فهرست مقاله

هتل 5 ستاره ی کیش با اتاق های رو به خلیج بی کران فارس در سال 1381 با معماری عالی در خیابان رودکی کیش تاسیس شد. اتاق و سوئیت های لوکس رو به دریای این هتل، بهترین ویژگی برای رزرو هتل کیش به شمار میاد. اگه برای تعطیلاتتون تصمیم دارین چند روز به کیش سفر کنین و حسابی خوش بگذرونین، ادامه ی این مطلب رو بخونین تا با اطلاع از امکانات هتل شایگان بهتر بتونین برای ررزو هتل تون تصمیم بگیرین.

با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

رزرو هتل شایگان در تور کیش

وقتی تصمیم میگیرن به کیش سفر کنین و خرید بلیط هواپیما انجام بدین، بدون شک قدم زدن در سواحل آروم و دیدن آب های زلال خلیج فارس یکی از اصلی ترین برنامه های سفرتون به شمار میاد. بهترین شرایطی که ممکنه در طول سفر به کیش براتون پیش بیاد، نزدیک بودن هتل تون به سواحل خلیج فارس و مشرف بودن اتاق تون به دریاست. رزرو هتل شایگان کیش دقیقا همون چیزیه که می تونه این شرایط رو براتون بوجود بیاره. امکانات عالی رفاهی و تفریحی در کنار موقعیت مکانی و منظره ی رو به دریای تمام اتاق های هتل، از جمله مواردی هستن که این هتل رو به یکی از بهترین هتل های 5 ستاره ی کیش تبدیل کرده.

تور کیش هتل شایگان

امکانات هتل شایگان کیش

مبلمان و سرویس خواب راحت، مینی بار، حمام، تلویزیون، سرویس 24 ساعته اتاق، صبحانه و نهار در اتاق، سیستم بیدار باش، سیستم تهویه مطبوع هوا، سرویس بهداشتی فرنگی

شرایط اتاق کودکان:

کودکان زیر 5 سال از امکانات موجود در اتاق می تونن بصورت رایگان استفاده کنن

تحویل اتاق

ساعت تحویل اتاق: 14

ساعت تخلیه اتاق: 12

خرید تور کیش هتل شایگان

امکانات تفریحی: استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، اسپا با تمام خدمات

خدمات اسپا: ماساژ تایلندی، ماساژ سوئدی، ماساژ عمیق ماهیچه ای، درمان عضله، درمان صورت، ماساژ سنگ داغ، ماساژ شمع

امکانات هتل شایگان کیش

رستوران:

رستوران شانی: در طبقه ی چهارم هتل، رستوران شانی با ظرفیت 250 نفر قرار گرفته که انواع غذاهای ایرانی، دریایی و بین المللی رو می تونین در محیطی بسیار عالی و همراه با موسیقی زنده صرف کنین. برای خوردن صبحانه بازه ی زمانی 7 تا 9:30 و برای نهار 13 الی 15 رو باید مدنظر قرار بدین. اگه خواستین یه شام عالی در این هتل بخورین، بهتره بین بازه ی زمانی 20:30 الی 23:30 به رستوران شانی برین و حسابی از وعده ی غذاییتون لذت ببرین.

فست فود شانی: اگه اهل فست فود هستین، کافیه به طبقه ی همکف هتل برین و انواع پیتزا، اسنک و ساندویچ رو در فست فود شانی امتحان کنین.

چایخانه سنتی صبا: برای استراحت و گذروندن لحظات عالی در محیطی کاملا سنتی، چایخانه ی سنتی صبا میتونه گزینه ی خوبی باشه. در این چایخونه می تونین انواع کباب، آش و دیزی بخورین و ثانیه ثانیه ی سفرتون رو به یادموندنی کنین.

کافی شاپ شهنوش: صدای آرامش بخش پیانو رو دوست دارین؟ اگه جوابتون مثبته بهتون پیشنهاد می کنیم کافی شاپ صبا رو که در لابی هتل قرار گرفته از دست ندین. اجرای زنده ی پیانو و صرف نوشیدنی های عالی، کمتر چیزیه که در این کافه نصیبتون میشه

کافی شاپ آفتاب گردان: تنوع بالا در کافه و رستوران یکی از بهترین ویژگی های هتل شایگانه. اگه به طبقه ی چهارم هتل برین، می تونین انواع نوشیدنی های گرم و سرد، بستنی و .. رو سفارش بدین.

کافی شاپ تراس: در طول اقامتتون در هتل شایگان، وقتی نیاز به آرامش داشتین، بهتون پیشنهاد می کنیم حتما سری به کافی شاپ تراس بزنین. ویوی بسیار عالی و رو به آب های نیلگون و زلال خلیج همیشه فارس چیزی نیست که بتونین براحتی ازش دل بکنین.

غذای هتل شایگان

پارکینگ: این هتل پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت 4 خودرو و پارکینگ رو بازر با ظرفیت 10 خودرو داره

خدمات: ترانسفر رفت فرودگاهی (رایگان)، خدمات تور، اینترنت بی سیم رایگان در لابی و تمام اتاق ها، فروشگاه خرید صنایع دستی، اجاره ی خودرو، امکانات برای مهمانان با ناتوانی جسمی، تاکسی سرویس شبانه روزی، سالن کنفرانس، سالن همایش، سالن آمفی تئاتر، اتاق جلسات  اداری و کاری، اتاق مخصوص فیلم دیدن

نکات مهم در هتل

مجموعه ی آبی هتل در طبقه ی پایین قرار داره که خانم ها هر روزه از ساعت 8 صبح تا 16:30 و آقایون همه روزه به جز یکشنبه ها از ساعت 18 تا 23:30 می تونن از امکانات این مجموعه استفاده کنن. روزهای یکشنبه از ساعت 21 تا 23:30 این مجموعه ی آبی مخصوص آقایون هست.

مجموعه آبی هتل شایگان

خرید تور کیش

برای خرید تور کیش با مناسب ترین قیمت و اقامت در هتل 5 ستاره شایگان، می تونین از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور داخلی آواسیر در تماس باشید.

شماره های تماس:

۰۵۱۳۱۷۰۰

۰۹۱۵۰۳۹۳۳۷۰

۰۹۱۵۰۳۹۳۳۶۰

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700