فهرست مقاله

تور کیش از مشهد هتل پارمیس

اگر میخوهید در سفر به جزیره زیبای کیش به مراکز خرید و مناطق گردشگری – تفریحی نزدیک باشید، ما در آواسیر به شما رزرو هتل 5 ستاره پارمیس کیش را پیشنهاد می کنیم.

برای اطلاع از نرخ هتل پارمیس کیش در آذر ماه 1402و رزرو تور کیش از مشهد هتل پارمیس به این لینک مراجعه کنید و یا با شماره های 05131700 و 09150393340 و 09150393360 تماس حاصل نمایید.

برای آشنایی با هتل 5 ستاره پارمیس در ادامه این مطلب با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

هتل پارمیس 5 ستاره کیش

قطعا برای رزرو هتل در مقصد گردشگری مثل کیش، با انواع و اقسام هتل ها که هرکدام قیمت ها و امکانات  متفاوتی دارند رو به رو میشوید، از مسافر خانه ها  و هتل های 3 ستاره گرفته تا هتل های مجلل 5 ستاره!

اگه شما هم مسافری هستید که محل اقامت و هتلی که برای استراحت انتخاب می کنید اهمیت دارد، هتل های 5 ستاره کیش با امکانات و خدماتی که در اختیارتان قرار میدهند می توانند لحظات فراموش نشدنی برای شما بسازند.

هتل پارمیس 5 ستاره

امکانات هتل 5 ستاره پارمیس:

ترانسفر رایگان فرودگاهی به صورت رفت و برگشت، اینترنت بیسیم رایگان در لابی و اتاق ها، تلویزیون ال ای دی در لابی، گیم نت، کافی نت،  پذیرش 24 ساعته، لاندری و خشکشویی، آژانس مسافرتی، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، خدمات باربری،سالن همایش، سالن جلسه، سالن بلیارد، استخر، سونا و جکوزی، پارکینگ رایگان، فروشگاه، آرایشگاه، خدمات اجاره اتومبیل، سالن ماساژ، کافی شاپ، رستوران، سفره خونه سنتی، صبحونه و نهار به صورت بوفه ، فروشگاه و غرفه، امکانات برای معلولین.

امکانات اتاق های هتل 5 ستاره پارمیس:

اینترنت بیسیم رایگان، خدمات اتاق 24 ساعته، خدمات بیدار باش، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش، تلویزیون، شبکه پخش فیلم داخلی، چای و نسکافه در اتاق، حمام اختصاصی، صندوق امانات، یخچال، مینی بار، تلفن، سشوار، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی.

رزرو هتل پارمیس

قوانین هتل:

ساعت تحویل اتاق: 14:00

ساعت تخلیه اتاق: 12:00

بازه ی سنی اقامت رایگان در هتل:

 یک کودک زیر 5 سال می تواند از امکانات داخل اتاق به صورت رایگان استفاده کند، هزینه ی اقامت کودک بالای 5 سال معادل بزرگسال محاسبه میشود

 اگه 2کودک زیر 5 سال داشته باشید هزینه اقامت یک کودک به صورت رایگان و دیگری به عنوان بزرگسال محاسبه میشود.

رستوران و کافی شاپ های هتل پارمیس کیش:

هتل پارميس 4 تا رستوران دارد که با فضاهای متنوع و غذاهای خوشمزه به شما این امکان را می دهند که از انواع غذاهای مختلف در این هتل لذت ببرید، هتل پارمیس 2رستوران با منوی ایرانی و فرنگی دارد و یک رستوران سنتی با معماری منحصر به فرد صفویان که به مهمان های هتل حسی متفاوت را هدیه میدهد.

در ضمن اگه طرفدار غذاهای ایتالیایی هستید رستوران خانه اسپاگتی این هتل می تواند گزینه ی خوبی برای شما باشد.

هتل پارمیس کیش 5 ستاره

قوانین رزرو هتل 5 ستاره پارمیس:

  •  به میهمانانی که مدت زمان اقامتشان در هتل فقط به مدت یک شب هست، ترانسفر فرودگاهی تعلق نمیگیرد.
  •  برای پذیرش در هتل باید کارت شناسایی و شناسنامه عکس دار همراهتان باشد.
  •  مهمان های یک اتاق و یا یک سوئیت باید به صورت شرعی و قانونی محرم یکدیگر باشند به همین دلیل وجود شناسنامه لازم است ، در غیر این صورت، هتل هیچ مسئولیتی در رابطه با عدم پذیرش مهمان ندارد.

رزرو هتل 5 ستاره کیش

خرید تور کیش

برای خرید تور کیش از مشهد هتل پارمیس با مناسب ترین قیمت و اقامت در هتل 5 ستاره پارمیس، می توانید از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور داخلی آواسیر تماس بگیرید.

شماره های تماس:

051-31700

09150393340

09150393360

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700