فهرست مقاله

در بخش اول آشنایی با معروف ترین شهر های ترکیه شما رو با شهر های استانبول، آنتالیا، آنکارا و ازمیر آشنا کردیم و دلایل جذاب بودن این مقصد های گردشگری رو با شما به اشتراک گذاشتیم.

در ادامه این مطلب تصمیم داریم شما رو با شهر های توریستی کمتر شناخته شده ترکیه آشنا کنیم

با ما در وبلاگ آواسیر همراه باشید.

تور ترکیه

بندر زیبای کوش آداسی

کوش آداسی یک مقصد جذاب تابستونی برای سفر به ترکیه محسوب میشه که علاوه بر ساحل جذاب و طبیعت خیره کننده، در نزدیکی جزیره یونانی ساموس قرار گرفته و با برگزاری تور های دریایی، گردشگران رو به تماشای جزیره ساموس می برند.

شهر باستانی اِفِسوس یکی دیگه از جاذبه های گردشگری محبوب در اطراف کوش آداسی است که بناهای تاریخی حیرت انگیزی رو در خودش جای داده.

اگه فصل بهار یا تابستان رو برای سفر به ترکیه انتخاب کردید، بهتون توصیه می کنیم که بازدید از شهر ساحلی کوش اداسی رو از دست ندید.

بندر زیبای کوش آداسی

تور ترابزون در حاشیه ساحلی دریای سیاه

شهر سرسبز ترابزون در مسیر جاده ابریشم، منزلگاه جاذبه هایی مثل قلعه ترابزون، پارک Boztepe، موزه ترابزون،  بازار ترابزون و موزه ایاصوفیه است.

اگه عاشق خرید کردن در سفر هستین، بازار های ترابزون اجناس باکیفیت و مقرون به صرفه ای دارند.

تور ترابزون

سفر به شهر زیبای وان

وان یکی از شهر های مرزی ترکیه هست که با توجه به نزدیکی به ایران و قیمت مناسب هتل در این شهر بهتون این امکان رو میده که با کمترین هزینه به ترکیه سفر کنید.

دریاچه وان که به عنوان جادبه نمادین این شهر هم محسوب میشه به دلیل وجود فضای طبیعی سرسبز ، رستوران های ساحلی و غذاهای خوشمزه، یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری وان است.

جریذه زیبای آکمادار در قلب این دریاچه قرار گرفته و کلیسای تاریخی جذاب جزیره، گردشگران زیادی رو به این جزیره زیبا جذب می کنه.  برای رسیدن به جزیره می تونید سوار قایق های دریاچه بشید و از این کلیسای ارمنی که یادگاری از تاریخ ارامنه در این منطقه است دیدن کنید.

سفر به شهر زیبای وان

شهر ساحلی بدروم

در خط ساحلی دریای اژه به شهر رنگارنگ و توریستی بدروم می رسید. اگه اهل گشت و گذار در مراکز خرید هستید یا از تماشای آثار تاریخی لذت می برید در هر دو صورت تور بدروم می تونه یکی از بهترین انتخاب های شما برای لذت بردن از تعطیلات تون باشه.

از بین معروف ترین جاذبه های بدروم میشه قلعه سنت پیتر رو نام برد؛ یه قلعه تاریخی باشکوه با چشم انداز بی نظیری از شهر که هر بیننده ای رو مبهوت خودش می کنه.

شهر ساحلی بدروم

شهر تاریخی اِدِرنه

ادرنه یه شهر جذاب با کلی جاذبه های تاریخی هست که در نزدیکی مرز یونان و بلغارستان قرار گرفته.

ادرنه سومین پایتخت امپراطوری عثمانی هست و به همین دلیل با سفر به شهر ادرنه می تونید کلی جادبه های تاریخی مربوط به دوره عثمانی رو ببینید.

مساجد دوره عثمانی، بازار های تاریخی، خانه هایی با معماری عثمانی و… از جاذبه هایی هستند که این شهر رو به نماد میراث فرهنگی ترکیه تبدیل کردند.

شهر تاریخی اِدِرنه

خرید تور های مسافرتی ترکیه با مناسب ترین قیمت

اگه قصد سفر به ترکیه رو دارید می تونید برای خرید تور های مسافرتی به مقصد ترکیه با ما در آژانس جهانگردی آواسیر تماس بگیرید و با مناسب ترین قیمت از سفرتان لذت ببرید.

شماره های تماس

05131700

09150393380

 

 

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700