فهرست مقاله

هتل 4 ستاره ی هلیا، بین میدان امیرکبیر و ساحل و نزدیک به مراکز خرید عالی کیش قرار داره. این هتل که سال 1385 در دو طبقه ساخته شد، امروز یکی از پر طرفدارترین هتل های کیش به شمار میاد. در این مطلب قصد داریم هتل هلیا رو بیشتر معرفی کنیم تا مسافرانی که قصد  رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما کیش رو دارن، بتونن با این هتل آشنا بشن.

تور کیش هتل هلیا

وقتی به کیش سفر میکنین، وقتی برای خرید به بازار معروف زیتون میرین، هتل هلیا با نمای زیبا در دو طبقه کاملا توجهتون رو جلب میکنه. این هتل در یکی از بهترین موقعیت های مکانی، نسبت به ساحل آروم و زیبای خلیج فارس قرار داره. زیبایی های این هتل از همون لحظه ی ورودتون مشخص میشه. فضای سبز با آبنماهای زیبا در محوطه ی هتل، یکی از بهترین گزینه هاییه که میتونین برای استراحت و خوشگذروندن با دوستان و خانواده در طول سفر ازش استفاده کنین.

هتل 4 ستاره هلیا کیش

لابی بسیار شیک، کافی شاپ، رستوران، اتاق های آروم و سرویس خواب های راحت از جمله امکانات داخلی هتل به شمار میان. بودن این همه امکانات عالی در کنار باعث شدن این هتل یکی از هتل های  تاپ 4 ستاره ی کیش شناخته بشه. شما هم دوست دارین برای سفر چند روزه به کیش رزرو هتل هلیا رو انجام بدین؟ پس در ادامه امکانت و شرایطش رو بخونین.

هتل هلیا کیش

اطلاعات اتاق های هتل

اتاق های هتل هلیا شامل اتاق دو، سه و چهار تخته میشه، که در تمام این اتاق ها صبحانه به صورت رایگانه. سایر امکانات اتاق ها عبارتند از:

مبلمان و سرویس خواب، مینی بار، یخچال، حمام، کابین دوش، بسته ی آرایشی و بهداشتی، تلویزیون، گاو صندوق، اینترنت بی سیم، سیستم سنسورهای دود یاب (ضد حریق)، تلفن، سیستم بیدار باش، خدمات 24 ساعته اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، سیستم تهویه مطبوع هوا

اتاق های هتل هلیا کیش

شرایط اتاق کودکان:

یک کودک زیر 5 سال به صورت رایگان میتونه از امکانات موجود در اتاق استفاده کنه

همراهان بالای 5 سال به عنوان یک نفر اضافه پذیرش میشن

تحویل اتاق

ساعت تحویل اتاق: 14

ساعت تخلیه اتاق: 12

رزرو هتل 4 ستاره هلیا کیش

رستوران:

رستوران هتل هلیا با ظرفیت 150 نفر، غذاهای متنوع رو برای صبحانه با بوفه ی کامل و نهار با منوی تور و آزاد ارائه میده.

برای استراحت و سپری کردن لحظاتی خوش بعد از گشت و گذار در مراکز خرید کیش و دیدن جاذبه های بی نظیر عروس خلیج فارس، می تونین به فضای سبز هتل هلیا برین. در این فضای سبز زیبا که با آبنماهای جذاب، محیطی آروم و دنج رو بوجود آورده، کافی شاپ و چایخونه ی سنتی همون جاییه که میتونه خوشی های سفرتون رو تکمیل کنه.

رستوران هتل هلیا کیش

پارکینگ: برای پارک خودرو باید از فضای مقابل هتل استفاده کنین

خدمات: خدمات خرید تور و بلیط، خدمات ترانسفر فرودگاهی رفت رایگان، اجاره ی خودرو بدون/با راننده، اینترنت بی سیم در تمام اتاق ها، اینترنت بی سیم رایگان در لابی، خدمات لاندری، تلویزیون در لابی، صندوق امانات، فروشگاه، روزنامه رایگان در لابی

امکانات اطراف هتل: سالن بدنسازی، پیست دوچرخه سواری، زمین بازی کودکان، داروخانه، پلاژ بانوان و آقایون، اسکله ی قایق سواری

امکانات هتل هلیا کیش

خرید تور کیش از مشهد

برای خرید تور کیش با مناسب ترین قیمت و اقامت در هتل ۴ ستاره هلیا، می تونین از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تورهای داخلی آواسیر تماس بگیرید.

شماره های تماس:

۰۵۱۳۱۷۰۰

۰۹۱۵۰۳۹۳۳۷۰

۰۹۱۵۰۳۹۳۳۶۰

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700