فهرست مقاله

ترکیه به عنوان یک کشور توریستی جذاب و محبوب بین ایرانی ها، این روز ها تبدیل به یک مقصد عالی برای مهاجرت و زندگی ایرانی ها تبدیل شده. به همین دلیل ما قصد داریم در ادامه این مطلب شما رو با مزایای اقامت در کشور ترکیه آشنا کنیم.

با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

مهاجرت به ترکیه

شاید تا چند سال پیش کسی ترکیه رو به عنوان مقصدی برا مهاجرت و زندگی انتخاب نمی کرد ولی امروز با توجه به پیشرفت چشمگیری که ترکیه در جنبه های مختلف به ویژه گردشگری و توریسم داشته، می بینیم که افراد زیادی از هم وطن هامون شهر های مختلف ترکیه رو برای زندگی انتخاب می کنند.

مزایای اقامت در کشور ترکیه:

قرار گرفتن در بین کشورهای اروپایی

همینطور که می دونید ترکیه یک کشور اوراسیایی هست و در بین دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته و با دریافت اقامت ترکیه در بین کشورهای اروپایی قرار میگیرد.

اقتصاد و صنعت رو به رشد

ترکیه به عنوان کشوری که با برنامه ریزی سازماندهی شده توانست در زمان کوتاهی صنعت توریسم خودش رو ارتقاء بده و از لحاظ اقتصاد و صنعت در وضعیت رو به رشدی قرار بگیره و این موضوع باعث شده که به مقصد مناسبی برای مهاجرت ایرانی ها تبدیل بشه.

ترکیه

دین و فرهنگ بسیار مشترک با مردم ایران

یکی از مسائل مهمی که برای مهاجرت و اقامت در یک کشور جدید برای مهاجران اهمیت ویژه ای داره، موضوع تناسب فرهنگی هست که باعث میشه راحت تر به زندگی در یک شهر و کشور جدید عادت کنند و خودشون رو به محیط جدید وقف بدن. ترکیه از لحاظ دین و فرهنگ های مشترک با ایران می تونه انتخاب مناسبی برای مهاجرت باشه.

نزدیکی به ایران

یکی از ویژگی های خوب انتخاب ترکیه برای مهاجرت و اقامت، نزدیک بودن به ایران هست که باعث میشه راحت تر بتونید به دیدار دوستان و آشناهاتون برید و رفت و آمد واستون راحت تر میشه.

شهروندان ایرانی برای ورود به کشور ترکیه نیازی به ویزا ندارن

یکی از مهمترین مساله ای که برای مهاجرین ایرانی وجود داره، اخذ ویزا برای ورود به کشورهای اروپایی هست که جریان مهاجرت و اقامت رو پیچیده و سخت میکنه و از طرفی رفت و آمد و دیدار دوستان و آشنایان رو هم به مراتب سخت تر میکنه. خوشبختانه کشور ترکیه به دلیل روابط دوستانه ای که با ایران داره، قانون اخذ ویزا برای مسافران ایرانی نداره و رفت و آمد به این کشور برای ما ایرانی ها بدون دریافت ویزا و به راحتی انجام میشه.

رابطه ایران و ترکیه

اخذ اقامت ترکیه در کمترین زمان ممکن

اگه تصمیم مهاجرت به ترکیه و زندگی در این کشور زیبا رو دارید می تونید با کمک مشاوران آواسیر، از طریق خرید ملک در ترکیه، به راحتی اقامت این کشور رو در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

شماره تماس برای دریافت اقامت ترکیه از طریق خرید ملک:

05131700

09150393390

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700