فهرست مقاله

رزرو هتل در کیش برای داشتن روزهایی آرام و لذت بخش در سفر یکی از مهم ترین کارهایی هست که باید بهش توجه ویژه ای داشته باشین و خوشبختانه در این جزیره ی دوست داشتنی حق انتخاب بالایی برای مشخص کردن محل اقامت دارین.

برای تجربه ی سفرهای لوکس، رزرو هتل 5 ستاره ویدا یکی از بهترین گزینه هاست

هتل 5 ستاره ویدا یا الوند کیش یکی از جدیدترین هتل هایی هست که اقامت لوکس رو براتون به همراه داره.

با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

کیش 5 ستاره ویدا

هتل 5 ستاره ویدا کیش

از بهار سال 96  هتل 5 ستاره ویدا با 12 طبقه و مساحتی نزدیک به 15 هزار متر مربع، همراه با امکانات و اتاق های بسیار آرام و شیک اضافه شده و فرصت مناسبی رو برای اون دسته از افرادی فراهم کرده که به محل اقامتشون در طول سفر اهمیت زیادی میدن.

هتل 5 ستاره کیش مطابق با آخرین استانداردهای هتلداری ساخته شده و امکانات تفریحی و رفاهی مطلوبی رو در اتاق های متنوع فراهم کرده.

اگه بخوایم به طور خلاصه نگاهی به هتل ویدا داشته باشیم و در یک جمله اونو تعریف کنیم میشه گفت، هتل مجلل، نوساز، موقعیت مکانی نزدیک به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری و ارائه ی خدمات توسط پرسنل مودب و کارآزموده.

هتل 5 ستاره ویدا کیش

اتاق های هتل 5 ستاره ویدا کیش

هتل ویدا کیش مانند بسیاری از هتل های لوکس دیگه در اقصی نقاط دنیا اتاق های مختلف با امکانات و شرایط خاصی رو ارائه داده و این شما هستین که با توجه به خواسته و شرایط تون یکی از 144 اتاق رو انتخاب خواهید کرد. اتاق های هتل ویدا کیش در حالت کلی به 6 نوع تقسیم میشن که عبارتند از: دبل، تویین، تیریپل، کانکت، سویئت های یک خوابه (کینگ)، جکوزی دار و سوئیت رویال.

در هر کدوم از انواع اتاق های ذکر شده در بالا امکانات و شرایط خاصی ارائه میشه و با توجه به درخواست و مراسم خاص شما خدمات VIP فراهم خواهد شد، اما برخی از امکانات در تمام اتاق های هتل 5 ستاره ویدا کیش مشترک هستن که عبارتند از:

* تخت و سرویس خواب آرام

* تلویزیون

* یخچال و مینی بار

* اینترنت بی سیم رایگان

* سیستم تهویه مطبوع هوا

* صندوق امانات

* چای/قهوه ساز

* حمام

* سشوار

رزرو هتل کیش

حمام سنتی هتل ویدا

تنوع غذایی در هتل 5 ستاره ویدا کیش

رزرو هتل 5 ستاره کیش این امکان رو در اختیارتون قرار میده تا انوع غذاهای گرم و سرد و انوع سالاد و دسرهای با کیفیت رو در رستوران با ظرفیت 300 نفر صرف کنین. لازمه بدونین که خط بوفه ی این هتل به صورت کانتر بشقاب گرم کن، کانتر ساده، کانتر سرد برای سرو انواع سالاد و دسر و غذاهای سرد و کانتر گرم برای سرو غذاهای گرم و سوپ هست و یکی از بهترین امکاناتی هست که در هتل ویدا جهت رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده. اگر در طول اقامت در هتل ویدا کیش نیاز به گوشه ای دنج داشتین تا نوشیدنی های گرم و سرد سفارش بدین، کافه ی این هتل میتونه انتخابی عالی باشه و لازمه بدونین که این کافه به صورت 24 ساعته سرویس دهی داره.

توع غذا هتل ویدا کیش

رستوران هتل ویدا کیش

امکانات تفریحی و ورزشی هتل 5 ستاره ویدا کیش

از مهم ترین امکاناتی که هتل ها باید توجه ویژه بهش داشته باشن، فراهم کردن امکانات تفریحی و ورزشی هست که نقش مهمی در میزان رضایت مهمانان خواهد داشت. هتل ویدا کیش مجموعه ی ورزشی کاملا استاندارد و مجهزی داره که عبارتند از: استخر، سونا، سالن بدنسازی، سالن زیبایی، حمام ترکی، حوضچه آب سرد و جکوزی. لازمه بدونین که اگه رزرو هتل ویدا کیش رو انجام داده باشین، به صورت رایگان میتونین از استخر، جکوزی، حوضچه آب سرد و سونا استفاده کنین و از اقامتتون در این هتل لذت ببرید. آقایون از ساعت 8 صبح الی 4 بعدازظهر و خانم ها از ساعت 17 تا 23 میتونن از مجموعه ی ورزشی هتل استفاده کنن.

امکانات تفریحی هتل ویدا کیش

خدمات هتل 5 ستاره ویدا کیش

با رزرو هتل ویدا کیش خدماتی از قبیل ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، بهره مندی از تخفیف های ویژه برای استفاده از مجموعه های تفریحی جزیره، خدمات CIP (ترانسفر از بدو ورود به فرودگاه، پذیرایی در سالن تشریفات و تحویل بار مسافر) و اجاره ی خودرو بدون راننده استفاده کنین.

هتل 5 ستاره ویدا تور کیش

خرید تور کیش و رزرو هتل 5 ستاره ویدا

برای خرید تور کیش با مناسب ترین قیمت و اقامت در هتل 5 ستاره ویدا، می تونین از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان داخلی آواسیر تماس بگیرید.

شماره های تماس:

۰۵۱۳۱۷۰۰

۰۹۱۵۰۳۹۳۳۷۰

۰۹۱۵۰۳۹۳۳۶۰

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700