فهرست مقاله

امروز تصمیم داریم شما رو با پر زرق و برق ترین هتل تجملاتی جهان، یعنی هتل پنج ستاره ی  Dolce Hanoi Golden Lake در پایتخت کشور زیبای ویتنام آشنا کنیم.

هتلی پوشیده شده از طلا که ساخت آن حدود 200 میلیون دلار هزینه در بر داشته.

میشه گفت این هتل خیره کننده، امروزه متحیر کننده ترین بنای شهر هانوی است.

طلا کاری هتل از نمای بیرون ساختمون شروع شده و تا چشم کار می کنه در و دیوار هتل رو طلا کاری و زرق و برق پوشونده. به طوری که میشه ساعت ها به در و دیوار این هتل خیره بشید و از تماشای این همه شکوه خسته نشید.

هتل طلایی 5 ستاره هانوی Golden Lake

جالبه بونید که علاوه بر ساختمان و در و پنجره ها، تمامی لاوازم از کارد و چنگال ها گرفته تا توالت فرنگی،حمام و استخر بی نهایت این هتل هم از طلا ساخته شده.

تصور کنید شنا کردن در استخری پوشیده شده از طلا و یا حمام کردن در وان طلایی چه حسی می تونه داشته باشه!

حمام زر اندود هتل

هزینه اقامت در هتل 5 ستاره Dolce Hanoi Golden Lake

جالبه بدونید که هزینه یک شب اقامت در هتل طلای هانوی، معادل 250 دلار در نظر گرفته شده تا افراد قشر های مختلف هم بتونند از اقامت در این هتل احساس فوق العاده ای رو تجربه کنند.

Huu Duong رئیس گروه Hoa Binh از مالکین هتل عنوان کرده که هدف از تعیین قیمت نسبتا مناسب اقامت در این هتل این هست که “زمانی که مردم عادی به این هتل می آیند احساس فوق ثروتمند بودن داشته باشند”

یکی دیگه از دلایل قیمت پایین اتاق های این هتل، استفاده از طلای تولید داخلی بوده که باعث کاهش هزینه های ساخت هتل شده. همینطور تمام وسایل هتل در کارخانه همین مجموعه طلا کاری می شوند و هزینه سنگینی برای هتل ندارند.

اقامت در هتل 5 ستاره هانوی

هتل 5 ستاره Dolce Hanoi Golden Lake

اقامت لاکچری در هتلی از طلا

سرو غذا با مخلوطی از طلای خوراکی در این هتل

جالبه بدونید که طلا کاری های این هتل به ساختمان و اسباب و اثاثیه هتل، ختم نمیشه! در این هتل غذای شما با مخلوطی از طلای خوراکی تزئین و سرو میشه.

تجربیات شگفت انگیز مهمانان این هتل رویایی

فیلیپ پارک، اهل کشور کره جنوبی، از مهمانان این هتل، با خنده می گوید: “وقتی رسیدم اینجا احساس کردم یک پادشاهم، مثلاً فرعون پادشاه مصر.”

Luong Van Thuan مهمان ویتنامی دیگر هتل می گوید: “از فضای مجلل اینجا واقعاً خوشم آمد. نظرم رو در مورد اینکه تجمل به چه شکل می تونه باشه واقعا تغییر داد. هتل های مجلل دیگر برای کاشی هایشان از سنگ مرمر استفاده می کنند اما اینجا همه چیز، تا سینک ظرفشویی، روکش طلا داره.”

استخری از طلا

هتل لاکچری هانوی

خرید بلیط هواپیما و تور خارجی با مناسب ترین قیمت

برای خرید پرواز های خارجی ارزان قیمت، رزرو هتل در سراسر دنیا و یا خرید تور می توانید از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید و خرید تور و برنامه سفرتون رو با خیالی آسوده به کارشناسان حرفه ای ما بسپارید.

شماره های تماس:

05131700

09150393380

 

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700