فهرست مقاله

ویزا شینگن

در سراسر جهان داشتن ویزای شینگن ارزش و اعتبار بالایی دارد و قوانین سخت گیرانه ای برای اخذ ویزا شینگن در نظر گرفته شده، با این حال سفر بدون محدودیت با داشتن ویزای شینگن هر فردی رو برای سفر بدون مرز به اروپا مجاب میکنه.
اگه شما هم می خواید بدونید که چطور ویزا شینگن بگیرید در ادامه این مطلب همراه وبلاگ آواسیر باشید.

محدوده شینگن؛ بزرگترین منطقه بدون نیاز به ویزا جهان

شما با دریافت ویزا شینگن مجوزی برای سفر به 26 کشور دنیا دریافت می کنید و می تونید بدون نیاز به ویزا برای تک تک این کشورها خیلی راحت با داشتن ویزا شینگن سفرکنید.

حوزه شینگن

شرایط دریافت ویزا شینگن:

در ابتدا باید هدفتون از سفر رو مشخص کنید، اینطوری می دونید که برای چه نوع ویزایی اقدام کنین.
انواع ویزای شینگن شامل ویزا ملاقات با خانواده و دوستان، توریستی، نمایشگاهی،تجاری، تحصیلی و… می شود.
سپس یکی از کشورهای حوزه شینگن را به عنوان مقصد ورود به منطقه شینگن انتخاب می کنید و از طریق سفارت اون کشور برای دریافت ویزا شینگن اقدام می کنید.
اگه تصمیم دارید از چند کشور ناحیه شینگن دیدن کنید بهتر است ویزا خود را از سفارتخانه کشوری که بیشترین مدت سفرتان رو در اون هستید بگیرید.
گرفتن وقت سفارت یکی از زمانبرترین کارها برای دریافت ویزا شینگن است و بهتره سه ماه قبل از سفرتون برای درخواست ویزا اقدام کنید.
مراجعه به کارشناس ویزا برای پر کردن فرم ویزا
پس از ارسال فرم ویزا شما باید هزینه ای که بابت اخذ ویزا تصویب شده است را پرداخت کنید و منتظر درخواست اخذ ویزا خود باشید.
به طور معمول 15 روز زمان میبرد تا سفارت درخواست اخذ ویزای شینگن شما را بررسی کند در نهایت شما باید یه بازه زمانی 15 تا 30 روزه منتظر دریافت پاسخ از سمت سفارت باشید.

شرایط دریافت ویزا شینگن

برای اینکه ویزای شینگن بگیرم چه شرایطی باید داشته باشم؟

بدون شک برای دریافت ویزا شینگن باید گردش حساب بانکی مورد قبولی داشته باشید؛ یکی از مهترین مواردی که افسر هنگام تصمیم گیری بایت قبول کردن درخواست شما بررسی میکنه پرینت گردش مالی 3 ماه آخر حساب بانکی شماست.
برنامه سفر مشخصی داشته باشید؛ با ارائه یه برنامه دقیق از سفرتان به اتحادیه اروپا می تونید افسر رو مجاب کنید که با هدف خاصی مثلا بازدید از مناطق توریستی دارید سفر می کنید و امکان ویزا گرفتن خود را بالا می برید.
داشتن تمکن مالی اهمیت بالایی داره؛ با اثبات تمکن مالی مناسب شما این اطمینان را به افسر میدهید که توانایی تامین مخارج روزانه در طول سفرتان را دارید و نیازی نیست کسی از لحاض مالی شما را تامین کند.

مدارک لازم برای دریافت ویزا شینگن

لیست مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزا شینگن:

فرم ویزا تکمیل شده
مدارک شغلی مثل فیش حقوقی، جواز کسب و…
سند های ملکی به نام خودتان
پرینت گردش حساب 3 ماه اخیر به لاتین
اصل پاسپورت فعلی و پاسپورت های قبلی
دو قطعه عکس
بیمه مسافرتی معتبر که تمام روزهای اقامت تان را پوشش دهد
فیش تایید رزرو هتل
بلیط پرواز رفت و برگشت

سفر به حوزه شینگن

چطور برای دریافت ویزا شینگن اقدام کنم؟

کافیه از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید و تمام مراحل صفر تا صد دریافت ویزا شینگن رو به کارشناسان حرفه ای ما بسپارید.
شماره تماس:
05131700
09150393350
آدرس ما: مشهد، چهارراه بزرگمهر، بزرگمهر جنوبی 22 آژانس هواپیمایی آواسیر

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700