فهرست مقاله

اگه تصمیم دارین که چمدوناتونو ببندین و برای چند روزی هم که شده به روح و جسم تون استراحت بدین ولی نمی دونین کجا حالتونو خوب می کنه!
ما درآواسیر به شما تعطیلات کریسمس تور دبی رو پیشنهاد می کنیم.
با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

تور دبی از مشهد ویزه کریسمس

چرا کریسمس دبی رو انتخاب کنیم؟

سال هاست که دبی به عنوان یک شهر مجلل و پر زرق و برق که همه نوع زیبایی هنری و معماری رو در خودش جای داده شهرت پیدا کرده.
همین زیبایی و تجلل، این شهر مدرن امارات رو تبدیل کرده به یکی از مقصدهای همیشگی سفر توریست ها از سراسر دنیا؛ از آدمای معمولی گرفته تا سلیبریتی ها.

جالب اینجاست که بدونین دبی با سازه ها و آسمان خراش های فوق العاده ش به نیویورک شرق شهرت پیدا کرده.
شما هرفصلی از سال می تونین دبی رو به عنوان مقصد سفرتون انتخاب کنین و لذت ببرین. اما راهی این سفر شدن، اون هم در ژانویه نیویورک شرق،  با وجود برگزاری جشن های باشکوه و لاکچری کریسمس، تجربه ای بسیار متفاوت تر و لذت بخش تر رو برای شما به همراه داره.

آفر ویژه تور دبی کریسمس 2020
تور ژانویه دبی

دبی در ژانویه و به طور کل در فصل سرد زمستان، در کنار جذابیت های شگفت انگیزش، هوایی بسیار دلپذیر و دل انگیز داره که این باعث میشه به هر جای شهر که می خواین چه برای تفریح و گردش و چه برای خرید از فروشگاه ها و پاساژ های بزرگ این شهر بدون هیچ کلافگی و گرمازدگی سر بزنید.

تور ژانویه دبی

فستیوال خرید دبی

از ویژه گی های سفربه دبی هنگام کریسمس، شرکت در فستیوال دیوونه کننده خرید دبی هست. فستیوال خرید دبی هر سال در زمان کریسمس برگزار می شه و حسابی بین گردشگرهای این شهر محبوبیت داره.
در دبی مال، بعد از کلی گشتن و خرید کردن، برای اینکه خستگی تون در بره می تونین یه وعده ی غذایی دلچسب رو در بهترین رستوران میل کنین و بعد از خرید، از آکواریوم و باغ وحش زیردریایی این مجموعه بازدید کنین.

فستیوال خرید دبی کریسمس

جشنواره زمستانی مدیا سیتی

یکی دیگه از جذاب ترین قسمت های سفر به دبی در کریسمس، جشنواره زمستانی “مدیا سیتی” هست.
این فستیوال از باشکوه ترین و بزرگترین فستیوال های آخر هفته دبی به شمار میره و شهرت اون علاوه بر سرگرمی ها و تفریحات هیجان انگیزی که داره به خاطر برگزاری جشن های کریسمس و مسابقات استعدادیابی ش هست.

جشنواره زمستانی مدیا سیتی
خرید تور دبی از مشهد

برای خرید تور دبی از مشهد با بهترین نرخ های روز، می تونین همین حالا از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید و با خیال راحت به توریستی ترین شهر خاورمیانه سفر کنید.

شماره های تماس:

05131700
09150393380

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700