فهرست مقاله

کریسمس 2020 رو به تایلند،  سرزمینی که به لبخند و شادی شهرت داره سفر کنید و تعطیلاتی کاملا متفاوت رو تجربه کنید.

در ایام کریسمس تقریبا در تمامی شهرها و جزیره های تایلند جشن و پایکوبی برپاست.

تایلندی ها، مراسم  و جشن های مختلف  رو خیلی باشکوه و  تشریفاتی برگزار می کنند به طوری که در روزهای جشن، صدای شادی و هیاهو از همه  خیابان های شهر به گوش می رسه و این می تونه برای مسافر های تور تایلند بسیار جذاب باشه.

با وبلاگ آواسیر همکراه باشید.

تور بانکوک

کریسمس  2020 در تور بانکوک

فرقی نمی کنه شما ساکن بانکوک باشید یا یکی از مسافر ان تور بانکوک، در هر صورت همیشه چیزی هست که شمارو سرگرم کنه.

گذراندن کریسمس در بانکوک، کلان شهر مدرن تایلند می تونه بسیار به یاد ماندنی باشه.

درسته که معمولا فضای کریسمس باید سفید پوش باشه اما در بانکوک خبری از برف نیست ولی میتونین مطمئن باشید که آب و هوای عالی و معتدلی داره که سفر شما رو در تور بانکوک دلچسب تر می کنه.

شهر بانکوک هنگام کریسمس، چه در هتل ها و رستوران های مجلل و لوکس آن و چه در خیابان ها، مراکز خرید و بازار دستفروشان آن، درخشان تر از همیشه ظاهر می شه.

تور بانکوک کریسمس

در روزهای کریسمس علاوه بر اینکه تمام سطح شهر چراغانی شده و رستوران ها بهترین غذاهای کریسمس رو سرو می کنند، مردم شهر با لباس های مخصوصی جشن را به پا می کنند که تماشای آن خالی از لطف نیست.

البته خیلی از مردم دنیا ترجیح میدن کریسمس رو در یک گوشه دنج به دور از سر و صدا با یک نوشیدنی جشن بگیرن،  در بانکوک  کافه هایی زیبا و رنگارنگ بر روی پشت بام ها وجود داره که این امکان رو برای شما فراهم میکنه که به دور از شلوغی شهر از کریسمس به طور متفاوت لذت ببرید.

کریسمس بانکوک

طعم لذیذ غذاهای کریسمس

یکی از لذت بخش ترین قسمت های کریسمس در سفر با تور بانکوک تجربه خواهید کرد؛ چشیدن طعم لذیذ و دلچسب غذاهای مخصوص سال نو  میلادی ست.

رستوران های بانکوک معمولا دارای کیفیت بالایی هستند به خصوص در ایام کریسمس، در این رستوران ها غذاهای خوش طعم و پر ادویه ای سرو می شه که یکی از پر طرفدار ترین جاذبه های تور تایلند محسوب میشن. از بوقلمون بریان و سس زغال اخته گرفته تا سوپ های سنتی کریسمس که هر کسی رو با هر نوع سلیقه ی غذایی راضی نگه می داره.

غذاهای بانکوک ویژه کریسمس

جالب بدونین که جاده ای به نام khao san road در بانکوک وجود داره که به بهشت بک پکرها شهرت پیدا کرده چون در این جاده معمولا افرادی که فقط با یک کوله پشتی خیلی سبک سفر می کنند به این جاده سر میزنند، این جاده پر از  غذافروشی های ارزان ولی خوشمزه و با کیفیت که معمولا طرفدارای زیادی داره.

پس اگه می خواین دریک غذای خوشمزه ولی ارزون نوش جان کنید khoa san می تونه انتخاب خوبی برای شما باشه.

khao san road

خرید تور تایلند با مناسب ترین قیمت

برای خرید تور تایلند با ارزان ترین قیمت، کافیست از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی تماس بگیرید و با خیال راجت سفر کنید.

شماره های تماس:

05131700

09150393380

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700