فهرست مقاله

در بین هتل های ساحلی آنتالیا، هتل 5 ستاره اورنج کانتی ریزورت در منطقه زیبای کمر یکی از پر طرفدار ترین هتل ها در تور آنتالیا هست.

اگه قصد دارین با خرید تور آنتالیا در هتل اورنج کانتی اقامت داشته باشید، خوندن ادامه این مطلب رو به شما توصیه می کنیم.

برای آشنایی بیشتر با هتل 5 ستاره اورنج کانتی ریزورت با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

هتل لوکس اورنج کانتی با بهره گيري از معماري آمستردام و دهكده ماهيگيري ولندام،‌ در ساحل كمر، يكي از بهترين مناطق تفريحي آنتاليا با مناظر درياي آبي مديترانه و سواحل ماسه ايي می تونه یکی از بهترین گزینه ها برای رزرو هتل در تور آنتالیا باشه.

رزرو آنلاین تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

در حاشیه دریای مدیترانه هتل 5 ستاره اورنج کانتی با ساحلی اختصاصی و امکانات رفاهی و تفریحات متنوع میزبان توریست ها و گردشگران زیادی هست که برای  گذروندن تعطیلات به سواحل زیبای آنتالیا سفر می کنن.

میشه گفت یکی از ویژگی های مهم هتل 5 ستاره اورنج کانتی، فضای و محیط خانوادگی این هتل هست. اگه تصمیم دارید همراه کودکان و خانواده با تور آنتالیا سفر کنین، بدون شک رزرو هتل اورنج کانتی می تونه یکی از بهترین گزینه ها برای سفرتون باشه.

هتل 5 ستاره اورنج کانتی

رزرو هتل اورنج کانتی کمر

‎هتل اورنج کانتی در منطقه کمر آنتالیا قرار گرفته و اتاق های این هتل چشم انداز فوق العاده ای رو به ‏خلیج زیبای آنتالیا و کوهستان تائوروس دارند.

هتل تا مرکز منطقه کمر حدود 5 دقیقه پیاده روی داره و همین موقعیت مکانی عالی، یکی از پر رنگ ترین ویژگی های هتل اورنج کانتی محسوب میشه.

فاصله هتل 5 ستاره اورنج کانتی کمر از فرودگاه آنتالیا، حدود 45 کیلومتر هست.

رزرو هتل تور آنتالیا

اتاق های هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا:

این هتل 5 ستاره در مجموع 512 اتاق و سوئیت داره که تمامی هتل ها مجهز به سیستم گرمایشی، تهویه کننده هوا، حمام اختصاصی در داخل اتاق و همینطور صندوق امانات و تلویزیون هستن.

اتاق های هتل در بخش ساختمانی اصلی هتل قرار گرفتن و سوئیت ها در خونه های ویلایی روبه رو ساختمان اصلی هتل قرار دارن.

اتاق های هتل اورنج کانتی

امکانات رفاهی هتل اورنج کانتی ریزورت:

غذاهای متنوع ترکی در کنار بهترین و معروف ترین غذاهای بین المللی رستوران هتل، یکی از مهمترین ویژگی های مثبت انتخاب این هتل برای مسافرهای تور آنتالیاست.

غذاهای اورگانیک هلندی، انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی می تونه برای هر مسافری تجربه ای متفاوت از طعم های مختلف در سفر به آنتالیا باشه.

ساحل اختصاصی هتل بهتون این امکان رو میده که در هر لحظه ای از شبانه روز، در کمترین زمان ممکن از استراحت در کنار ساحل لذت ببرید.

دو تا از جذاب ترین بخش های هتل اورنج کانتی، حمام ترکی هتل و مرکز اسپا این مجموعه هست که در کنار سالن های ورزشی و اتاق های ماساژ یه مجموعه عالی رو تشکیل دادن.

مجموعه اسپا اورنج کانتی آنتالیا

استخر 5000 متر مربعی این هتل یکی دیگه از جذابیت های هتل اورنج کانتی هست که نمایش های روزانه و سرگرمی های عصرانه در کنار این استخر برگزار میشه.

در داخل فضای هتل یک کافی شاپ دنج قرار گرفته و کافه ی کنار استخر و کافه ساحلی هم گزینه های مناسبی برای گذروندن لحظاتی پر از آرامش در داخل هتل هستن.

صبحانه هتل به صورت بوفه و سلف سرویس با انواع  نوشیدی ها و غذاهای سنتی ترکیه برای میهمانان هتل سرو میشه.

یکی دیگه از ویژگی های و نکات مثبت رزرو هتل اورنج کانتی برای مسافران تور آنتالیا، وجود فروشگاه خرید هدیه داخل هتل هست که بهتون این امکان رو میده که به راحتی خرید سوغات تون رو بدون خارج شدن از هتل انجام بدین.

همچنین هتل اورنج کانتی دارای سالن زیبایی،خشکشویی، اتوشویی و خدماتی مثل تبدیل ارز داخل هتل، ترانسفر فرودگاهی و اجاره ماشین نیز هست.

رزرو هتل 5 ستاره در آنتالیا

فضای مخصوص کودکان در هتل اورنج کانتی آنتالیا

امکانات تفریحی کودکان در هتل 5 ستاره اورنج کانتی، شامل سرسره های آبی، استخر کم عمق و مینی کلوپ مخصوص میشه که تا حد زیادی توجه خانواده ها رو برای رزرو این هتل جلب می کنه.

در مرکز اسپا و حمام ترکی هم بخشی برای نگهداری و سرگرم کردن کودکان وجود داره.

تور انتالیا هتل 5 ستاره

خرید تور آنتالیا و اقامت در هتل 5 ستاره اورنج کانتی:

برای خرید تور آنتالیا با مناسب ترین قیمت و با اقامت در هتل 5 ستاره اورنج کانتی کمر، کافیست از طریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرید.

شماره تماس:

05131700

09150393380

 

 

 

 

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700