فهرست مقاله

مردم سرزمین لبخند ها هم مانند هر کشور دیگه ای آداب رسوم فرهنگی و مذهبی منحصر به فرد خودشون رو دارند و قصد خرید تور تایلند و سفر به این کشور جذاب رو دارید بهتون توصیه می کنیم این مطلب رو جدی بگیرید.

با اینکه ممکنه از یک سری آداب و رسوم  تایلندی ها تعجب کنید اما بهتره بدونید که فرهنگ مردم تایلند بی تاثیر از فرهنگ کشورهای چین و هند نبوده و برای این کشورها چندان عجیب نیست.

تایلندی ها بر روی برخی از مسائل فرهنگی و مذهبی شون تعصبات خاصی دارن که بهتره آنها رو جدی بگیرین تا در کشور لبخندها، اشک تون در نیاد.

با وبلاگ آواسیر همراه باشید چون در این مطلب به مهمترین نکات فرهنگی و مذهبی تایلند اشاره می کنیم.

تور تایلند

1_ بد نیست بدونین که تقریبا تمام تایلندی ها پیروان بودا هستند و هر بی احترامی به مجسمه بودا و یا نمادهای بودایی رو بی جواب نمی ذارن. مثلا شما حق ندارید مجسمه  بودا رو بغل کنید یا با کفش وارد معابدشون بشید.

2_درسفر با تور تایلند حواستون باشه دست به سر هیچ تایلندی ای نزنین حتی کودکان تایلندی. چون این یک رفتار اهانت آمیز  از طرف شما به حساب میاد.

در واقع موضوع اینه که مردم تاسلند سر رو عضو مقدس و معنوی انسان می دونن و لمس آن رو توهین تلقی می کنند.

3_در مکان های عمومی تایلند شما حق این که دست به دست در خیابان ها بچرخید رو ندارید چه برسه به آغوش و بوسه. در خیابان های تایلند این موضوع، به شدت مهم و در واقع اتفاقی غیر متداول هست که باید جدی گرفته بشه.

4_در کشور تایلند اینکه با انگشت به فردی یا به چیزی اشاره کنید کار بسیار زشتی محسوب میشه پس بهتره به جای یک انگشت از همه انگشتانتون یعنی از کل دست برای اشاره کردن استفاده کنید تا دچار مشکل نشید.

تور تایلند ارزان

5_هشدار دیگه، اینکه به هیچ عنوان در جاهای عمومی داد و بیداد نکنید که این موضوع اصلا به نفعتون نیست و می تونه شما رو حسابی تو دردسر بندازه. سعی کنید با لحن آروم و با احترام مشکل تون رو حل کنید.

6_در تایلند هیچ موقع به پاهای خودتون یا پاهای یک تایلندی اشاره نکنین چون مردم تایلند برخلاف این که سر رو مقدس می شمرن، پاها رو پایین ترین و کثیف ترین بخش بدن می دونن.

در کل فراموش نکنید که هر کار نامتعارفی که با پاهاتون انجام بدین بی احترامی و بی اخلاقی تلقی می شه.

مثلا نباید با پاهاتون به یک تایلندی اشاره کنین و یا پای آنها رو لمس کنید.

نباید با پاهاتون دری رو باز کنید یا ببندید. نباید با پاهاتون جسمی رو زمین بکشید یا هل بدید.

و به طور خلاصه در سرزمین لبخندها مراقب حرکت دست و پا ها تون باشید.

تور تایلند گردشگری

آفر های ویژه خرید تور تایلند

کشور تایلند با وجود شهر های جذابی مثل بانکوک، پاتایا و پوکت به یکی از پر آوازه ترین کشور های توریستی تبدیل شده. به همین دلیل در تمام فصل های سال آفر های ویزه تور تایلند برگزار میشن که به شما به عنوان گردشگر اجازه میدن که  با مناسب ترین هزینه به این کشور زیبا سفر کنید.
برای اطلاع از آفر های ویژه تور تایلند از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید و با خیالی راحت سفر کنید.

شماره های تماس:

05131700

09150393380

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700