فهرست مقاله

جزیره زیبای کیش یکی از جذاب ترین شهر های ساحلی کشور هست و تور کیش به عنوان محبوب ترین مقصد گردشگری داخل ایران در تمام فصل های سال پرچم دار است.

میشه گفت آرامش جزیره، تفریحات ساحلی، هیجان و خط ساحلی جذاب کیش، انتخاب اول هر گردشگری برای چند روز سفر به دور از هیاهوی زندگی، استرس و سر و صداست.

تفریحات تور کیش

در ادامه این مطلب قصد داریم شما رو با خط ساحلی جزیره آشنا کنیم، اگر مسافر تور کیش هستید، برای گشت و گذار در سواحل زیبای جزیره کیش با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

سواحل تور کیش

اون چیزی که شما در خط ساحلی جزیره کیش در جوار دریای خلیج فارس می بینید و تجربه می کنید تمام انتظارات شما رو از ساحل گردی و گشت و گذار در سواحل زیبای این جزیره برآورده می کنه.

استفاده از پیشرفته ترین امکانات تفریحات ساحلی در تور کیش

جلبه بدونین که با خرید تور کیش دارید به یکی از بهترین مکان ها برای لذت بردن از تفریحات دریایی سفر می کنید چون پیشرفته ترین امکانات برای انجام تفریحات دریایی مثل غواصی، پاراسلق فلای بورد، پدل و…. در جزیره زیبای کیش مستقر است.

ساحل دامون در تور کیش

در سفر به جزیره کیش و گشت و گذار در ساحل دامون، می توانید از امکانات کلوپ غواصی سیمین کیش، کلوپ دریایی آکواریوس و کلوپ غواصی و تفریحات دریایی داریوش استفاده کنید و از تک تک لحظه هایتان در این ساحل جذاب لذت ببرید.

ساحل دامون در تور کیش

ساحل و پلاژ اختصاصی بانوان در تور کیش

در بخش شمالی جزیره، ساحل اختصاصی برای بانوان ساخته شده است که خانم ها می توانند برای آفتاب گرفتن و ریلکس کردن در ساحل زیبای خلیج فارس از این پلاژ ویژه استفاده کنند.

ساحل بندر حریره

جزیره کیش باقدمتی باستانی آثار تاریخی بی نظیری را در دل خود جای داده، اگر به بناهای تاریخی و قدم زدن در دل تاریخ علاقه دارید، بهتون توصیه می کنم در سفر با تور کیش بازدید از ساحل بندر حریره و آثار تاریخی اش رو از دست ندید.

ساحل صخره ای جزیره کیش

برای قدم زدن و گشت و گذار در ساحل صخره ای کیش، باید به قسمت غربی جزیره به تماشای ساحل کلبه هور برید و عکس های زیبایی در ساحل صخره ای جزیره ثبت کنید.

ساحل صخره ای جزیره کیش

ماهیگیری و دوچرخه سواری در جزیره کیش

اگه دوست دارید در سفر به کیش ماهیگیری رو هم تجربه کنید، بهتره به اسکله تفریحی میرمهنا سر بزنید.

یکی دیگه از تفریحات آرامش بخش در خط ساحلی جزیره، دوچرخه سواری است که می توانید در پارک دوچرخه سواری جزیره با اجاره کردن دوچرخه از ساحل گردی خود لذت ببرید.

پارک ساحلی نیلوفر

در پارک ساحلی نیلوفر کیش علاوه ‌بر پارک دلفین ها، می توانید از آکواریوم و باغ پرندگان هم دیدن کنید.

اسکله بزرگ تفریحی کیش

میشه گفت اسکله بزرگ تفریحی کیش با ساحل و کلوپ تفریحی ایران سگوی، کلوپ ورزش‌های دریایی کاپ، پارک کیبل اسکی و مرکز غواصی مهمترین جاذبه گردشگری دریایی تور کیش محسوب میشه.

اسکله بزرگ تفریحی کیش

 

ساحل های جذاب برای ورزش های آبی

پارک ساحلی سیمرغ و پارک آبی بادی ویبیت هتل مارینا دو تا از مجهز ترین پارک های ساحلی برای ورزش های ساحلی هستن که می تونن لحظات فوق العاده ای در سفر به جزیره زیبای کیش واستون بسازند.

ساحل مرجانی کیش

ساحل مرجان کیش یکی از معروف ترین سواحل جزیره است، یه مکان عالی برای لذت بردن از تفریحات مدرن دریایی. می توانید ساعت ها در کلوپ تفریحی دریایی اسکوبا خوشگذرانی کنید.

ساحل مرجانی کیش

خرید تور کیش با نازل ترین قیمت

برای خرید تور کیش با نازل ترین قیمت می توانید از طریق شماره های زیر با آژانس گردشگری آواسیر تماس بگیرید و خرید پرواز و رزو هتل انتخابی خودتون رو به کارشناسان حرفه ای ما در دپارتمان تور داخلی آواسیر بسپارید.

شماره های تماس:

05131700

09150393360

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700