فهرست مقاله

جزیره زیبای کیش نخستین بار در سال 1349 به عنوان منطقه ی گردشگری شناخته و بعدها به عنوان مرکز بین المللی توریستی ایران برگزیده شد.

دیدنی های جذاب و زیبای کیش و امکانات تفریحی آن در هر فصلی از سال گردشگران داخلی و خارجی بسیاری رو به سمت خودش می کشه و به همین دلیل تور کیش جزو پر طرفدار ترین تور های داخلی محسوب میشه.

با ما در وبلاگ آواسیر همراه باشید تا با برخی تفریحات و سرگرمی های مفرح تور کیش آشنا بشید.

تور کیش

تفریحات آبی در سفر با تور کیش

پرهیجان ترین و پر طرفدارترین قسمت سفر به جزیره کیش تفریحات آبی اون مثل غواصی، فلای بورد، شاتل بنانا، جت اسکی، پاراسل و …

تفریحات آبی تور کیش

پارک آبی اوشن تور کیش

پارک آبی اوشن جزیره کیش جایگاه اولین پارک آبی روباز ایران رو داره.

در این پارک آبی در کنار اون فضای قصه مانند و مرموز قلعه راز خورشید، راید های هیجان انگیز و متفاوتی داره مانند راید آدرنالین، رالی راید، آناکوندا، گرداب ، مارپیچ و … که می تونه یک خوشگذرونی توپ و پر هیجان رو براتون به ارمغان بیاره.

پارک آبی اوشن تور کیش

سافاری کیش

اگه می خواین در کنار دوستان و خانواده تون یه خاطره شاد و به یاد موندنی بسازین سافاری کیش رو از دست ندین.

در واقع در کیش مجموعه ای وجود داره که به شما این امکان رو میده که از تفریحاتی هیجان انگیز و مفرح مثل بانجی شوتینگ، کارتینگ، نردبان معلق، تونل وحشت لذت ببرین.

سافاری کیش

کشتی های تفریحی کیش

گشت وگذار با کشتی وسط آب های آبی و آرام خلیج فارس از تفریحات مورد علاقه گردشگران تور کیش به شمار میره.

در این کشتی های تفریحی برنامه های متفاوتی اجرا می شه و پک های مختلفی وجود داره که شما می تونید بر اساس بودجه ای که براش در نظر گرفتین از اونها بهره مند بشین.

کشتی های تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش

از جاهای معروف و محبوب جزیره کیش مخصوصا در شب های پر ستاره  جزیره اسکله تفریحی آن است.

تماشای غروب آفتاب همراه با شنیدن طنین دلنشین امواج دریا و صدای مرغان دریایی پر جنب وجش خلیج، حسی بسیار آرامش بخش و زیباست.

اسکله تفریحی کیش

جنگ ها و کنسرت های کیش

یکی از دلایلی که سفر به کیش رو دلچسب تر و دلنوازتر می کنه کنسرت های موسیقی خوانندگان مطرح پاپ که در جزیره  برگذار می شه  و شرکت در این کنسرت ها شور اشتیاق خاصی داره.

علاوه بر این جنگ های شبانه کیش که شامل استند آپ های کمدی، حرکات نمایشی، تقلید صدا و مسابقات هستن لحظاتی پر از خنده و شادی رو بهتون هدیه میدن.

جنگ ها و کنسرت های کیش

خرید تور کیش با مناسب ترین نرخ

برای خرید ارزان ترین نرخ تور کیش و اقامت در هتل دلخواه تون می تونین همین حالا از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور داخلی آواسیر تماس بگیرید.

شماره های تماس:

05131700

09150393360

09150393340

 

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700