فهرست مقاله

جالبه بدونین که اکثر مسافر های تور استانبول، افرادی هستن که عاشق خرید کردن هستن و دوست دارن در طول سفر علاوه بر گشت و گذار و بازدید از بناهای تاریخی جذاب استانبول، از خرید کردن هم لذت ببرن.

اگه شما هم جزو مسافرهای اهل خرید در تور استانبول هستین، بهتون توصیه می کنیم که قبل از سفر با بازار های عمده فروشی استانبول آشنا بشید.

در این مطلب قصد داریم بهترین و پرطرفدارترین بازارهای عمده فروشی پوشاک که باخرید تور استانبول می تونین انتخاب کنین رو معرفی کنیم.

با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

تور ارزان استانبول

بازار آکسارای

نام بازار آکسارای رو دیگه همه مسافرهای تور استانبول شنیدن و میشه گفت این بازار به دلیل جنس های با کیفیت و قیمت های مناسب شهرت داره.

در واقع در هنگام خرید از بازار آکسارای می تونین کلی مسافر ایرانی ببینین؛ چون ما ایرانی ها امکان نداره که در سفر به استانبول خرید کردن از بازار آکسارای رو از دست بدیم.

برای خرید انواع پوشاک و کیف و کفش؛ بازار آکسارای می تونه واستون یکی از بهترین مراکز خرید استانبول باشه.

یکی از دلایل محبوبیت بازار آکسارای در بین مسافرهای تور استانبول، موقعیت مکانی و نزدیک بودن به هتل های معروف استانبول هست.

خرید در استانبول

بازار فاتیح استانبول

خیلی سخته که بخوایم بین بازار های عمده فروشی استانبول بهترین بازار رو انتخاب کنیم، اما به جرات می تونینم بگیم که در بین تمام مراکز خرید استانبول، فاتیح یه چیز دیگه ست.

مخصوصا اگه برای سفر با تور استانبول به گونه ای برنامه ریزی کنین که چهارشنبه در بازار فاتیح باشید، با یکی از پررونق ترین بازارهای محلی شهر روبرو میشین.

بازار فاتیح  شامل 7 خیابان اصلی و 27 فرعی میشه و یک گزینه عالی برای خرید لباس آقایون محسوب میشه.

بازار استانبول

بازار زیتون بورنو استانبول

اگه برای خرید لباس کودک به دنبال یک بازار عمده فروشی خوش قیمت در شهر زیبای استانبول هستین، ما بهتون بازار زیتون بورنو رو پبشنهاد می کنیم.

 کیفیت، تنوع و قیمت مناسب اجناس بازار زیتون بورنو این بازار رو به یکی از پر طرفدار ترین بازار های عمده فروشی استانبول تبدیل کرده.

بازار های خرید در استانبول

خرید تور استانبول

برای مشاوره سفر و خرید تور استانبول با مناسب ترین قیمت، می تونین از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید.

شماره های تماس:

05131700

09150393380

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700