فهرست مقاله

در فصل های سرد سال، سواحل آرام و حیرت انگیز جزیره های جنوب ایران یکی از جذاب ترین مقصدهای توریستی گردشگران محسوب میشه. به همین دلیل آشنایی با طبیعت بکر و جاذبه های گردشگری کمتر شناخته شده برای گردشگران فرصت تجربه های ناب و خاطره انگیزی رو محیا میکنه.

اگر مسافر تور قشم، تور کیش و یا استان هرمزگان هستید، بهتون توصیه می کنیم ادامه این مطلب رو از دست ندید. مطمئنا آشنایی با سواحل رنگارنگ جزیره هرمز شما رو به سمت تجربه های شگفت انگیزی در طبیعت بی نظیر این جزیره می برد.

با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

جزیره هرمز

خاک و ماسه های رنگارنگ جزیره و دیدنی های چشم نواز هرمز، شما رو به دنیایی از جاذبه های بصری دعوت می کنه، به طوری که از تماشای این همه زیبایی و رنگ سیر نمی شید.

با کمی گشت و گذار در جزیره هرمز می تونید در کمترین زمان از ساحل های ماسه ای به ساحل های صخره ای سر بزنید و این یکی از ویژگی های جذاب این جزیره نمکی است که بخش زیبایی از سواحل دریای خلیج فارس رو به خودش اختصاص داده.

سواحل زیبای جزیره هرمز

قلعه پرتقالی ها در جزیره هرمز

قلعه پرتقالی ها یک جاذبه گردشگری جذاب برای گردشگران علاقه مند به بناهای تاریخی است، می تونید در هنگام بازدید از این قلعه تاریخی، از قدم زدن و گشت و گذار در خط ساحلی و کافه و رستوران های ساحلی قدم بزنید و لحظه های منحصر به فردی رو در این جزیره تجربه کنید.

بهترین ساحل ها برای عکاسی در جزیره هرمز

فضای دنج، ساحل آرام و طبیعت فوق العاده هرمز، این جزیره رو به یکی از منطقه های فوق العاده برای عکاسی و ساخت کلیپ های هنری تبدیل کرده و میشه گفت همه جای جزیره برای عکاسی عالی است. با این حال چند مورد از دنج ترین ساحل های جزیره هرمز برای عکاسی، ساحل منفق کوچک، ساحل سرخ هرمز و ساحل نقره ای رنگ جزیره است که مناظر خیره کننده ای رو مقابل چشمانتون میذارند.

تور جزیره هرمز

تماشای زندگی لاک پشت های خلیج فارس در جزیره هرمز

اگه در سفر به جزیره هرمز دلتون می خوا با یه ساحل منحصر به فرد رو برو بشید، حتما سری به ساحل لاک پشت های جزیره هرمز بزنید. در این ساحل می تونید از نزدیک زندگی گونه منحصر به فردی از لاک پشت های بومی دریای خلیج فارس رو ببینید.

فرشی هنری، خلق شده از خاک های رنگی جزیره هرمز

یکی از مهمترین توصیه هایی که می تونیم به مسافران جزیره هرمز داشته باشیم، اینه که بازدید از فرش خلاقانه ای که با خاک های رنگی جزیره طراحی و خلق شده رو به هیچ عنوان از دست ندید. این اثر هنری در ساحل جنگل حرا قرار گرفته و گردشگران و توریست های زیادی رو به تماشای خودش جذب می کنه.

به طور کلی در سفر به جزیره هرمز به همراه داشتن یک دوربین باکیفیت یکی از لازمه ها و وسایل ضروری سفرتون محسوب میشه چون قطعا منظره های فوق العاده ای رو در این سفر ثبت می کنید.

خاک های رنگی جزیره هرمز

چطور به جزیره زیبای هرمز سفر کنیم؟

بازدید از جزیره هرمز می تونه بخشی از سفر شما به شهر های جنوب ایران و استان هرمز گان باشه و بسیاری از گردشگران با خرید تور قشم یا تور کیش و سایر شهر های حاشیه خلیج فارس به این جزیره زیبا سفر می کنند.

برای خرید تور، بلیط هواپیما و رزرو هتل می تونید از طریق شماره های زیر با آژانس گردشگری آواسیر تماس بگیرید.

شماره های تماس:

05131700

09150393360

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700