فهرست مقاله

اگه دوست دارین در سفرتون به کیش دور از شلوغی و هیاهو تو یه محیط دنج و آروم اقامت داشته باشین؛ هتل 4 ستاره ی صدف می تونه گزینه ی خوبی برای رزرو هتل در طول سفرتون باشه. برای آشنایی با امکانات و ویژگی های هتل 4 ستاره صدف؛با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

تور کیش هتل صدف

طراحی و معماری این هتل دقیقا مثل اسمش شبیه به صدف ساخته شده، هتل از نظر موقیت مکانی، جای خوبی قرار گرفته و به پاساژ ها، مراکز خرید مهم کیش دسترسی راحت و خوبی داره؛ فضای سبز گسترده هتل یه محیط عالی برای گشت زدن اطراف هتل هست و می تونین در رستوران های معروف کوه نور هم که با فاصله کم ی از هتل قرار گرفته ، لحظات خاطره انگیزی در سفرتون بسازین. علاوه بر این ویژگی ها هتل فاصله ی 10 دقیقه ای با فرودگاه داره و با کمتر از 5 دقیقه می تونین به اسکله تفریحی جزیره برسین.

رزرو هتل صدف تور کیش

امکانات هتل 4 ستاره صدف در جزیره ی زیبای کیش:

پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، خدمات تحویل بار و چمدون، لابی، دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان در لابی(با ترافیک محدود)، تاکسی سرویس، فضای سبز، شبکه پخش فیلم، رستوران و کافی شاپ، اتاق بازی کودکان، سالن زیبایی بانوان، پارکینگ رایگان، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار(همراه با پرداخت هزینه ی اضافی)، تاکسی سرویس، صندوق امانات، آسانسور، خدملت اجاره اتومبیل، خدمات تور، میز بیلیارد، سالن کنفرانس.

هتل صدف کیش 4 ستاره

هتل 4 ستاره سورینت صدف

امکانات اتاق های هتل 4 ستاره صدف در جزیره ی زیبای کیش:

روم سرویس، صبحانه ، چای ساز، تلویزیون ال سی دی، یخچال، مبلمان (در بعضی از اتاق ها)، دراور (در بعضی از اتاق ها)

قوانین هتل:

ساعت تحویل اتاق: 14:00

ساعت تخلیه اتاق: 12:00

بازه ی سنی اقامت رایگان کودکان در هتل 4 ستاره صدف:

یک کودک زیر 5 سال می تونه به صورت رایگان از امکانات داخل اتاق استفاده کنه.

اگه دو کودک زیر ۵ سال داشته باشین هزینه اقامت یک کودک به صورت رایگان و یکی به عنوان بزرگسال محاسبه میشه.

اتاق های هتل 4 ستاره صدف

رستوران  و کافی شاپ های هتل 4 ستاره صدف:

این هتل 4 ستاره، سه رستوران داره که شامل : رستوران کوه نور، رستوران دلفین  و رستوران چینی دورین میشه.

رزرو هتل صدف

رزرو هتل 4 ستاره صدف

نکات مهم برای رزرو هتل 4 ستاره صدف:

 پذیرش بانوان فقط با ارائه ی کارت شناسایی معتبر امکان پذیره.

 ملاک پذیرش مهمان های هتل در یک اتاق و یا سوئیت، محرم بودن شرعی و قانونی هست به همین دلیل همراه داشتن شناسنامه برای پذیرش در هتل الزامی و ضروریه؛ در غیر این صورت هتل هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با عدم پذیرش مهمان ها نداره.

 هتل 4 ستاره ی صدف برای راحتی مسافرها خدمات ترانسفر و استقبال فرودگاهی انجام میده؛ اگه تصمیم دارین از ترانسفر و استقبال هتل استفاده کنین، بهتره در زمان رزرو هتل، در صورتی که خرید بلیط هواپیما سفرتون انجام داده باشین، کافیه مشخصات پرواز( شماره پرواز، ساعت حرکت، و شرکت هواپیمایی) رو حداکثر تا 24 ساعت قبل از ورود تون به هتل اعلام کنین، در غیر این صورت هتل هیچ مسئولیتی در قبال انجام ترانسفر به عهده نمی گیره.

رزرو هتل 4 ستاره سورینت صدف تور کیش

خرید تور کیش از مشهد

برای خرید تور کیش از مشهد با مناسب ترین قیمت و اقامت در هتل 4 ستاره صدف می تونین از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تورهای داخلی آواسیر تماس بگیرید.

شماره های تماس:

۰۵۱۳۱۷۰۰

۰۹۱۵۰۳۹۳۳۷۰

۰۹۱۵۰۳۹۳۳۶۰

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700