فهرست مقاله

با اینکه اکثر مسافر های تور آنتالیا برای لذت بردن از سواحل زیبا و تفریحات ساحلی هیجان انگیز آنتالیا به این شهر جذاب سفر می کنن، اما این شهر علاوه بر این ها جاذبه هی گرشگری متفاوتی داره که حسابی بهتون توصیه می کنیم.

در ادامه این مطلب تصمیم داریم بهتون بگیم که با خرید تور آنتالیا بازدید از چه جاذبه هایی رو از دست ندین.

با وبلاگ آواسیر همراه باشید.

تور آنتالیا

دروازه هادریان | Haderians Gate

بازدید از دروازه تاریخی بازمانده از شهر قدیمی سریک؛ یکی از تجربه های متفاوت در تور آنتالیا هست که برای علاقه مندان به آثار تاریخی می تونه حسابی جذاب باشه.

در بین مردم و اهالی ترکیه این دروازه به نام “اوچ قاپیلر” شهرت داره و جالبه بدونین که “دروازه هادریان” به مناسبت ورود امپراطور رم “هادریانوس ” ساخته شد و به همین دلیل این دروازه مرمری را  دروازه هادریان نامگذاری کردن.

دروازه هادریان | Haderians Gate

آمفی تئاتر آسپندوس | Aspendos

یکی از خیره کننده ترین جاذبه های باستانی   که در تور آنتالیا می تونین ببینین، بازمانده هایی از بنای اسرار آمیز آمفی تئاتر باستانی آسپندوس هست که در قسمت شرقی آنتالیا در منطقه ای به نام سریک (serik) همچنان استوار باقی مونده.

این بنای تاریخی که امروز جزو میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده، گوشه ای از تاریخی امپراطوری رم باستان رو به نمایش گذاشته.

آمفی تئاتر آسپندوس | Aspendos

پارک ملی کوپرولوکانیون | Köprülü Canyon National Park

اگه فصل تابستون و یا بهار رو برای خرید تور آنتالیا انتخاب کنین، قطعا پارک های آبی پرآوازه این شهر یکی از بهترین گزینه ها برای لحظه های هیجان انگیز سفرتون هستن.

یکی از محبوب ترین پارک های آبی آنتالیا؛ پارک ملی کوپرولوکانیون که در میان جنگلی خوش آب و هوا فضایی دنج برای لذت بردن از تک تک لحظه هاتون داره.

جالبه بدونین که از وسط این پارک، رود زلالی عبور می کنه که مکانی عالی برای تفریحاتی مثل رفتیگ و شنا محسوب میشه. به همین دلیل بهتون توصیه می کنیم در سفرتون با تور آنتالیا بازدید از پارک ملی کوپرولوکانیون رو از دست ندین.

پارک ملی کوپرولوکانیون | Köprülü Canyon National Park

آبشار دودن | Düden Waterfalls

طبیعت سرسبز و آبشار های طبیعی آنتالیا یکی از دلایل جذابیت این شهر برای توریست ها و مردم آنتالیا محسوب میشه.

در میان آبشار های آنتالیا “آبشار دودن” یکی از معروف ترین هاست که خودش از چندین آبشار تشکیل شده و منظره ای بی نظیر رو به وجود آورده.

آبشار دون در 12 کیلومتری شمال شرقی آنتالیا قرار گرفته.

آبشار دودن | Düden Waterfalls

پارک آبی لند آف لجندز | The Land of Legends

اکثر هتل های معروف آنتالیا برای تفریح مسافرانشون، قسمتی از هتل رو به پارک های آبی  اختصاص دادن تا گردشگران بتونن از لحظه های حضورشون در هتل بهترین و بیشترین لذت رو ببرن.

میشه گفت در بین پارک های آبی هتل ها، پارک آبی لند آف لجندز یکی از محبوب ترین هاست که قسمتی از هتل لند آف لجندز رو تشکیل داده و یک پارک آبی تمام عیار محسوب میشه.

پارک آبی لند آف لجندز | The Land of Legends

ساحل کنیالتی | konyalti beach

همینطور که می دونین، آنتالیا یه شهر ساحلی جذابه که سواحل زیبایی برای لذت بردن از آرامش دریا داره.

البته هتل های ساحلی آنتالیا هم فضای دنجی در سواحل اختصاصی خودشون دارن ولی اگه برای رزرو هتل نمی تونین هتل های ساحلی این شهر رو انتخاب کنین،می تونین سری به ساحل کنیالتی بزنین.

ساحل کنیالتی یکی از نزدیک ترین سواحا تفریحی به مرکز شهر هست که یکی از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری آنتالیا محسوب میشه.

این شاحل علاوه بر محیطی دنج و رمانتیک برای آفتاب گرفتن، و لذت بردن از طبیعت و درختهای سرسبز، امکانات تفریحی و رفاهی مثل رستوران و پارکینگ هم داره.

ساحل کنیالتی | konyalti beach

موزه آنتالیا | Antalya Museum

بد نیست که یک بخشی از سفرتون رو هم به بازدید از جاذبه های فرهنگی شهر اختصاص بدین و سری به موزه باستان شناسی آنتالیا بزنین؛  موزه آنتالیا بخش های جالبی از تاریخ این سرزمین رو به نمایش گذاشته که می تونه برای هر گردشگری جذاب باشه.

موزه آنتالیا

خرید تور آنتالیا

برای خرید تور آنتالیا با مناسب ترین قیمت و مشاوره سفر، می تونین از اطریق شماره های زیر با همکاران ما در دپارتمان تور خارجی آواسیر در تماس باشید.

شماره تماس:

05131700

09150393380

 

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700