فهرست مقاله

اگه در سفر با تور استانبول، دنبال خرید لباس های برند و معروف هستین بهتون توصیه می کنیم ادامه این مطلب رو از دست ندین، چون قراره شما رو با بهترین بازار های عمده فروشی برای خرید لباس های برند در استانبول آشنا کنیم.

با وبلاگ آواسیر همراه باشید

خرید لباس در استانبول

محله استقلال

استقلال یکی از معروف ترین خیابون های استانبول محسوب میشه و میشه گفتاکثر مسافرهای تور استانبول در طول سفرشون حداقل یک بار به خیابون استقلال سر میزنن.

وجود فروشگاه های برند و تنوع بسیار بالا در اجناس باعث شده که خیابون استقلال به یکی از شلوغ ترین مراکز خرید استانبول تبدیل بشه.

اگه در سفر به استانبول دنبال خرید لباس های برند با تنوع بالا هستین، فروشگاه های خیابون استقلال شما رو نا امید نمی کنن.

خرید از خیابان استقلال

بازار عثمان بی استانبول

 تعداد زیادی از مسافرها با خرید تور استانبول برای خرید عمده لباس های برند بازار عثمان بی رو انتخاب می کنن.

بازار عثمالن بی یکی از قدیمی ترین مراکز خرید لباس در استانبول هست که تاریخ ساختش به سال 1860 میلادی بر می گرده و اجناس خاصی رو میشه در این بازار پیدا کنین.

بازار عثمان بی استانبول، در بخش اروپایی شهر قرار گرفته.

خرید در تور استانبول

منطقه باکرکوی استانبول

باکرکوی یکی از مناطق اروپایی استانبول هست که در هر گوشه از اون می تونین فروشگاه های عمده فروشی بسیار لوکس و البته با کیفیتی رو ببینین. پیشنهاد می کنیم اگه قصد دارین برای خانم ها لباس بخرین، حتما بازدید از باکرکوی رو در برنامه ی سفر با خرید تور استانبول قرار بدین و شک نکنین که از سفرتون کاملا راضی خواهید بود

خرید لباس زنانه استانبول

مراکز خرید خیابان بغداد استانبول

علاوه بر مراکز خرید لوکس که در بخش اروپایی استانبول می تونین انتخاب کنین، کافیه به منطقه ی آسیایی این شهر سر بزنین و خودتون رو برای یه خرید عالی و لوکس از مغازه های خیابان بغداد آماده کنین. در این خیابان اغلب برندهای معروف نمایندگی دارن و قیمت ها به نسبت کیفیتشون کاملا مناسب هستن.

مراکز خرید استانبول

نیشانتاشی استانبول

برای اینکه بتونین با خرید تور استانبول لباس های مجلسی فوق العاده شیک و البته گران بخرین، بهترین انتخاب بدون شک نیشانتاشی خواهد بود. البته لازمه بدونین که در این بازار میتونین از بین 150 برند معروف یکی رو انتخاب و خریدتون رو به صورت جزء انجام بدین.

تور استانبول خرید

خرید تور استانبول

برای مشاوره سفر و خرید تور استانبول با مناسب ترین قیمت، می تونین از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید.

شماره های تماس:

05131700

09150393380

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700