فهرست مقاله

با نزدیک شدن به روزهای گرم تابستون و شروع تعطیلات مدرسه و دانشگاه، خیلی ها به این فکر میکنن که با خرید تور آنتالیا، چند روز رو در شهر ساحلی آنتالیا سپری کنن.

آنتالیا یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در فصل بهار و تابستون برای ایرانی هاست که با امکانات تفریحی عالی مثل پارک آبی لند آف لجندز، کلی شور و هیجان رو به همراه داره. قایق سواری، شنا، سرسره های غول پیکر که آدرنالین خون رو حسابی بالا میبرن، در کنار سایر امکانات باعث شدن این پارک یه انتخاب عالی برای تمام گردشگران محسوب بشه.

با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

پارک آبی آنتالیا

در هنگام انتخاب هتل برای خرید تور آنتالیا، ممکنه نام هتل لند آف لجندز در منطقه ی بِلِک به چشمتون خورده باشه. مجموعه ی اقامتی و تفریحی لند آف لجنز یکی از بهترین و پرطرفدارترین هتل های آنتالیا به شمار میاد که در سراسر اروپا بی نظیره.

لند آف لجندز در حالت کلی از دو بخش مجموعه یا پارک آبی و بخش اقامتی یا کینگدوم تشکیل شده. قبل از اینکه امکانات این مجموعه ی آبی رو بخوایم معرفی کنیم، لازمه بدونین با رزرو هتل لند آف لجندز با یه تیر دو نشون میزنین، چون به صورت رایگان میتونین در پارک آبی لذت ببرین.

خرید تور آنتالیا

چرا با خرید آنلاین تور آنتالیا، پارک آبی لند آف لجندز رو انتخاب کنیم؟

پارک آبی لند آف لجندز، بزرگترین مجموعه ی آبی در اروپاست که در 23 فوریه 2016 افتتاح شد و تنها 30 کیلومتر با مرکز شهر فاصله داره و برای تمام گروه های سنی یه انتخاب عالیه.

فرانکو دراگونه، طراحی به سبک رومی ها رو به گونه ای برای  لند آف لجندز یا سرزمین قهرمانان به کار برده که هر بخش از اون، الهام بخش داستان و افسانه های قدیمی هست.

اگه دوست دارین با خرید آنلاین تور آنتالیا توی قایق بنشینین و پارو بزنین یا در کنار دلفین های بازی گوش شنا کنین و با غواصی، زندگی زیر آب و تجربه ی ترس و لذت رو با سقوط آزاد بدست بیارین، پارک آبی لند آف لجندز رو از دست ندین.

امکانات تفریحی این مجموعه به اندازه ای هست که در یک روز نمی تونین از همشون استفاده کنین و باید حداقل دو روز رو براحتی وقت گذاشت.

پارک آبی لند آف لجندز

تفریحات ویژه رو در پارک آبی لند آف لجندز از دست ندین

علاوه بر تفریحات ویژه ی کودکان و بزرگسالان، ترن سواری یا همون رولر کستر هیجان انگیز یکی از بهترین چیزایی هست که در این پارک در انتظارتونه. بعد از کلی بازی و تفریح در شناورهای خانوادگی و استخر بی نهایت، با تمام افراد خانواده به سینما 5 بعدی برین و خوبی های سفرتون رو چند برابر کنین.

افراد زیادی هستن که دوست دارن زندگی زیر آب رو در کنار تماشای ماهی های رنگارنگ و بازی با دلفین ها و شیرهای دریایی تجربه کنن و چند ساعت از عمرشون رو کاملا متفاوت سپری کنن. این دسته از افراد اگه خرید تور آنتالیا انجام داده باشن، کافیه به پارک لجندز برن و در بین تمام بازی های مهیج این پارک، دلفیناریوم رو انتخاب کنن.

تفریحات هیجان انگیز در تور آنتالیا

با رفتن به پارک آبی لند آف لجندز کجا غذا بخوریم؟

تجربه ی این همه شور و هیجان و ترس در پارک آبی لجندز انرژی زیادی نیاز داره و بعد از هر بازی باید یه خوراکی خوشمزه خورد و با نیرویی دوباره راه رو ادامه داد.
همون طور که گفتیم پارک آبی لجندز آنتالیا یه مجموعه ی بی نظیره و در کنار تنوع بالا در امکانات تفریحی، از نظر امکانات رفاهی هم جایگاه خوبی داره.

رستوران ال عبیر، برگر کینگ، پیازتا، اسمیت سرای، نِمو و لوکانتا از جمله رستوران های این مجموعه هستن که انواع غذاهای بین المللی رو براتون ارائه میدن.

بهتون پیشنهاد میکنیم لذت خوردن یه فنجون قهوه ی تُرک همراه با شیرینی های فوق العاده رو در کافه های پارک آبی لند آف لجندز براحتی از دست ندین.

لحظه لحظه ی سفرتون رو به بهترین شکل میتونین در این پارک بسازین و تور آنتالیا رو به عنوان یکی از بهترین انتخاب های زندگی تون ثبت کنین.

پارک آبی آنتالیا

با خرید تور آنتالیا چطور به پارک آبی لند آف لجندز بریم؟

برای اینکه بتونین در کنار بازدید از جاذبه های آنتالیا و خوشگذرونی در سواحل معروف این شهر، به پارک آبی لجندز برین، کافیه که خودتون رو به منطقه ی بلک آنتالیا برسونین.

 البته لازمه بدونین ساعت بازدید از پارک 9:30 تا 17:30 هست و اگه هتل لند آف لجندز رو برای اقامت انتخاب نکرده باشین، باید بلیط تهیه کنین.

خرید تور آنتالیا

برای خرید تور آنتالیا با مناسب ترین قیمت و با رزرو هتل انتخابی شما، کافیه از طریق شماره های زیر با همکاران در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید.

شماره تماس:

05131700
09150393380

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700