فهرست مقاله

ارگ کرملین بنای سمبلیک، تاریخی و استراتژیکی قلب مسکواگه مسافر تور روسیه هستین، بهتره بدونین که شهر های این کشور از تنوع و زیبایی کاخ و ها و قصر های تاریخی واستون کم نمیزارن و قراره در سفرتون به این کشور  بناهای شگفت انگیز زیادی ببینین.

ارگ کرملین یکی از همین دیدنی های حیرت انگیز روسیه هست که در سفر به شهر زیبای مسکو می تونین ببینین.

در ادامه این مطلب شما رو با بخش های مختلف این بنای تاریخی بیشتر آشنا می کنیم. با وبلاگ آواسیر همراه باشید

ارگ کرملین

ارگ کرملین در شهر مسکو، در واقع یک قلعه تاریخی هست که از گذشته های دور در مرکز شهر مسکو ساخته شده و از سمت جنوب بر رودخانه مسکوا، از جهت شرقی بر میدان سرخ و از سمت غرب به باغ الکساندر ختم میشه.
بنای ارگ کرملین از  تلفیق چهار کلیسا، چهار قصر و دیوار کرملین در کنار برج‌ های کرملین تشکیل شده، جالبه بدونین که  از بخش کاخ ارگ کرملین برای اسکان رئیس جمهور فدراسیون روسیه استفاده میشه.

از هزاره دوم قبل از میلاد، این محل پیوسته محل اسکان مردم بوده که روی تپه کرملین جایی که رودخانه نگلین نایا به رودخانه مسکوا به هم میرسیدن ساخته شده.

بازدید از ارگ کرملین در شهر زیبای مسکو

تا سده 14 این ناحیه به عنوان گراد مسکو شناخته میشد، استفاده از کلمه کرملین برای اولین بار در سال ۱۳۳۱ معروف شد.

در سال ۱۱۵۶، گراد توسط پرنس یوری دولگروکی گسترش پیدا کرد ولی در سال ۱۲۳۷ با حمله مغولان نابود شد، بازسازی مجدد این شهر به سال ۱۳۳۹ و با چوب بلوط انجام شد.

ارگ کرملین در تور روسیه

 

اگه تصمیم دارین با خرید تور روسیه به این کشور زیبا سفر کنین، بازدید از ارگ کرملین مسکو رو از دست ندین. این بنا، تاریخ و هنر و فرهنگ روسیه رو با زیباترین حالت ممکن به تصویر کشیده.

جالبه بدونین که:

در این کاخ تاریخی ایوان مخوف و استالین حکومت کردند، ناپلئون از کرملین آتش‎گرفتن مسکو رو تماشا کرد، لنین در این کاخ دیکتاتوری پرولتاریا رو شکل داد، گورباچف مبتکر پروسترویکا (دگرگون‎سازی) بود، یلتسین سعی کرد اصلاحات را به انجام برساند و ولادیمیر پوتین در راه به انجام رساندن اصلاحات و قراردادن روسیه در ردیف ۱۰ کشور پیشرفته جهان تلاش کرد.

کرملین موسکو

خرید تور روسیه با مناسب ترین قیمت

برای خرید تور روسیه با مناسب ترین قیمت، کافیست که از طریق شماره زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرین و با ارزان ترین قیمت از سفرتون با آرامش خاطر لذت ببرین.

شماره تماس:

05131700

09150393380

 

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700