فهرست مقاله

هتل 4 ستاره ی کروانسری لارا یکی از محبوب ترین هتل های ساحلی آنتالیا هست که در منطقه ی لارا با ساختمانی به شکل U خودنمایی می کنه.

این هتل یکی از هتل های مجموعه ی کروانسری هست که دکوراسیون بسیار مدرن و در عین حال پیچیده ای داره و می تونه یکی از بهترین گزینه ها برای رزرو هتل در تور آنتالیا باشه.

در ادامه این مطلب تصمیم داریم شما رو با این هتل 4 ستاره محبوب بیشتر آشنا کنیم.

با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

هتل کروانسرای لارا

 هتل 4 ستاره کروانسرای لارا

اتاق های لوکس با تزئینات شیک و رنگ بندی ملایم، مکانی دنج برای اقامت در تور آنتالیا ست.

در سفر به آنتالیا، لذت تفریح با کودکانتان رومی تونید در سرسره های پیچشی پارک آبی هتل کروانسرای لارا تجربه کنید.

 با رزرو هتل کروانسرای لارا، شما این امکان را پیدا می کنید که هر لحظه، در بالکن اختصاصی، چشم انداز دریای مدیترانه را تماشا کنید.

اتاق های هتل کوانسرای لارا

کاناپه های چرمین، تلویزیون صفحه تخت به همراه ماهواره، امکاناتی هست که شما برای تماشای فیلم های مورد علاقه ی خود در اختیار دارید. رزرو هتل کروانسرای لارا برای تمام گروه سنی مهیج و دوست داشتنی هست.

کودکان با انواع بازی های متنوع در مجموعه ی شهربازی هتل و کلوپ بازی و بزرگسالان با بازی های فوتبال (زمین اختصاصی)، تنیس و گلف سرگرم میشن.

جالبه بدونین که این هتل دارای یک بندر اختصاصی ه و تنها 12 کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا فاصله داره. اگه قصد دارین در هتلی اقامت داشته باشید که علاوه بر اقامت راحت یک مکان تفریحی هم باشه هتل 4 ستاره ی کروانسرای لارا (kervanseray lara) انتخاب هوشمندانه ای هست.

ساحل هتل کروانسرای لارا

امکانات هتل 4 ستاره کروانسرای لارا

خدمات و امکانات تفریحی: رستوران، کافی شاپ، آسانسور، فروشگاه، صندوق امانات، رستوران، فضای باز، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، مینی بار، رایگان، سشوار، پارکینگ، استخر سرباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، پارک آبی، ماساژ، ورزش های آبی، استخر ویژه کودکان، سالن بازی کودکان، تیم انیمیشن، باشگاه بدنسازی، تنیس بیلیارد، ساحل اختصاصی، خدمات اینترنت، کافی نت، اینترنت رایگان در لابی.

رستوران های متنوع هتل کروان سرای لارا

رستوران آکوا مارین : این رستوران، رستوران اصلی هتل محسوب میشه که می تونید انواع وعده های صبحانه، نهار و شام رو بدون محدودیت زمانی و در محیطی آرام همراه با موسیقی زنده سفارش بدین.

رستوران آلاکارت اوپال لاتینا: منوی انتخابی این رستوران با انواع غذاهای لاتین و رنگارنگ به همراه موسیقی، از شما پذیرایی می کنه.

رستوران آلاکارت خاور دور کورال: دکوراسیون هتل برگرفته از فلسفه ی هاور دور هست و یه محیط دنج برای لذت بردن از صرف غذا در تعطیلات. غذاهای لذیذ این رستوران و میهمان نوازی پرسنل، طرفداران زیادی داره. شما می تونید انواع غذاهای خاور دور راودر این رستوران سفارش بدین.

رستوران آلاکارت مدیترانه ای فلورایت: در اين رستوران لحظات فراموش نشدنی رو تجربه می کنین. در منوی غذای  رستوران آلاکارت غذاهای مدیترانه ای، هیجان، زنده بودن و سرگرمی رو به همراه موسیقی و خدماتی صمیمی بر سر میز شما میاره

یوروک تنت: انواع مختلفی از پن کيک های ترکی که در زبان ترکی به آن گوزلمه میگن و نوشيدنی شير کره ای که به ترکی آی ران نام دارد و هر دو از غذاهای سنتی ترکی هستن، در اين چادر، در باغ مخصوص بار آکوا در ميان طبيعت و کنار استخر سرو می شوند.

رستوران آنتالیا

انواع اتاق‌ها:

513 اتاق استاندارد 32 متری

18 اتاق خانوادگی 56 متری

30 سوئیت 70 متری

16 سوئیت 51 متری

2 سوئیت 116 متری

6 اتاق ویژه معلولین به مساحت 32 مترمربع

رزرو هتل 4 ستاره تور آنتالیا

تفریحات شبانه:

با رزرو هتل کروانسرای لارا، شب های به یادماندنی در سفرتون خواهید داشت. شب های این هتل در عین حال که می تونن آرامش بخش باشد، برای افرادی که اهل هیجان و تفریحات شبانه هستن، هم مهیج است. تفریحات شبانه نظیر دیسکو، نمایش و موسیقی های زنده در بارهای مختلف و کلوپ شبانه، چیزی است که شب های هتل کروانسرای رو پرطرفدار کرده.

تفریحات هتل کروانسرای لارا

رزرو تور آنتالیا

برای مشاوره سفر و خرید تور آنتالیا با ارزان ترین قیمت می تونین از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید.

شماره های تماس:

05131700

09150393380

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700