فهرست مقاله

استانبول شهری که سالها نظاره گر تاریخ شکست ها و پیروزی های امپراطوری ها و پادشاهان زیادی بوده امروز به عنوان توریستی ترین شهر ترکیه شناخته میشه.

پایتخت گردشگری ترکیه، با جاذبه های گردشگری و بناهای تاریخی متنوع، یه مقصد جذاب برای سفر توریست ها و گردشگرانی است که از کشور ها و شهر های مختلف به تماشای این شهر زیبا می آیند

با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

خرید تور استانبول

مشخص کردن انگیزه سفربه استانبول

قبل از سفر به استانبول بهتره با توجه به هدف سفرتون، که می تونه بازدید از جاذبه های گردشگری، تفریح  و یا خرید و تجارت باشه، برای روز های سفرتون برنامه ریزی انجام بدید.

برای سفر های خانوادگی، بازدید از بناهای تاریخی و مراکز خرید مدرن و تجارت، قطعا تور استانبول بهترین گزینه برای سفر شما محسوب میشه. اما اگه تصمیم دارید برای استراحت و ریلکس کردن به ترکیه سفر کنید، تور آنتالیا، کوش آداسی، بدروم و … می تونن انتخاب های مناسب تری برای سفرتون باشند.

تور استانبول از مشهد

توقع زیادی از هتل های استانبول نداشته باشید

هتل های استانبول در مقایسه با هتل های آنتالیا، کوش آداسی، بدروم و سایر شهر های ساحلی ترکیه ، امکانات رفاهی و تفریحی کمتری دارند. پس بهتره در هنگام خرید تور استانبول از امکانات رفاهی و تفریحی هتل های این شهر توقع زیادی نداشته باشید.

توقع زیادی از هتل های استانبول نداشته باشید

تعداد روز های مناسب برای سفر به استانبول

تعداد روز هایی که برای تور استانبول انتخاب می کنید، دقیقا بستگی به انگیزه شما در سفر به استانبول داره، اگه برای خرید و تجارت به استانبول سفر می کنید 4 روز برای سفر شما کافیست. اما برای بازدید از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری استانبول، بهتره برای خرید تور استانبول، تور یک هفته ای رو برای سفرتون انخاب کنید.

سفر به استانبول

شنا و تفریحات ساحلی

برا لذت بردن از تفریحات ساحلی و ورزش های دریایی، استانبول شهر مناسبی نیست. اگه به دنبال تفریحات ساحلی هستید می تونید به جزیره های اطراف سر بزنید.

فرودگاه های استانبول

پرواز های استانبول در دو فرودگاه در بخش های آسیایی و اروپایی فرود می آیند. بهتره با توجه به هتلی که رزرو می کنید پرواز تون رو انتخاب کنید تا هتل شما تا فرودگاه فاصله زیادی نداشته باشه. برای مثال اگه هتل تون رو در بخش اروپایی استانبول رزرو کردید، پروازی که در فرودگاه “صبیحه گوکچن” در بخش آسیایی استانبول فرود میاد، با هتل شما در بخش اروپایی شهر فاصله زیادی داره و هزینه رفت و آمد شما رو زیاد می کنه.

فرودگاه های استانبول

خرید در استانبول

فروشگاه های برند های مختلف ، بازار های سنتی و محلی پر شده از توریست هایی که از تنوع کالایی و قیمت های مناسبی برخوردارند. هنگام خرید از مراکز خرید و برندهای معروف نمی تونید تخفیف بگیرید اما در بازار های سنتی می تونید حسابی برای خرید چونه بزنید.

خرید در استانبول

خرید تور استانبول با مناسب ترین قیمت

برای خرید تور استانبول، خرید بلیط هواپیما و یا رزرو هتل در استانبول، می تونید از طریق شماره های زیر با کارشناسان حرفه ای ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید و با خیال آسوده سفر کنید.

شماره های تماس آژانس گردشگری آواسیر:

05131700

09150393380

 

 

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700