فهرست مقاله

آنتالیا، یکی از محبوب ترین شهرهای ترکیه هست، که ایرانیان زیادی این شهر رو برای سفر انتخاب می کنن. ترکیب سنت و مدرنیته رو میشه براحتی در این شهر دید. اگه علاقمند به نقاط باستانی هستین، می تونین لذت اقامت در خونه های عثمانی رو تجربه کنین و اگه اقامت در جاهای لوکس و مدرن رو می پسندین، هتل های فوق العاده و عالی، با امکانات خوب رو می تونین در رزرو هتل تون مدنظر قرار بدین. اما برای انتخاب هتل در آنتالیا، گزینه های زیادی پیش رو دارین و باید در زمانخرید بلیط هواپیما، با دید درست یکی رو انتخاب کنین.

لذت اقامت در هتل بسیار مجهز، در بهترین موقعیت مکانی، یکی از اولویت های بسیاری از گردشگران هست. برای سفر به آنتالیا، رزرو آنلاین هتل وایکینگ استار (Viking Star)، این شرایط رو داره. شما با اقامت در این هتل، با ساحل کمر (kemer)، فقط 700 متر فاصله دارین. علاوه بر این، از جاذبه های گردشگری آنتالیا، مثله موزه ی فاسیلیس و دینو پارک، می تونین در مدت زمان کمی بازدید کنین. در ادامه امکانات بیشتری از این هتل رو معرفی می کنیم.

رزرو هتل 4 ستاره تور آنتالیا

هتل 4 ستاره ی وایکینگ استار (Viking Star) آنتالیا

امکانات هتل

اتاق ها: تخت و مبلمان راحت، تراس، مینی بار، سشوار، وان حمام عمیق، مینی بار، گاو صندوق، تلویزیون LCD و ماهواره، میز مطالعه، سیستم امنیتی (با پرداخت هزینه)، اینترنت بی سیم (3 GB برای 24 ساعت)، اتو (در صورت درخواست)، حمام خصوصی، لوازم بهداشتی رایگان، تلفن، سرویس بیدار باش، خدمات 24 ساعته اتاق

شرایط اتاق کودکان:

1- تخت اضافه کودک رایگان

2- تخت نوزاد رایگان

شرایط پذیرش مهمان: درخواست تخت اضافه برای مهمان به نوع و ظرفیت اتاق بستگی داره. در زمان رزرو هتل، به ظرفیت اتاقتون توجه کنین.

تحویل اتاق

ساعت تحویل اتاق: 14

ساعت تخلیه اتاق: 10:30

هتل 4 ستاره وایکینگ استار

رستوران: لذت خوردن انواع غذاهای خوشمزه ی ترکی رو در فضای باز، در رستوران این هتل می تونین تجربه کنین. لازمه بدونین شام با منوی ایتالیایی در این هتل سرو میشه که از قبل باید رزرو کرده باشین. برای خوردن صبحانه (رایگان)، بین ساعت 7:30 تا 11 رو باید درنظر بگیرین.

رستوران هتل وایکینگ استار

امکانات تفریحی: استخر رو باز، اسپا، سالن بدن سازی، سونا، اتاق بازی، باشگاه کودکان (رایگان)، 3 کلاب شبانه
خدمات: خدمات خرید بلیط و تور، مرکز اداری، ترانسفر فرودگاه (با پرداخت هزینه)، روزنامه رایگان در لابی هتل، خشکشویی، فضاهای مخصوص سیگار کشیدن

انتخاب هتل تور آنتالیا

تور آنتالیا هتل وایکینگ استار

نکات مهم در هتل

1- زمان پذیرش باید کارت اعتباری که رزرو هتل رو با اون انجام دادین همراه داشته باشین. مهمانانی که از کارت اعتباری شخص دیگری برای رزرو هتل استفاده کردن، باید یک اسکن از کارت و یک مجوز از صاحب کارت همراه داشته باشن. در صورت همراه نداشتن این مدارک، هزینه ها مجدد باید پرداخت بشن.

2- خدمات شاتل فرودگاه بصورت 24 ساعته وجود داره. برای هماهنگی از قبل باید هماهنگ کنین.

3- یک وعده ی غذایی رو می تونین در اتاقتون میل کنین.

4- تعداد و نوع نوشیدنی ها در این هتل محدود هستن

5- امکان نگهداری از حیوانات در این هتل وجود نداره

6- حداقل سن پذیرش در این هتل 18 سال هست

7- هزینه ی 3GB اینترنت برای هر اتاق باید در زمان تحویل یا تخیله ی اتاق پرداخت بشه

8- درخواست های جانبی اگه داشته باشین باید هزینه پرداخت کنین. هتل هیچ تضمینی برای ارائه ی درخواست های جانبی نمیده.

رزرو هتل 4 ستاره تور آنتالیا

خرید تور آنتالیا با مناسب ترین قیمت

برای خرید تور آنتالیا و رزرو هتل 4 ستاره وایکینگ استار Viking Star ، می تونین از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید.

شماره تماس:

05131700

09150393380

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700