فهرست مقاله

اولین چیزی که میشه برای معرفی هتل بین المللی 5 ستاره ی ایران کیش گفت، معماری منحصر به فرده. این هتل 7 طبقه داره و از دو ساختمون مجزا تشکیل شده. این دو ساختمون در دو طبقه ی همکف و هفتم با هم در ارتباطن. برای اقامت در جزیره ی کیش گزینه های زیادی وجود دارن و انواع هتل های 4 ستاره و هتل های5 ستاره رو می بینین که هر کدوم کلی امکانات بهتون ارائه میدن. در این بین هتل ایران بخاطر امکانات و موقعیت مکانی عالی یکی از بهترین گزینه هاست. دوست دارین با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل چند روز رو به بهترین شکل در کیش سپری کنین؟

ادامه ی این مطلب رو بخونین تا شما رو با هتل بین المللی ایران آشنا کنیم، با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

تور کیش از مشهد

از سال 1375 که برای اولین بار هتل ایران فعالیت خودش رو در زمینه ی ارائه ی خدمات هتلداری در کیش شروع کرد، تا امروز، میزبان گردشگران زیادی بوده. سال 84 ساخت بنای جدید با معماری عالی برای این هتل شروع  و بعد از 8 سال ساختمون فعلی هتل افتتاح شد.

امکانات بسیار عالی مثل مجموعه ی ورزشی و استخر ، اتاق های متنوع و  مجهز به سیستم های امنیتی پیشرفته، رستوران و کافی شاپ در محیط دلنشین و منظره ی رو به دریای اتاق ها، هر کدوم به تنهایی کافی هستن تا اقامت خوبی رو براتون فراهم کنن. علاوه بر امکانات رفاهی و تفریحی، این هتل برای برگذاری همایش و کنفرانس یه گزینه ی مناسبه. سیستم های صوتی و تصویری پیشرفته، تلفن اینترنتی، سالن های مجهز با ظرفیت 120 نفر یه توصیف کوتاه از سالن های همایش و آمفی تئاتر هتل ایران به شمار میاد. برای آشنایی بیشتر با تمام امکانت هتل، ادامه ی مطلب رو بخونین.

رزرو هتل تور کیش

امکانات هتل 5 ستاره ایران کیش

اطلاعات اتاق های هتل

هتل بین المللی ایران در مجموع 128 اتاق داره که شامل اتاق های سینگل، دبل، توئین، ویژه، سوئیت های رویال میشه. اتاق های ویژه ی هتل 50 متر متراژ دارن و سوئیت های رویال، چشم انداز بسیار زیبایی دارن و امکانات بیشتری رو نسبت به سایر اتاق ها ارائه میدن.

امکانات اتاق ها: سرویس خواب، مینی بار، یخچال، اینترنت بی سیم رایگان، تجهیزات هوشمند (BMS)، تلفن اینترنتی (VOIP)، تلویزیون و ماهواره، سیستم تهویه مطبوع هوا، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی

رزرو هتل در کیش

شرایط اتاق کودکان:

کودکان زیر 5 سال می تونن به صورت رایگان از امکانات موجود در اتاق استفاده کنن

تحویل اتاق

ساعت تحویل اتاق: 14

ساعت تخلیه اتاق: 12

خرید تور کیش

رستوران: برای صرف غذا در طول اقامت در هتل ایران، می تونین به رستوران این هتل برین و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی رو در محیطی آروم و دلنشین امتحان کنین.

در طول سفر به کیش، وقتی نیاز داشتین لحظاتی رو در یه مکان عالی و دنج سپری کنین، کافیه کافی شاپ هتل ایران که در قسمت لابی قرار داره رو انتخاب کنین. در این کافه انواع بستنی، اسنک و میان وعده های خوشمزه بهتون ارائه میشه.

امکانات تفریحی: استخر سرپوشیده، جکوزی، سالن تنیس، سالن ماساژ، بیلیارد، سونا، سالن بدنسازی، جت اسکی، استخر روباز

پارکینگ: پارکینگ در این هتل با ظرفیت محدود 20 خودرو وجود داره و نکته ی مهم اینکه برای استفاده از پارکینگ باید هزینه پرداخت کنین

خدمات: ترانسفر فرودگاه (معمولی و VIP)، سالن همایش، سالن آمفی تئاتر، مرکز خرید، خشکشویی، تاکسی سرویس، اجاره خودرو، آرایشگاه، کتابخانه، خودپرداز، صندوق امانات شخصی، تلویزیون در لابی، اینترنت بی سیم در تمام اتاق ها و لابی، سیستم تلفن اینترنتی (VOIP)، پذیرش 24 ساعته، سیستم های پیشرفته ی صوتی و تصویری، لاندری

تور کیش از مشهد هتل 5 ستاره

خرید تور کیش از مشهد

برای خرید تور کیش با مناسب ترین قیمت و اقامت در هتل 5 ستاره ایران، می تونین از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تورهای داخلی آواسیر تماس بگیرید.

شماره های تماس:

۰۵۱۳۱۷۰۰

۰۹۱۵۰۳۹۳۳۷۰

۰۹۱۵۰۳۹۳۳۶۰

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700