فهرست مقاله

درسته که انتخاب کردن بین شهر های ساحلی کشور ترکیه با اون همه جاذبه ها و امکاناتی که در اختیارتون قرار میدن کار سختی هست. اما بهتره بدونین که با انتخاب تور آنتالیا قراره به چهارمین شهر گردشگری پر طرفدار اروپا سفر کنین.

این شهر علاوه بر محبوبیتش بین گردشگران ایرانی، گردشگران اروپایی زیادی هم داره، پس اگه تصمیم دارین با خرید تور آنتالیا به این شهر زیبا سفر کنین در ادامه این مطلب با وبلاگ آواسیر همراه باشید

خرید تور آنتالیا

یکی از مهمترین دلایلی که باعث استقبال مسافرها از تور آنتالیا و استانبول میشه، موضوع راحتی سفر  و بدون ویزا بودن کشور ترکیه برای ما ایرانی هاست.

کافیه تصمیم به سفر بگیریم، چمدونمون رو ببندیم و با خرید تور آنتالیا خودمون رو برای تجربه های هیجان انگیزی  در این شهر ساحلی جذاب آماه کنیم.

چرا خرید تور آنتالیا خیلی طرفدار داره؟

چرا تور آنتالیا رو برای سفر به ترکیه انتخاب کنیم؟

انخاب مقصد سفر کاملا بستگی به سلیقه شما داره و اینکه چه تجربه هایی رو از سفرتون انتظار دارین!

مثلا اگه عاشق تفریحات ساحلی و ریلکس کردن در کنار دریا  و استراحت در هتل های لوکس هستین، خرید تور استانبول نمی تونه گزینه خوبی برای سفرتون باشه و انتخاب درست شما تور آنتالیا ست.

با خرید تور انتالیا هم می تونین از ریلکس کردن در سواحل مدیترانه لذت ببرید، در حالی که در لوکس ترین هتل ها با امکانات متنوع اقامت دارید و تفریحات هیجان انگیز دریایی خاطره های فراموش نشدنی ای واستون می سازن.

البته ما بهتون توصیه می کنیم که با خرید تور آنتالیا بازدید از بخش های قدیمی و تاریخی شهر رو از دست ندین.

سواحل آنتالیا

چرا تور آنتالیا یکی از پرفروش ترین تورهای خارجیست؟

با اینکه اکثر گردشگرها، آنتالیا رو به عنوان یه شهر سالحی میشناسن و این شهر به دلیل ساحل های فوق العاده اش کلی طرفدار داره؛بهتره بدونین که جاذبه های تور آنتالیا به سواحل پر از آرامشش ختم نمیشه.

در سفر با تور آنتالیا می تونین به کاله ایچی؛ مرکز تاریخی آنتالیا،  اسکله ی قدیمی، موزه ی آنتالیا، مناره یولی، قلعه ی رومیان، دروازه ی هادریان، آسپندوس و شهر قدیمی ترمسوس هم سر بزنید و از تماشای این جاذبه ها حیرت زده بشین.

جاذبه های آنتالیا

خرید تور آنتالیا با مناسب ترین قیمت

برای مشاوره سفر و خرید تور آنتالیا با مناسب ترین قیمت، می تونین از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید.

شماره های تماس:

05131700

09150393380

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700