فهرست مقاله

هتل 4 ستاره آرامیس با پیشینه ی یک دهه فعالیت، تونسته خدمات و امکانات مناسبی برای مسافرهای این جزیره فراهم کن.

اگه جزو اون دسته از مسافر هایی هستین که خرید کردن بخش بزرگی از برنامه های سفرتون رو تشکیل میده، این هتل 4 ستاره به خاطر موقعیت مکانی خوب و نزدیک بودن به مرکز شهر می تونه گزینه خوبی برای رزرو هتل در کیش برای شما باشه.

با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

تور کیش هتل پارمیس

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره آرامیس:

 میشه گفت یکی از مهمترین ویژگی های یه هتل ، موقعیت مکانی خوب اون هتل هست که می تونه دسترسی به جاذبه ها و مناطق مهم شهر رو برای مسافرها راحت تر کنه. هتل 4 ستاره آرامیس هم به خاطر قرار گرفتنش در میدان پردیس و فاصله ی کمی که با مراکز خرید و جاذبه های جزیره داره، طرفدارهای زیادی هم داره. می تونین با چند دقیقه پیاده روی خودتون رو به مراکز خریدی مثل پردیس1 و 2، مرکز خرید پانیذ و.. برسونین و از خرید کردنتون لذت ببرین و هر زمان که دلتون خواست در فاصله ی کمی از هتل به مکان های تفریحی اطراف هتل سر بزنین.

هتل پارمیس

امکانات هتل 4 ستاره آرامیس کیش:

ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، لابی، آسانسور، خدمات باربری، فضای سبز، اتاق چمدون، دستگاه واکس کفش، کافی شاپ در لابی، چایخانه سنتی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، لاندری و خشکشویی (ساعت کاری 8:00 تا 20:00)، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات و لابی، مینی بار (با پرداخت هزینه اضافی)، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس، اینترنت بیسیم در لابی.

هتل 4 ساره پارمیس تور کیش

امکانات اتاق های هتل 4 ستاره آرامیس کیش:

خدمات 24 ساعته اتاق، تلفن، یخچال، تلویزیون، مبلمان (بعضی از اتاق ها)، صبحانه (رایگان)، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، صندوق امانات داخل اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بیسیم در اتاق، دراور و کمد لباس (بعضی از اتاق ها)، سیستم اطفاء حریق در اتاق.

اتاق های هتل پارمیس

قوانین هتل:

ساعت تحویل اتاق: 14:00

ساعت تخلیه اتاق: 12:00

بازه ی سنی اقامت رایگان کودکان در هتل 4 ستاره آرامیس:

کودکان زیر 5 سال می تونن به صورت رایگان از خدمات داخل اتاق استفاده کنن.

رزرو هتل 4 ستاره کیش

رستوران و کافی شاپ های هتل 4 ستاره آرامیس:

 برای لذت‌بخش تر کردن سفرتون بهتون پیشنهاد می کنیم، غذاهای خوشمزه و لذیذی که در رستوران‌های هتل سرو میشه رو از دست ندین. در منوی رستوران هتل می تونین انواع غذاهای ایرانی و فرنگی رو ببینین و مطابق میل تون سفارش بدین. اگه اهل پاستا هستین؛ می تونین در خانه‌ی پاستا متنوع ترین پاستاها رو با طعم ومزه ای عالی نوش جان کنین. اگه دلتون غذاهای سنتی‌تر بخواهد، می‌تونین به رستوران سنتی هتل سری بزنین و علاوه بر لذت بردن از معماری سنتی و زیبای این رستوران، غذاهای سنتی و اصیل ایرانی رو امتحان کنین.

 کافی‌شاپ 24 ساعته‌ی هتل هم در تمام طول شبانه روز با انواع نوشیدنی ها، دسر ها و خوراکی های خوشمزه ازتون پذیرایی می کنه.

خرید تور کیش و اقامت در هتل 4 ستاره آرامیس

برای خرید تور کیش با مناسب ترین قیمت و اقامت در هتل 4 ستاره آرامیس، می تونین از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تورهای داخلی آواسیر تماس بگیرید.

شماره های تماس:

۰۵۱۳۱۷۰۰

۰۹۱۵۰۳۹۳۳۷۰

۰۹۱۵۰۳۹۳۳۶۰

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700