فهرست مقاله

خرید تور استانبول مثل تمام سفرهای خارجی دیگه نیاز به یه برنامه ریزی درست و فراهم کردن شرایط مناسب برای داشتن روزهای عالی داره. نصب اپلیکیشن های کاربردی در طول سفر با خرید تور استانبول یکی از مهم ترین و البته بهترین مواردی هست که باید بهش توجه ویژه داشته باشین. در این مطلب به چند مورد از کاربردی ترین اپلیکیشن های مورد نیاز در سفر با خرید تور استانبول اشاره می کنیم.

تور استانبول

حمل و نقل آسان در استانبول با اپلیکیشن Bitaxi

بدون شک با اپلیکشن های تاکسی آنلاین مثل اسنپ و تپسی در ایران آشنایی دارین و برای حمل و نقل و جا به جایی در سطح شهر ممکنه بارها ازش استفاده کرده باشین. در سفر با خرید تور استانبول برای اینکه بتونین براحتی و بدون نگرانی بابت قیمتهای سلیقه ای که برخی از راننده ها اعلام می کنن در سطح شهر جا به جا بشین، اپلیکیشن Bitaxi میتونه تا حد زیادی بهتون کمک کنه. این اپلیکیشن بر روی دستگاه های اندروید و ios قابل نصب هست و تمام قابلیت های برنامه های تاکسی آنلاین مشابه در ایران رو داره. برای مثال مشخصات راننده، ماشین، هزینه ی سفر براتون نمایش داده میشه.

اپلیکیشن تاکسی استانبول

راهنمای سفر آنلاین Ulmon

به هر نقطه از دنیا که سفر کنین، داشتن راهنمای سفر یکی از مهم ترین مسائلی هست که میتونه بسیاری از سوالاتتون رو جواب بده و بدون نگرانی برای بلد نبودن زبان مردم مقصد سفر، به جاهای مختلف شهر برین. در سفر با تور استانبول اگه اپلیکیشن Ulmon رو نصب کنین، به صورت آنلاین و آفلاین نقشه ی راه رو به خوبی براتون نمایش میده.

راهنمای سفر آنلاین Ulmon تور استانبول

بررسی آنلاین ترافیک استانبول با Trafi

در سفرهای داخلی و خارجی یکی از مشکلاتی که باعث سردرگمی میشه، عدم اطلاع از بهترین وسایل نقلیه، فاصله ی بین مکان های مختلف و وجود ترافیک هست. اگه با خرید تور استانبول قصد دارین این معضلات رو کنار بزارین، برنامه ی Trafiرو دانلود و روی گوشیتون با سیستم عامل اندروید یا ios نصب کنین. یکی از بهترین ویژگی های این اپلیکیشن اینه که مدت زمان لازم برای رسیدن به مقصد محاسبه میشه و راحت تر می تونین برنامه ریزی کنین.

رستوران گردی در استانبول با اپلیکشن Yemeksepeti

یکی از بهترین بخش های سفر به استانبول خوردن غذاهای خوشمزه ی ترکی هست که نام و آوازه شون به تمام دنیا رسیده. در دنیای امروز که همه یه تلفن همراه در جیبمون داریم، دیگه نیاز نیست تا در طول سفر مدام از دیگران برای پیدا کردن یه رستوران نزدیک به محل اقامتمون سوال بپرسیم. اپلیکیشن Yemeksepeti یه رستوران یاب آنلاین هست که می تونه نزدیک ترین رستوران ها رو با توجه به آدرس تون مشخص کنه.

رستوران گردی در استانبول با اپلیکشن Yemeksepeti

نقشه همراه استانبول با Ibb Ceptrafik

یکی از مورادی که در طول سفرهای خارجی برای اغلب افراد پیش میاد، آشنا نبودن با مسیرها و هدر دادن زمان زیاد در رسیدن به مقصد هست. اگه با خرید تور استانبول برنامه ی Ibb Ceptrafik رو بر روی گوشی تلفن همراهتون نصب کنین، خیلی راحت و در حالت آنلاین و آفلاین می تونین نزدیک ترین مسیرها به مقصدتون رو مشاهده کنین.

اپلیکیشن استانبول گردی

خرید و بازار گردی با Grand Bazaar

افراد زیادی هستند که استانبول رو به عشق خرید و بازار گردی انتخاب می کنن و ممکنه مدت زمان زیادی رو برای جستجوی مزاکر خرید نزدیک به محل اقامت هدر بدن. با اپلیکیشن Grand Bazaar علاوه بر اینکه بازارهای نزدیک تون رو می تونین مشاهده کنین، براحتی میتونین خرید آنلاین انجام بدین. اگه یه زمان کوتاه برای بررسی بخش های مختلف این برنامه بزارین، به قابلیت های کاربردی اون پی می برین و بدون شک شما هم در طول سفر اونو همراه خواهید داشت.

اپلیکیشن بازارگردی استانبول

مترجم همراه Sesli Sozluk در استانبول

درسته که برای سفرهای خارجی بلد بودن زبان انگلیسی می تونه تا حد زیادی بهتون کمک کنه، اما واقعیت اینه که همه به انگلیسی مسلط نیستن و قطعا افراد زیادی رو در استانبول خواهید دید که فقط به زبان ترکی صحبت می کنن. برای برقراری ارتباط راحت با این افراد اگه مترجم همراه داشته باشین تا حد زیادی خیالتون آسوده میشه. Sesli Sozluk یه دایره لغت با قابلیت ترجمه هست که بر روی موبایل های اندروید و ios قابل نصب هست و کاملا رایگانه.

ترجمه در استانبول

خرید تور استانبول از آژانس جهانگردی آواسیر

برای مشاوره سفر و خرید تور استانبول با مناسب ترین قیمت، می تونین از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید.

شماره تماس:
05131700

09150393380

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700