فهرست مقاله

سفر به کشور ترکیه به تور آنتالیا و تور استانبول خلاصه نمیشه، کلی جادبه های تاریخی و فرهنگی، مناطق تفریحی و گردشگری، هتل های 5 ستاره و… در شهر های معروف ترکیه وجود داره که این شهر ها رو به جذاب ترین مناطق توریستی این کشور تبدیل کرده.

ما در این مطلب تصمیم داریم شما رو با بخشی از معروف ترین شهر های ترکیه آشنا کنیم که شما رو برای سفر به این کشور مشتاق تر می کنن.

با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

تور ترکیه

استانبول همیشه زیبا

در واقع باید بهتون بگم که تور استانبول در هر فصلی از سال جزو تور های مسافرتی پر طرفدار هست چون این شهر در تمام سال زیباست.

استانبول به عنوان بزرگترین شهر ترکیه، یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری ترکیه است که پر شده از یاگاری های تاریخی عثمانی ها و بناهای کهن دوره بیزانس.

حمام های تاریخی، قصر های باشکوه، تنگه بسفر، مسجد های عثمانی ها، غذاهای خوشمزه ترکی یه شهر منحصر به فرد ساخته که برای هر گردشگری جذابه.

تور استانبول

تور آنتالیا و سفر به سواحل مدیترانه

تابستان های آرام، سواحل رویایی، هتل های 5 ستاره لوکس با تفریحات آبی جذاب و رستوران های منحصر به فرد، شهر زیبای آنتالیا رو به یکی از محبوب ترین شهر های ساحلی این کشور تبدیل کرده.

اگه تصمیم دارید سفری لذت بخش رو در سواحل رنگارنگ و شب های آرامبخش مدیترانه تجربه کنید، خرید تور آنتالیا رو به شما توصیه می کنیم.

شهری که در میان رشته کوه های توروس و دریای مدیترانه قرار گرفته قطعا بهترین آب و هوای مدیترانه ای رو داره که می تونه هر کسی رو شیفته بهار و تابستان این شهر کنه.

تور آنتالیا

تور آنکارا پایتخت ترکیه

آنکارار به عنوان پایتخت ترکیه یه شهر جدید و نسبتا مدرن هست که جاذبه های متفاوتی رو در خودش جای داده.

موزه تمدن آناتولی، قلعه آنکارا، کیزیلای، مسجد کوجاتیه و مراکز خرید و رستوران های مجلل این شهر سفر لذت بخشی رو برای شما رقم میزنند.

تور آنکارا

تور ازمیر و سفر به سواحل دریای اژه

اگه زیاد اهل سفر به شهر های شلوغ و پر هیاهو مثل استانبول نیستید و دلتون آرامش و سکوت در دل یک شهر تاریخی رو می خواد، بهتون خرید تور ازمیر رو توصیه می کنیم.

ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه در حاشیه ساحلی دریای اژه قرار گرفته و سبک زندگی سنتی در این شهر حسابی موج میزنه، به طوریکه با قدم زدن در خیابون های این شهر انگار در دل تاریخ قدم می زنید.

یکی از خیره کننده ترین آثار تاریخی تور ازمیر، بازدید از میدان ساعت این شهر در قلب منطقه کوناک هست که در تمام ساعات روز پر از توریست و گردشگر است.

اگه عاشق دریا و ساحل هستید، سری به جنوب شهر بزنید، قطعا از تماشای سواحل ماسه ای حیرت انگیز و آثار تاریخی این شهر غافلگیر میشید.

تور ازمیر و سفر به سواحل دریای اژه

در قسمت دوم آشنایی با معروف ترین شهر های ترکیه، شما را با جاذبه های خیره کننده سایر شهرهای ترکیه بیشتر آشنا می کنیم.

خرید تور های مسافرتی شهر های ترکیه

برای انتخاب مقصد سفر و خرید مناسب ترین نرخ تور های مسافرتی ترکیه، می تونید از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید و با خیالی آسوده سفر کنید.

شماره های تماس:

05131700

09150393380

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700