فهرست مقاله

هر کدوم از شهرهای کشور ترکیه بخاطر داشتن ویژگی منحصر به فرد بین گردشگران از اقصی نقاط دنیا، مخصوصا ایرانی ها طرفدارای خاص خودش رو داره؛ استانبول محبوب افرادیه که عاشق تاریخ هستن و آنتالیا یه انتخاب عالیه برای اون دسته از مسافرانی که بدنبال ساحل گردی و لذت بردن از طبیعت هستن.

اگه شما هم مسافر تور آنتالیا هستین، بهتره برای انتخاب بهترین ساحل در تور آنتالیا، ادامه این مطلب رو از دست ندین.

با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

ساحل لارا، لوکس ترین ساحل با خرید تور آنتالیا

مهم ترین و بارزترین ویژگی که میشه برای ساحل لارا اختصاص داد، لاکچری و لوکس بودن هست که امکانات خیلی خوبی رو برای گردشگران ارائه میده. اگه دلتون میخواد با خرید تور آنتالیا در کنار ساحل دوچرخه سواری کنین و در زمین والیبال و گلف یه ورزش پر از هیجان رو تجربه کنین، پس ساحل لارا رو از دست ندین.

ساحل لارا آنتالیا

سفر به ساحل افسانه ای داملاتاس، با خرید آنلاین تور آنتالیا

با توجه به اینکه دریای مدیترانه در غرب آنتالیا قرار داره، در نتیجه گردشگرانی که به دنبال قدم زدن و آفتاب گرفتن در سواحل این شهر هستن، قسمت غربی آنتالیا رو انتخاب می کنن. داملاتاش یکی از زیباترین سواحل آنتالیاست که بخاطر داشتن محیطی و آبهای تمیز و زلال در روزهای توریستی سال شلوغ هست و لذت شنا در کنار ماهی ها رو در اختیارتون قرار میده.

ساحل گردی در تور آنتالیا

ساحل کنیالتی آنتالیا

ساحل زیبای کنیالتی با طول 3 کیلومتر در سمت غربی شهر آنتالیا قرار داره و از هر نقطه از شهر براحتی می تونین با اتوبوس، موتورهای اجاره ای، تاکسی یا تراموا به این ساحل دسترسی داشته باشین. در این ساحل میتونین انواع غذاهای خوشمزه ی ترکی رو در رستوران های متنوع بخورین و از امکانات تفریحی فوق العاده که در هر گوشه از کنیالتی وجود دارن استفاده کنین و لحظات خارق العاده ای رو تجربه کنین. لازمه بدونین که ورود به این ساحل رایگان هست اما برای استفاده از امکانات تفریحی مانند آکواریوم، شهربازی اکتور، قایق سواری باید بلیت تهیه کنین و رایگان نیست. بهتون پیشنهاد میکنیم اگه باخرید آنلاین تور آنتالیا به ساحل کنیالتی رفتین، بعد از خرید و گشت و گذار در مرکز شهر، به یکی از رستوران های یونجه مانگالیوی، لارا بالیک و کافه یلو تاکسی برین و یه وعده ی غذای عالی رو در فضایی رمانتیک تجربه کنین.

تور آنتالیا

پاتارا، بزرگترین ساحل آنتالیا

در بین تمام سواحل ترکیه که هر کدوم مزایای خاص خودش رو داره، ساحل پاتارا به عنوان زیباترین و بزرگ ترین ساحل ترکیه شناخته شده و در اکثر روزهای سال شلوغ و پر از هیجان هست. البته ساحل پاتارا برعکس سواحل دیگه که بهشون اشاره کردیم، کاملا رایگان نیست و بخاطر وجود لاک پشت های کمیاب ورود به برخی از بخش های اون ممنوع اعلام شده.

ساحل پاترا

ساحل آلانیا

آلانیا که در 115 کیلومتری آنتالیا قرار داره، بخاطر آب و هوای عالی و داشتن شن های سفید و امکانات تفریحی مثل قایق سواری، شنا یه فرصت و انتخاب عالی برای اکثر گردشگران اروپایی به شمار میاد. جالبه بدونین در آلانیا حدود 250 هزار قایق وجود داره و یه قایق سواری فوق العاده رو میشه در این ساحل تجربه کرد.

آلانیا ساحل

ساحل الیمپوس، انتخابی عالی با خرید تور آنتالیا

در فاصله ی 60 کیلومتری از غرب آنتالیا، ساحل الیمپوس با جاذبه های بی نظیر در دره ای زیبا قرار گرفته و یکی از پرطرفدارترین و معروف ترین سواحلی هست که با خرید آنلاین تور آنتالیا می تونین ببینید. این ساحل که بخشی از پارک ملی بیداغلاری به شمار میاد، بخاطر فاصله ی کم با موزه ی باستان شناسی آنتالیا، این فرصت رو نصیبتون میکنه تا بعد از یه ساحل گردی عالی، به موزه ی باستان شناسی برین و سری هم به تاریخ پر از فراز و نشیب ترکیه بزنین. برعکس سایر سواحل آنتالیا، الیمپوس از سکوت و آرامش خاصی برخورداره.

ساحل الیمپوس

خرید تور آنتالیا با نازل ترین قیمت

برای خرید تور آنتالیا با نازل ترین قیمت، کافیست از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید و با خیالی آسوده سفر کنین.

شماره تماس:

05131700

09150393380

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700