فهرست مقاله

برای تجربه روزها و لحظه هایی سرشار از شور و هیجان، کافیه که بدونین در سفر با تور آنتالیا از چه تفریحاتی استفاده کنین.

مخصوصا اگه با خانواده سفر می کنین و تصمیم دارین تفریح مناسبی هم برای کودکان و هم بزرگسالان انتخاب کنین.

پارک آبی لند آف لجندز با دو بخش مجزا ویژه کودکان و بزرگسالان می تونه یکی از بهترین انتخاب های شما در تور آنتالیا باشه.

در ادامه این مطلب تصمیم داریم شما رو با بخش های مختلف این پارک آبی بیشتر آشنا کنیم.

با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

تور آنتالیا پارک آبی


با خرید تور آنتالیا، کودکان رو به کدوم بخش های پارک آبی لند آف لجندز ببریم؟

پارک آبی لند آف لجندز یه فرصت عالی برای افرادیه که  تور آنتالیا رو برای سفرهای خانوادگی انتخاب کردن. آب بازی زیر نور خورشید، تماشای رقص آب با نور و موسیقی های شاد، محوطه ی اسپری و هیجان، شنا با تیوپ های مخصوص در استخر شیشه ای، شنیدن صدای خنده و شور و هیجان کودکان در برج آکوا، استخر ماجراجویی، سرسره ی سرعت، سرسره ی رنگین کمان، سرسره ی وارونه و محوطه ی آب بازی بخشهای مختلفی از پارک لند آف لجندز هست که ویژه ی کودکانه.

اگه زمان خرید تور آنتالیا و شرع سفرتون با تولد کودکانتون برخورد داره، بهترین کاری که میتونین انجام بدین اینه که استخر ماجراجویی رو برای اون روز رزرو کنین و یه روز عالی رو در کنار کودک و دوستانتون، در یک استخر بزرگ و پر از هیجان تجربه کنین.

بهتون پیشنهاد میکنیم اجازه بدین تا کودکانتون سوار بر تیوپ در سرسره های پر پیچ و خم لذت ببرن و در محوطه ی بازی، رویاهاشون رو به واقعیت تبدیل کنن وخودشون رو سوار بر کشتی ببینین و یه سفر خاطره انگیز رو برای همیشه در ذهنشون ثبت کنن.

لازمه بدونین تمام امکانات تفریحی پارک لند آف لجندز کاملا استاندارد و ایمن هستن و جای هیچگونه نگرانی نیست.

آفر ویژه تور آنتالیا

با خرید آنلاین تور آنتالیا بزرگسالان به کدوم بخش های پارک لند آف لجندز برن؟

پارک آبی لند آف لجندز یه فرصت عالی و تکرار نشدنی برای سفرهای خانوادگی و گروه های دوستانه ست تا سفر با تور آنتالیا رو به یادموندنی کنه.

وقتی تصمیم میگیرین سرسره ی جادویی رو امتحان کنین، باید خودتون رو آماده کنین تا بعد از کلی چرخیدن و سر خوردن و عبور از تونل های پر پیچ و خم به داخل استخر آب پرتاب بشین. شک نکنین با یبار امتحان کردن این سرسره، دلتون میخواد چند مرتبه دیگه شور و هیجان و ترس رو تجربه کنین.

بعد از سرسره ی جادویی، حالا نوبت به انتخاب پرتگاه میرسه. گذر از تونل های تاریک در حالیکه روی تیوپ های دو نفره نشستین و مسیر پر پیچ و خم را طی میکنین، شما رو در کسری از زمان به استخری زلال پرتاب میکنه. صدای خنده و جیغ و داد از تونل های پرتگاه خیلی ها رو وسوسه میکنه تا برای یکبار هم که شده این بازی مهیج رو امتحان کنن.

شنا در رودخونه ای با موج های خروشان که گاهی آرامشش شما رو به ونیز میبره و گاهی به اوج ترس و هیجان میرسونه رو در بخش رودخانه ی خروشان و سوار شدن به قایق های بادی و تجربه ی رفتینگ و موج سواری و گذر از سرسره های مرتفع و چرخشی و شیرجه زدن در استخرهای عمیق هر کدوم یه دلیل کافی برای رفتن به پارک آبی لند آف لجندز هست.

شوک موج، سرسره ی تند و تیز، چلنجر، سقوط از آبشار، شیرجه عمیق، سرسره فضانورد از بخش های دیگه این پارک هستن که برای گروه سنی بزرگسالان طراحی شدن.

خرید تور آنتالیا

نکات مهمی که در پارک آبی لند آف لجندز باید رعایت کنین

برای ورود و استفاده از بازی های پارک آبی لند آف لجندز باید برخی از قوانین و نکات رو رعایت کنین تا روز خوبی رو پیش رو داشته باشین.

لباس، حوله و سایر وسایل مورد نیاز برای شنا در پارک آبی لند آف لجندز توزیع نمیشه و باید از فروشگاه های داخل پارک و یا بیرون خریداری کنین.

ورود تنقلات به داخل پارک ممنوعه

تمام بازی و تفریحات این مجموعه برای خانم های باردار ممنوع هست

نکات ایمنی رو رعایت کنین و از پریدن و شیرجه زدن در بخش های مختلف پارک به شدت خودداری کنین.

به نکات مهمی که مربیان هر بخش بهتون گوشزد میکنن دقت کنین

اگه قصد دارین سالمندان رو هم به پارک آبی لند آف لجندز ببرین، لازمه بدونین برخی از بخش های پارک برای این دسته از افراد طراحی شده

کودکانی که شنا بلد نیستن، حتما باید از لباس های بادی در طول بازی استفاده کنن

بهترین زمان برای رفتن به پارک آبی فروردین تا آبان ماه هست که دمای آب بین 30-25 هست. البته در سایر روزهای سال هم این مجموعه همه روزه باز هست.

دست بندهایی که در هنگام ورود بهتون داده میشه رو باید در تمام مدت همراه داشته باشین و مواظب باشین که گم نشه

پارک آبی آنتالیا

خرید تور آنتالیا

برای خرید تور آنتالیا با مناسب ترین قیمت و با رزرو هتل انتخابی شما، کافیه از طریق شماره های زیر با همکاران در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید.

شماره تماس:

05131700
09150393380

 

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700