فهرست مقاله

وقتی تصمیم به مسافرت و سفر می گیریم یکی از دغدغه هایی که همیشه ذهنمون رو درگیر می کنه، هتل یا اقامتگاهی هست که قراره در آن ساکن بشیم.
با خودمون فکر می کنیم که آیا هتلی که تصمیم داریم انتخاب کنیم، امکانات کافی برای استراحت، سرویس دهی مناسب و یا امنیت داره.
به همین منظور در این مطلب تصمیم داریم  شما رو با بهترین هتل های تور استانبول آشنا کنیم.

با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

تور استانبول هتل 5 ستاره

استانبول مانند افسونگر وسوسه کننده ای ست که تاریخ آن، طبیعتش و همچنین هنر و معماری خیره کننده اش هر ساله گردشگران و توریست های زیادی رو به سمت خودش جذب می کنه.
در راستای این همه توجه از طرف توریست های و مسافران تور استانبول، هتل های مجلل و پر امکاناتی برای مسافران در نظر گرفته شده که در ادامه برخی از آنها را معرفی می کنیم.

استانبول

هتل 5 ستاره الیت ورلد در تور استانبول

در خیابان بی اوغلو استانبول، هتل پنج ستاره ی ” الیت ورلد” با زیبایی خیره کننده ای می درخشد.
این هتل با نما و طراحی زیبا و ویژگی های مخصوصش در بین هتل های ۵ ستاره استانبول، یکی از بهترین هاست. ویوی عالی،اتاق های بسیار راحت، حمام خصوصی، حمام سنتی،سونا، استخر، باشگاه بدنسازی، ۶ رستوران و کافه با سرو انواع متعدد غذاهای ترکی و خارجی و اینترنت پر سرعت از ویژه گی های این هتل پنج ستاره است.

هتل 5 ستاره بایوتل استانبول

هتل 5 ستاره گرند جواهر در تور استانبول

در خیابان شیشلی استانبول یکی دیگر از بهترین هتل های ۵ ستاره به نام هتل گرند جواهر ،در محلی آرام و بی سر و صدا  واقع شده. این هتل دارای اتاق های بزرگ با چیدمان و دکوراسیون عالی، سرویس خواب مجهز و نشیمن های دلنشین است.

این هتل 5 ستاره دارای ۲ رستوران و بار است که با غذاها و نوشیدنی های خوشمزه ترکی و بین المللی گزینه های متنوعی رو بهتون ارائه میده.

در این هتل سونا و جکوزی، دو استخر روباز و یک باشگاه بدنسازی وجود داره. و البته باغی اختصاصی و سوئیت عروس و داماد نیز در نظر گرفته شده.

هتل 5 ستاره گرند جواهر در تور استانبول

هتل 5 ستاره  بایوتل استانبول (نزدیک ساحل)

هتل بایوتل استانبول هتلی است ۵ ستاره که با فاصله کمی از ساحل دریای مرمره واقع شده، خیلی راحت شما رو به ساحل می رسونه.

در واقع این هتل در منطقه کوزتاگی در قسمت آسیایی استانبول قرار گرفته و همه جور امکانات اقامتی و تفریحی رو  از جمله اتاق های مدرن  با نشیمن های زیبا، رستوران و کافه، زمین بازی کودکان، سالن ورزش و بدنسازی با کلاس های مختلف، سولاریوم و خدمات زیبایی در اختیار شما قرار میده.

هتل 5 ستاره بایوتل استانبول

هتل بیز جواهر در تور استانبول

هتل بیز جواهر، هتلی زیبا با امکانات مدرن و مناسب هست که در منطقه گایره تپه استانبول واقع شده. این هتل نزدیک  مرکز خرید استوریا ست و این امکان رو بهتون میده که راحت خرید کنید.
منوی غذایی رستوران این هتل باکیفیت و خوشمزه ست. امکانات تفریحی و سرویس های خدماتی آن که شامل استخر سر پوشیده، سونا، باشگاه بدنسازی،حمام سنتی ترکی ، آرایشگاه، خدمات پزشکی و …هست، حسابی مسافران هتل رو راضی نگه می داره.

هتل بیز جواهر در تور استانبول

هتل اینترکونتیننتال در تور استانبول

هتل اینترکونتیننتال هتلی که اگه در آن اقامت داشته باشید هم به جاذبه های دیدنی و زیبای استانبول نزدیک هستید و هم به مراکز خرید و درمانی.
این هتل پرطرفدار در محله لوکس و مجلل نیشانتاشی قرار داره.
امکانات این هتل شامل حمام ترکی، تراس آفتاب، سالن بدنسازی، استخر روباز، آرایشگاه،اتاق عایق صدا و همچنین ۴ رستوران با منوی فوق العاده ای از غذاهای با کیفیت و لذیذ ترکی و بین المللی هست که به بهترین شکل از شما پذیرایی می کنه.

هتل اینترکونتیننتال در تور استانبول

خرید تور استانبول با مناسب ترین قیمت

برای خرید بلیط هواپیما استانبول، رزرو هتل در استانبول و یا خرید تور استانبول، می تونید از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید و با خیال راحت سفر کنید.

شماره های تماس:

05131700

09150393380

 

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700