریق قایق طی کنید و به جزیره زیبای لاوان برسید.

گشت و گذار در بازارهای جزیره لاوان

اگه اهل خرید سوغات و یادگاری هستید، در سفر به لاوان گشت و گذار در بازارهای محلی جزیره رو از دست ندید، بازار رنگا رنگی پر از صنایع دستی، لباس های محلی، ظروف سفالی و… که می تونه ساعت ها شما رو سرگرم خرید و تماشای هنر اهالی بومی جزیره کنه.

اقامت در جزیره لاوان

اکثر گردشگران جزیره لاوان کمپینگ و چادر زدن در کنار ساحل رو برای اقامت انتخاب می کنن و از شب های زیبای ساحل نهایت لذت رو می برند. با این حال اگر برای اقامت به دنبال مکانی برای اجاره هستید، می توانید به ساحل وزارت نفت برید و اقامتگاه اجاره کنید.

اقامت در جزیره لاوان

معروف ترین غذای جزیره لاوان

با اینکه جزیره لاوان هم پر شده از رستوران هایی با غذاهای محلی جنوبی، اما مشهور ترین غذای این جزیره ماهی کباب است. در همه جای جزیره مخصوصا در ساحل می تونید ماهی تازه کبابی سفارش بدید و از طعم دلپذیرش لذت ببرید.

بهترین زمان برای سفر به جزیره زیبای لاوان

به دلیل هوای گرم و مرطوب منطقه، دو فصل بهار و تابستان زمان خوبی برای سفر به جزیره لاوان نیست مخصوصا اگه به هوای گرم عادت ندارید قطعا اذیت میشید. بهترین زمان برای سفر به جزیره لاوان، نیمه دوم سال، فصل های پاییز و زمستان است که جزیره هوایی معتدل و بهاری داره و می تونید حسابی از ساحل خوش آب و هوا لذت ببرید.

بهترین زمان برای سفر به جزیره زیبای لاوان

برای خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و خرید تور های مسافرتی، با آژانس گردشگری آواسیر تماس بگیرید و با خیال راحت سفر کنید.

شماره تماس:

05131700

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700