فهرست مقاله

کریسمس در کوالالامپور مالزی می تونه یه تجربه کاملا متفاوت باشه، شهری که روح و هیجان کریسمس رو داره ولی دیگه خبری از سفیدی برف و یخبندان در اون نیست.

مردم مالزی یه جورایی استاد برگزاری جشن های مختلف اند، از جشن های پرشور ملی گرفته تا مراسم کریسمس، به بهترین نحو با شور و شوق و خیلی مجلل برگزار می کنن.
خیابان ها، هتل ها، رستوران ها و مراکز خرید پر از چراغ ها چشمک زن و درختان تزئین شده ی پر زرق و برق میشه و حال و هوای کریسمس همه جا رو پر می کنه با این تفاوت که  دیگه نیازی به لباس گرم نیست و هرچی که دلت بخواد می تونی بپوشی.

تور مالزی کریسمس

مزایای سفر به مالزی در کریسمس 2020

خرید به صرفه از مراکز خرید

یکی از پرطرفدارترین  و دلنشین ترین کارایی که در سفر با تور کوالالامپور می تونین انجام بدین، سر زدن به مراکز خرید این شهر هست، مخصوصا اگه خانوم هستین و عاشق خرید کردن.
در طی تعطیلات کریسمس، مراکز خرید کوالالامپور فعال تر از همیشه هستن، این مراکز فروش های پایان سال دارن که خرید از اونها بسیار مقرون به صرفه ست. معمولا این عرضه های مخصوص روز های انتهایی سال شامل لوازم الکترونیکی، پوشاک و مبلمان می شه. پیشنهاد می کنیم این فرصت استثنائی خرید رو از دست ندین.

مراکز خرید تور مالزی

لذت خوردن غذاها و شیرینی های مخصوص کریسمس

مردم هر کشوری شیرینی ها و غذاهای خوشمزه و خاصی رو برای شب کریسمس در نظر می گیرن.
معمولا معروفترین غذاهای این شب گوشت بره یا بوقلمون کبابی ست که نباید در تور مالزی، لذت خوردن این کباب هارو از دست بدین.
در بین شیرینی ها این کشور بیشتر کیک های میوه ای و آجیلی و کوکی های تزیین شده با شکل ها و طعم های مختلف عمومیت داره.
رستورانی مدرن در کوالالامپور به نام (ایل لیدو Il lido )  ) که در طول کریسمس ناهارهای سه دوره ای و شام های چهار دوره ای غربی سرو می کنه که واقعا دلچسبه.
البته یکی از رستوران های محبوب گردشگران کوالالامپور که شما هم می تونین غذاهای لذیذشو تست کنین رستوران (bistro & mezze bar)که در ایام کریسمس بوقلمون بریان با سس افرا سرو می کنه که مزه ای دلچسب و گیرا داره.
همچنین اگه شما از طرفداران غذاهای ایتالیایی هستین بهتره سری به رستوران ایتالیایی تتو کوالالامپور بزنین و منو ایتالیایی مخصوص کریسمس شو امتحان کنین.

غذاها و شیرینی های مخصوص کریسمس در مالزی

سرگرمی های تعطیلات کریسمس

اگه خانوادگی و با فرزندانتون به مراکز خرید رفتین، لزومی نداره نگران شون باشین چون در مراکز خرید زمین های بازی مدرن و امکانات مخصوصی برای بچه ها در نظر گرفته شده. پس با خیال راحت می تونین از خریدتون لذت ببرین.

اگه دلتون تو روزای کریسمس هوای سرما و برف کرد می تونین به پاویلیون کوالالامپور برید تا در ورودی بوکیت بینتانگ نظاره گر بارش برف مصنوعی شبانه ش باشین.

تور مالزی ارزان
یا اینکه برای اسکیت کردن روی یخ به سان وی پیرامید برید و حال وهواتونو عوض کنین.

اگه عاشق دریا و ساحل اید بهتره راهی جزایر استوایی مالزی بشین.
هتل هایی که در این جزایر واقع شدن در تعطیلات کریسمس همه جور امکاناتی بهتون میدن تا علاوه بر اینکه از غواصی وآفتاب گرفتن توو ساحل لذت می برین، از مزایای دیگه هم در طول اقامتتون بهره مند بشین. مثلا نرخ های رزرو هتل ها رو ارزون می کنن یا شیرینی ها و غذاهای خاص کریسمس مثل بوقلمون بریان رو به منو غذایی شون اضافه می کنن.

اسکیت در مالزی

خرید تور مالزی ویژه کریسمس

برای اطلاع از ارزان ترین نرخ های تور مالزی می تونین خدمات خرید تور تون رو به کارشناسان حرفه ای ما بسپارید.

شماره تماس:

05131700
09150393380

 

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700