فهرست مقاله

تفریحات مهیج تور کیش که نباید از دست داد

کیش جزیره ای دیدنی و زیبا در جنوب ایران است که با جاذبه های گردشگری زیبا، مفرح و شادی که دارد معمولا در تمام فصل های سال تورسیت ها و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. وقتی شما با خرید تور کیش راهی سفری پر هیجان به جزیره کیش می شوید، شاید سوالی که برایتان پیش می آید این باشد که ابتدا از چه جایی در کیش دیدن کنید. گرچه کیش به عنوان یک شهر توریستی جذاب دیدنی های پر طرفداری دارد با این حال تفریحات مهیج این شهر، بخش جدا نشدنی تجربه های سفر به کیش هستن. اکنون با آواسیر۲۴ همراه شوید تا شما را با تفریحات مهیج کیش آشنا کنیم.

کیش

اسکوتر زیر دریایی کیش تجربه متفاوت از غواصی در اعماق خلیج فارس

تماشای دنیای زیر آب برای خیلی از ما آدمها عجیب و اسرار آمیز است و هم هیجان انگیز و شاید رویای کودکی خیلی ها بوده باشد. در جزیره زیبای کیش این فرصت به شما داده می شود تا با اسکوتر زیر دریایی اش به اعماق دریا سفر کنید و رویایتان را به واقعیت تبدیل کنید.این اسکوتر زیر دریایی در واقع نوعی غواصی پیشرفته است که شما را به اعماقی می برد که با دیدن موجودات آبزی جالب ، لمس آنها و یا حتی سلفی گرفتن با موجودات اعماق دریا، تجربه ای شگفت انگیز خواهید داشت که بهتر است با خرید تور کیش آن را از دست ندهید.

اسکوتر دریایی کیش

ترکیبی از هیجان و ترس در قلعه وحشت کیش

گاهی وقتها  کمی هیجان و ترس لازمه ی داشتن حسی متفاوت و جذاب است. قلعه وحشت که یکی از جدیدترین مراکز تفریحی کیش به شمار می رود، مورد استقبال اکثر گردشگران و توریست ها قرار گرفته است به گونه ای که کمتر کسی را می بینید که به کیش سفر کند و از این قلعه وحشت دیدن نکرده باشد. در این کلبه لحظات هیجان انگیز و ترسناکی را تجربه خواهید کرد، از فرار کردن از شخصی که با یه اره برقی دنبالتان می کند تا تاریک مطلقی که پر از مرده های متحرک است همه و همه حسی پر از وحشت و ترس را به شما القا میکند که خاطره ای ماندگار برایتان به ارمغان می آورد.

قلعه وحشت کیش

پاراسل کیش تجربه ای از هیجان در ارتفاع

یکی از لذت بخش ترین ، پرطرفدارترین و محبوب ترین تفریحات کیش، پاراسل است. در ورزش پارسل شما می توانید یک پرواز هیجان انگیز و پر تپش با آب های خلیج فارس را در ارتفاع ۱۵۰ متری تا ۳۰۰ متری تجربه کنید و در اوج پروازتان منظره و ویو زیبا و کم نظیر کیش را از نمای بالای دریا تماشا کنید.

پاراسل کیش

جت اسکی تفریحی که هیچ وقت قدیمی نمیشه

شاید اینطور به نظر برسد که جت اسکی، تفریحی قدیمی شده است و دیگر طرفدار ندارد، اما بهتر است بدانید که این تفریح هنوز جایگاه خودش را در بین علاقه مندانش دارد و همچنان تفریحی محبوب، هیجان انگیز و پر جذابیت است. پس اگر دلتان می خواهد با هر سرعتی بر روی امواج دریای خلیج فارس از موج سواری لذت ببرید حتما آن را امتحان کنید.

جت اسکی کیش

بزرگترین کیبل اسکی دنیا در کیش

یکی دیگر از تفریحات مفرح، شاد، لذت بخش و پر هیجان در دنیا، کیبل اسکی است و جالب است بدانید که کیش بزرگترین کیبل اسکی دنیا را دارد، کیبل اسکی ای با طول ۸۶۰ و عرض ۱۶۰ متر که به شما این امکان را می دهد که با سرعت ۲۸ تا۶۸ کیلومتر بر ساعت بر روی دریای خلیج فارس موج سواری کنید و از این همه هیجان لذت ببرید. کیبل اسکی در حالی که اوج هیجان و لذت را به شما می دهد، امن و ایمن است و برای تمام سنین مناسب است. پس پیشنهاد می کنیم این حس لذت و هیجان فوق العاده را از دست ندهید.

کیبل اسکی کیش

فلای بورد کیش

فلای بورد کیش از تفریحات نفس گیر و مهیج است که با اینکه یکی از ورزش ها یا تفریحات جدید است اما در میان گردشگران تور کیش محبوبیت ویژه ای دارد، چرا که در این ورزش شما می توانید هم زمان، پرواز و شنا را با هم در ارتفاع بالای آبی بیکران تجربه کنید.

فلای بورد

با آواسیر24، می توانید از هر کجای ایران برای خرید تور کیش با شماره 05131700 تماس بگیرین و سفری به یادماندنی را تجربه کنید.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700