فهرست مقاله

وجود مجموعه هتل های زنجیره ای ریکسوس در شهرهای توریستی یه فرصت عالی برای مسافرانی هست که تصمیم دارن سفری لاکچری با اقامت در هتلی لوکس رو تجربه کنن.

به همین دلیل هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا هم می تونه یکی از بهترین گزینه های رزرو هتل در تور آنتالیا باشه.

اگه برای انتخاب هتل در تور آنتالیا به دنبال بهترین گزینه هستین، ما تصمیم داریم در ادامه این مطلب ما رو با هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت بیشتر آشنا کنیم.

با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

تور آنتالیا ریکسوس سان گیت

اگه برای سفرتون با تور آنتالیا هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت رو انتخاب کردین بهتره بدونین که قراره به یک هتل مجلل با مساحت 250 هزار متر مربع وارد بشین که یکی از بزرگترین هتل های کشور ترکیه هست.

به محض ورودتون فضای سرسبز و باغ گونه ی هتل غافلگیرتون می کنه و مطمعنا با یک اقامت یک هفته ای هم نمی تونین تمام قسمت های مختلف این هتل رو ببینین.

هتل بزرگ ریکسوس سان گیت، یک هتل ساحلی هست که حدود یک کیلومتر ساحل اختصاصی داره.

فاصله هتل از فرودگاه حدود 45 کیلومتر هست و با رزرو هتل ریکسوس سان گیت حدود 25 کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارین.

ریکسوس سان گیت

بخش های مختلف هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت

با توجه به وسعت این هتل بهتره بدونین که انواع و اقسام اتاق ها و سوئیت ها در این هتل وجود دارن و با توجه به امتخاب خودتون می تونین نوع اتاق تون رو برای رزرو انتخاب کنین.

ساختمان اصلی هتل به پورت کوئین شهرت داره و علاوه بر اتاق های سینگل و دبل، سوئیت های خانوادگی، ویلاها، سوئیت های دوبلکس و خونه های مخصوص خانواده ها هم جزو انتخاب هاتون در تور آنتالیا و رزرو هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت هستن.

هتل 5 ستاره تو رآنتالیا

رزرو هتل

وجود چشمه آب معدنی در هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت

جالبه بدونین که هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت، به عنوان “دومین هتل دارای چشمه آب معدنی” شهرت داره و اکثر مسافرهای تور آنتالیا ترجیح میدن با رزرو هتل ریکسوس سان گیت از خواص درمانی این چشمه آب معدنی هم استفاده کنن.

این چشمه آب معدنی حدود هشت هزار متر مربع وسعت داره و امکانات و سرویس دهی فوق العاده ای در اختیار مسافرها قرار میده.

در این بخش از هتل می تونین از انواع متد های ماساژ بین المللی استفاده کنین.

ریکسوس سان گیت 5 ستاره

امکانات تفریحی هتل 5 تاره ریکسوس سان گیت

حدود 18 هزار مترمربع از وسعت این هتل، به استخر های سرپوشیده و سرباز ریکسوس سان گیت تعلق داره که یکی از دوست داشتنی ترین بخش های این هتل هستن

علاوه بر استخر ها، پارک های آبی، بوتیک های لوکس، رستوران ها و کافی شاپ هایی که غذاهای ترکی و خاور دور و بین المللی را سرو می کنند هم جذابیت این هتل رو برای مسافرهای تور آنتالیا چند برابر می کنه.

اگه به همراه کودکان تون با تو رانتالیا سفر می کنین، بهتره بدونین که این هتل برای بچه ها هم تفریحات ویژه ای در نظر گرفته، بخشی که مخصوص تفریح کودکان هست به نام “پادشاهی کودکان” معروفه که همه جور تفریح های آبی و مخصوص خشکی داره.

پارک آبی ریکسوس سان گیت

امکانات اتاق های هتل ریکسوس سان گیت

تمامی اتاق های هتل لوکس هستن و بالکن اختصاصی دارن.

تلویزیون، میز کار، یخچال، حوله و کفش راحتی در تمام اتاق ها وجود دارن.

رزرو هتل 5 ستاره تور آنتالیا

امکانات رفاهی هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت

اگه اهل ورزش هستین بهتره بدونین که در روزهای اقامت تون در این هتل هم می تونین از سالن بدنسازی، زمین تنیس و سالن بولینگ استفاده کنین.

برای لذت بردن از تفریحات آبی، پارک آبی داخل هتل می تونه لحظات فوق العاده ای واستون بسازه.

اگه نیاز به ریلکس شدن و استراحت دارین بهتون توصیه می کنیم که با رزرو هتل ریکسوس سان گیت خدماتی مثل ماساژ درمانی صورت و بدن و آب درمانی در مجموعه چشمه آب گرم هتل رو از دست ندین.

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت؛ 3 رستوران سلف سرویس و 9 رستوران با منوی سفارشی داره که انواع غذاهای مکزیکی، ایتالیایی و چینی سرو می کنن. تعدادی کافه، کلوپ رقص و سرگرمی های دیگه هم برای خلق زیباترین لحظه ها در سفر تون با تور آنتالیا در این هتل فراهمه.

ریکسوس سان گیت کمر آنتالیا

خرید تور آنتالیا با مناسب ترین قیمت

برای خرید تور آنتالیا با مناسب ترین قیمت و اقامت در هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت می تونین از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید.

شماره تماس:

05131700

09150393380

 

 

 

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700